AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hey Fitness-Seller

ik heb wat leuks besteld, enig idee hoe het zit met de leveringstermijn van deze producten? (ik weet dat het wat langer kan duren van op de site).

Omdat het maar kleinigheidjes zijn.

Bestelnummer: 106882
set chains (32kg)
straps
vloermatten

Grt

Hallo Fitness seller,

Een paar dagen geleden stond mijn bestelling nog op 'wordt verwerkt'. Vandaag gecheckt en nu staat er ineens geannuleerd. Wat is er nou precies gebeurd, en krijg ik mijn bestelling nog binnen?

~Roerbakei

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.683
Fitness seller ,

Is er ook zo een lange wachtrij voor de barbarian latpulley van 379 euro ?
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p634_Barbarian-Lat-Tower.html

groeten
Dit toestel is uit voorraad leverbaar, zoals aangegeven op de website is de verwerkingstijd van alle bestellingen momenteel circa twee weken. Je kunt de status van alle producten overigens gewoon terugvinden op de website.

Hey Fitness-Seller

ik heb wat leuks besteld, enig idee hoe het zit met de leveringstermijn van deze producten? (ik weet dat het wat langer kan duren van op de site).

Omdat het maar kleinigheidjes zijn.

Bestelnummer: 106882
set chains (32kg)
straps
vloermatten

Grt
Zoals bovenstaand; verwerkingstijd alle bestellingen circa twee weken :)

Hallo Fitness seller,

Een paar dagen geleden stond mijn bestelling nog op 'wordt verwerkt'. Vandaag gecheckt en nu staat er ineens geannuleerd. Wat is er nou precies gebeurd, en krijg ik mijn bestelling nog binnen?

~Roerbakei
Met alleen de naam Roerbakei kan ik natuurlijk niet veel :o

Bestellingen worden alleen geannuleerd wanneer de betaling na vier weken (twee betalingsherinneringen) nog niet is ontvangen, of als het bestelde artikel niet meer leverbaar is en niet terugkeert in het assortiment.

In beide gevallen ontvang je daarover echter per e-mail bericht, bestellingen worden nooit zonder berichtgeving geannuleerd! Controleer je e-mail eens, ook de ongewenste e-mail folder (met name als je een Hotmail-gebruiker bent).

bestelling: 106575

morgen wacht ik al een maand! ik hoor ook helemaal niks.

Goededag Fitness seller.

Ik wacht nu al 7 weken op mijn bestelling en ik hoor maar niks. Het betreft een powercage. Ik vind het zeer vreemd dat ik zo weinig hoor en als ik dan iets hoor, krijg ik potverdomme te horen dat jullie het te druk hebben met voorbereidingen voor de FIBO?!! Dit betekend dus in feite dat de FIBO voor de huidige klanten gaan? Wat is dit voor een pauper beleid?
Ik vind het hooguit belachelijk dat jullie zo met de klant omgaan en al helemaal te bedenken dat ik dik heb betaald al 7 weken geleden! Ik verwacht heel snel een oplossing, zo niet dan onderneem ik actie.
Als ik zo de posts lees in dit topic zie ik meer frustraties! Misschien eerst jullie bedrijf op orde stellen en geen beloftes doen die je niet waar kan maken!

Groet.

Dit toestel is uit voorraad leverbaar, zoals aangegeven op de website is de verwerkingstijd van alle bestellingen momenteel circa twee weken. Je kunt de status van alle producten overigens gewoon terugvinden op de website.

Zoals bovenstaand; verwerkingstijd alle bestellingen circa twee weken :)

Met alleen de naam Roerbakei kan ik natuurlijk niet veel :o

Bestellingen worden alleen geannuleerd wanneer de betaling na vier weken (twee betalingsherinneringen) nog niet is ontvangen, of als het bestelde artikel niet meer leverbaar is en niet terugkeert in het assortiment.

In beide gevallen ontvang je daarover echter per e-mail bericht, bestellingen worden nooit zonder berichtgeving geannuleerd! Controleer je e-mail eens, ook de ongewenste e-mail folder (met name als je een Hotmail-gebruiker bent).

"Zeer geachte klant,

De status van uw bestelling met bestelnummer 106702 is gewijzigd.

Aanmerkingen en commentaar i.v.m. uw bestelling:
Artikelen helaas niet meer leverbaar, betaling wordt teruggestort na ontvangst rekeninggegevens.

