- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit toestel is uit voorraad leverbaar, zoals aangegeven op de website is de verwerkingstijd van alle bestellingen momenteel circa twee weken. Je kunt de status van alle producten overigens gewoon terugvinden op de website.Fitness seller ,
Is er ook zo een lange wachtrij voor de barbarian latpulley van 379 euro ?
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p634_Barbarian-Lat-Tower.html
groeten
Zoals bovenstaand; verwerkingstijd alle bestellingen circa twee wekenHey Fitness-Seller
ik heb wat leuks besteld, enig idee hoe het zit met de leveringstermijn van deze producten? (ik weet dat het wat langer kan duren van op de site).
Omdat het maar kleinigheidjes zijn.
Bestelnummer: 106882
set chains (32kg)
straps
vloermatten
Grt

Met alleen de naam Roerbakei kan ik natuurlijk niet veelHallo Fitness seller,
Een paar dagen geleden stond mijn bestelling nog op 'wordt verwerkt'. Vandaag gecheckt en nu staat er ineens geannuleerd. Wat is er nou precies gebeurd, en krijg ik mijn bestelling nog binnen?
~Roerbakei

Dit toestel is uit voorraad leverbaar, zoals aangegeven op de website is de verwerkingstijd van alle bestellingen momenteel circa twee weken. Je kunt de status van alle producten overigens gewoon terugvinden op de website.
Zoals bovenstaand; verwerkingstijd alle bestellingen circa twee weken
Met alleen de naam Roerbakei kan ik natuurlijk niet veel
Bestellingen worden alleen geannuleerd wanneer de betaling na vier weken (twee betalingsherinneringen) nog niet is ontvangen, of als het bestelde artikel niet meer leverbaar is en niet terugkeert in het assortiment.
In beide gevallen ontvang je daarover echter per e-mail bericht, bestellingen worden nooit zonder berichtgeving geannuleerd! Controleer je e-mail eens, ook de ongewenste e-mail folder (met name als je een Hotmail-gebruiker bent).
Elke week/2 weken krijg ik hetzelfde, standaard, antwoord dat de cage binnen 2 weken terug op voorraad/leverbaar is... Op zijn minst heel dubieus. Get your act together FS.Goededag Fitness seller.
Ik wacht nu al 7 weken op mijn bestelling en ik hoor maar niks. Het betreft een powercage. Ik vind het zeer vreemd dat ik zo weinig hoor en als ik dan iets hoor, krijg ik potverdomme te horen dat jullie het te druk hebben met voorbereidingen voor de FIBO?!! Dit betekend dus in feite dat de FIBO voor de huidige klanten gaan? Wat is dit voor een pauper beleid?
Ik vind het hooguit belachelijk dat jullie zo met de klant omgaan en al helemaal te bedenken dat ik dik heb betaald al 7 weken geleden! Ik verwacht heel snel een oplossing, zo niet dan onderneem ik actie.
Als ik zo de posts lees in dit topic zie ik meer frustraties! Misschien eerst jullie bedrijf op orde stellen en geen beloftes doen die je niet waar kan maken!
Groet.
Ofwel heb je iets op voorraad, en dan pak je dat in en lever je dat, ofwel heb je het niet op voorraad, en moet je het eerst bestellen. Maar afkomen dat de "verwerkingstijd" 2 weken duurt, bij NL-klanten (BE nog even buiten beschouwing)? Een betaling duurt max 3 dagen om bij jullie aan te komen. dan nog 11 dagen nodig hebben om de boel te verzenden (minstens, jullie halen die deadline blijkbaar zelden tot nooit). Ik zou toch mijn flows eens herbekijken, jullie zitten met een fameuze bottleneck, of jullie liegen gewoon vlakaf naar de klant toe.Elke week/2 weken krijg ik hetzelfde, standaard, antwoord dat de cage binnen 2 weken terug op voorraad/leverbaar is... Op zijn minst heel dubieus. Get your act together FS.
Deze bestelling zal volgende week verzonden worden, indien nodig als gratis deellevering ( is op dit moment namelijk nog niet leverbaar).bestelling: 106575
morgen wacht ik al een maand! ik hoor ook helemaal niks.
Het betreft in jouw geval de Basic Line Chin-Up Bar, die was in de uitverkoop en keert helaas niet meer terug in het assortimentBalen zeg, krijgen jullie die artikelen helemaal niet meer binnen?

Je hebt gelijk dat een handjevol mensen hier in dit topic hun frustraties uiten, ik kan er echter niet meer van maken dan dat er zo'n grote vraag is naar de Power Cage (want daar gaat het in bijna alle gevallen om) dat er lange wachttijden zijn ontstaan. Vertragingen in de aanlevering van de Power Cage (vanuit onze fabrikant) dragen ook niet echt bij aan deze situatie.Ik wacht nu al 7 weken op mijn bestelling en ik hoor maar niks. Het betreft een powercage.
Ik verwacht heel snel een oplossing, zo niet dan onderneem ik actie.
Als ik zo de posts lees in dit topic zie ik meer frustraties! Misschien eerst jullie bedrijf op orde stellen en geen beloftes doen die je niet waar kan maken!
Zie bovenstaande; ik kan ook niet meer doorgeven dan de verwachte levertermijnen die onze fabrikant doorgeeft. Bij de Power Cage zit er momenteel niets anders op dan gewoon te blijven wachten, of de bestelling te annuleren en een alternatief te zoeken.Elke week/2 weken krijg ik hetzelfde, standaard, antwoord dat de cage binnen 2 weken terug op voorraad/leverbaar is... Op zijn minst heel dubieus. Get your act together FS.

Dat dumbbell stangetje is zoals je weet uitverkocht, momenteel is er helaas nog steeds geen verwachte levertermijn bekend.Mijn duit in het zakje.
Bestelling 106355, een dumbbell stangetje en een triceps stangetje zijn besteld op 16 maart, en wordt verwerkt sinds 18 maart.
Het is inmiddels 7 mei en dus ruim 7 weken later.
Hoe staat het hiermee?
Vriendelijke groet,
Johnny
Deze bestelling zal volgende week verzonden worden, indien nodig als gratis deellevering ( is op dit moment namelijk nog niet leverbaar).

Ik had ook even zin om te rellen!Dat dumbbell stangetje is zoals je weet uitverkocht, momenteel is er helaas nog steeds geen verwachte levertermijn bekend.
Check even je privéberichten!