Nieuwe status: Geannuleerd

Bij vragen over uw bestelling kunt u contact opnemen met onze klantenservice: info@fitness-seller.nl
"

Balen zeg, krijgen jullie die artikelen helemaal niet meer binnen?

Goededag Fitness seller.

Ik wacht nu al 7 weken op mijn bestelling en ik hoor maar niks. Het betreft een powercage. Ik vind het zeer vreemd dat ik zo weinig hoor en als ik dan iets hoor, krijg ik potverdomme te horen dat jullie het te druk hebben met voorbereidingen voor de FIBO?!! Dit betekend dus in feite dat de FIBO voor de huidige klanten gaan? Wat is dit voor een pauper beleid?
Ik vind het hooguit belachelijk dat jullie zo met de klant omgaan en al helemaal te bedenken dat ik dik heb betaald al 7 weken geleden! Ik verwacht heel snel een oplossing, zo niet dan onderneem ik actie.
Als ik zo de posts lees in dit topic zie ik meer frustraties! Misschien eerst jullie bedrijf op orde stellen en geen beloftes doen die je niet waar kan maken!

Groet.
Elke week/2 weken krijg ik hetzelfde, standaard, antwoord dat de cage binnen 2 weken terug op voorraad/leverbaar is... Op zijn minst heel dubieus. Get your act together FS.

Elke week/2 weken krijg ik hetzelfde, standaard, antwoord dat de cage binnen 2 weken terug op voorraad/leverbaar is... Op zijn minst heel dubieus. Get your act together FS.
Ofwel heb je iets op voorraad, en dan pak je dat in en lever je dat, ofwel heb je het niet op voorraad, en moet je het eerst bestellen. Maar afkomen dat de "verwerkingstijd" 2 weken duurt, bij NL-klanten (BE nog even buiten beschouwing)? Een betaling duurt max 3 dagen om bij jullie aan te komen. dan nog 11 dagen nodig hebben om de boel te verzenden (minstens, jullie halen die deadline blijkbaar zelden tot nooit). Ik zou toch mijn flows eens herbekijken, jullie zitten met een fameuze bottleneck, of jullie liegen gewoon vlakaf naar de klant toe.

En dan nog eens met een lame excuus als FIBO afkomen? Dus jullie gaan naar een beurs en jullie winkel ligt lam... Niet dat hij zo vlot draaide anders, dit topic zegt genoeg. Een klant kan geduld hebben, veel geduld (met 7 weken stel je iedere klant gelijk waar zijn geduld al serieus op de proef), maar je moet nu ook niet gaan overdrijven, ze bestellen hier geen nieuwe wagen of zo. En stop met dat knopje te gebruiken dat dat ondertussen fel achterhaalde "binnen 2 weken terug leverbaar/op voorraad!"-standaardantwoord genereert, het wordt belachelijk.

Laatst bewerkt:
  • #2.691
bestelling: 106575

morgen wacht ik al een maand! ik hoor ook helemaal niks.
Deze bestelling zal volgende week verzonden worden, indien nodig als gratis deellevering ( is op dit moment namelijk nog niet leverbaar).

Balen zeg, krijgen jullie die artikelen helemaal niet meer binnen?
Het betreft in jouw geval de Basic Line Chin-Up Bar, die was in de uitverkoop en keert helaas niet meer terug in het assortiment :(

Ik wacht nu al 7 weken op mijn bestelling en ik hoor maar niks. Het betreft een powercage.

Ik verwacht heel snel een oplossing, zo niet dan onderneem ik actie.
Je hebt gelijk dat een handjevol mensen hier in dit topic hun frustraties uiten, ik kan er echter niet meer van maken dan dat er zo'n grote vraag is naar de Power Cage (want daar gaat het in bijna alle gevallen om) dat er lange wachttijden zijn ontstaan. Vertragingen in de aanlevering van de Power Cage (vanuit onze fabrikant) dragen ook niet echt bij aan deze situatie.

Als je begint te praten over dingen als actie ondernemen kunnen we je bestelling wellicht het beste annuleren en je volledige betaling terugstorten. Ik kan namelijk geen snelle oplossing bieden, op dit moment zit er niets anders op dan simpelweg te wachten tot jij aan de beurt bent om de Power Cage te ontvangen.

Zie bovenstaande; ik kan ook niet meer doorgeven dan de verwachte levertermijnen die onze fabrikant doorgeeft. Bij de Power Cage zit er momenteel niets anders op dan gewoon te blijven wachten, of de bestelling te annuleren en een alternatief te zoeken.

Laatst bewerkt:
Het is hier zo rustig en stil de laatste tijd..?

Mijn duit in het zakje. ;)

Bestelling 106355, een dumbbell stangetje en een triceps stangetje zijn besteld op 16 maart, en wordt verwerkt sinds 18 maart.

Het is inmiddels 7 mei en dus ruim 7 weken later.
Hoe staat het hiermee?

Vriendelijke groet,

Johnny

• #2.693
Mijn duit in het zakje. ;)

Bestelling 106355, een dumbbell stangetje en een triceps stangetje zijn besteld op 16 maart, en wordt verwerkt sinds 18 maart.

Het is inmiddels 7 mei en dus ruim 7 weken later.
Hoe staat het hiermee?

Vriendelijke groet,

Johnny
Dat dumbbell stangetje is zoals je weet uitverkocht, momenteel is er helaas nog steeds geen verwachte levertermijn bekend.

Check even je privéberichten!

Deze bestelling zal volgende week verzonden worden, indien nodig als gratis deellevering ( is op dit moment namelijk nog niet leverbaar).

ik zou het erg op prijs stellen als ik op de hoogte word gehouden en niet dat ik elke keer moet vragen. want dat levert naar mijn mening de frustraties op.

1 x Halterstang glad 30 mm x 200 cm
Actuele status: op voorraad
LH-30-200-GL 31,90 EUR 31,90 EUR
2 x Original Barbarian Barbells - 30 mm
Gewicht:20,0 kg

30-BB-2000 31,00 EUR 62,00 EUR
2 x Veersluitingen 30 mm
V-30-2114 2,00 EUR 4,00 EUR
1 x Gietijzeren Curl Set 60kg
SZHS-G-6000 89,00 EUR 89,00 EUR
4 x Original Barbarian Barbells - 30 mm
Gewicht:0,5 kg

30-BB-0050 1,00 EUR 4,00 EUR
2 x Original Barbarian Barbells - 30 mm
Gewicht:1,25 kg

30-BB-0125 1,90 EUR 3,80 EUR
2 x Korte halterstang schroefdraad 30 mm x 400 mm
KH-30-GW-400 8,90 EUR 17,80 EUR
2 x Kabelkatrol Barbarian 120 mm
Z-SRBB 13,90 EUR 27,80 EUR
4 x Karabijnhaak
Z-3075 1,70 EUR 6,80 EUR
3 x Kabelaanslag
Z-3060 6,90 EUR 20,70 EUR
10 x Staalkabel
Z-3070 2,60 EUR 26,00 EUR
2 x Eenhandsgreep - Gesloten - Lichte uitvoering
G-2039 7,50 EUR 15,00 EUR

???

Edit: hoe lang gaat het duren zodra hij verzonden is?

Laatst bewerkt:
Dat dumbbell stangetje is zoals je weet uitverkocht, momenteel is er helaas nog steeds geen verwachte levertermijn bekend.

Check even je privéberichten!
Ik had ook even zin om te rellen! :D
:jk:
Je stelt een zeer bewonderwaardige oplossing voor in het privé bericht.
Ik zal zien wat ik er mee zal doen.
"Ze" kunnen in ieder geval niet zeggen dat je niet achter je zaak staat. :thumb:
Thanks. :cool:

Wordt bestelling 106573 één dezer dagen verzonden?

ontevreden

Bestelnummer: 106307 ik wacht al 2 maand !!!!!

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Ik wacht al 2 maand !! Bestelnummer: 106307

Beste fitness seller,

106702
Is het mogelijk om mijn andere bestelling ook te annuleren? Ik had die email namelijk verkeerd begrepen. Ik dacht dat beide artikelen geannuleerd waren, dus heb ik ze maar in de winkel gekocht.

Roerbakei

beste fitness seller,
gisteren heb ik bij jullie een bestelling gemaakt, maar nu zi ik een dom foutje in:
mijn bestelling is 106920, zoals je wel kan zien is het een wall pulley van barbarian met de adapter vn 30mm naar 50mm, na een beetje meer leeswerk zag ik dat er geen standaard staaf bij zit, is het mogelijk om deze :
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p180_Lattrekstang-120cm---Bumperuiteinden.html
toe te voegen, en ook eventueel
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p330_Barbarian-Power-Lift-Straps.html
nu ik toch bezig ben :)

mvg!!

Terug
Naar boven