Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.701
Edit: hoe lang gaat het duren zodra hij verzonden is?
Zendingen per pakketdienst worden normaal gesproken binnen één tot drie werkdagen afgeleverd.

Wordt bestelling 106573 één dezer dagen verzonden?
Deze bestelling wordt volgende week overgedragen aan de transporteur :)

Fitness seller ,

Zie net dat er 1 artikel uit mijn bestelling momenteel niet meer leverbaar is namelijk : die lattrekstang http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p180_Lattrekstang-120cm---Bumperuiteinden.html
Moest er lange wacht tijd voor zijn , wil ik altijd wel een duurdere variant nemen die wel op voorraad is . Een idee'tje wanneer je zou verzenden ? mijn bestelnummer : 106770

mvg
Deze bestelling zal ook spoedig verzonden worden, waarschijnlijk komende week of de week daarna. Ik zal eens kijken wat betreft de lattrekstang, wellicht is deze namelijk snel weer beschikbaar!

Bestelnummer: 106307 ik wacht al 2 maand !!!!!
Je hebt een Powertec Power Rack besteld dat niet leverbaar was en momenteel nog altijd niet leverbaar is! Er is momenteel helaas geen levertermijn bekend. Als je niet langer wenst te wachten of wellicht liever de Barbarian Power Cage bestelt kun je je bestelling altijd annuleren, stuur daarvoor dan even een e-mail naar de klantenservice.

Beste fitness seller,

106702
Is het mogelijk om mijn andere bestelling ook te annuleren? Ik had die email namelijk verkeerd begrepen. Ik dacht dat beide artikelen geannuleerd waren, dus heb ik ze maar in de winkel gekocht.

Roerbakei
Deze bestelling is toch ook gewoon geannuleerd, daarvan had je toch een e-mail ontvangen ;) Reageer even op die e-mail, betreffende het doorsturen van je rekeninggegevens, dan kan je volledige betaling worden teruggestort.

beste fitness seller,
gisteren heb ik bij jullie een bestelling gemaakt, maar nu zi ik een dom foutje in:
mijn bestelling is 106920, zoals je wel kan zien is het een wall pulley van barbarian met de adapter vn 30mm naar 50mm, na een beetje meer leeswerk zag ik dat er geen standaard staaf bij zit, is het mogelijk om deze :
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p180_Lattrekstang-120cm---Bumperuiteinden.html
toe te voegen, en ook eventueel
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p330_Barbarian-Power-Lift-Straps.html
nu ik toch bezig ben :)

mvg!!
Je kunt het beste even een nieuwe bestelling plaatsen, ik zal de huidige bestelling annuleren. Indien je de betaling al hebt overgemaakt hoef je voor de nieuwe bestelling natuurlijk enkel nog het restbedrag bij te betalen.

dus als ik het goed begrijp kan ik in de loop van 10 tot 15 mei mijn bestelling verwachten? of zijn er weer veranderingen?
ik ben erg gesteld op duidelijkheid, zodat ik weer waar ik aan toe ben:)

Je hebt een Powertec Power Rack besteld dat niet leverbaar was en momenteel nog altijd niet leverbaar is! Er is momenteel helaas geen levertermijn bekend. Als je niet langer wenst te wachten of wellicht liever de Barbarian Power Cage bestelt kun je je bestelling altijd annuleren, stuur daarvoor dan even een e-mail naar de klantenservice.

Daar ik nu al 2 maanden aan het wachten ben, vraag ik u de Barbarian Powercage te leveren ipv de powertec aan dezelfde prijs.
dan zou ik voor deze gaan: http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p378_Barbarian-Power-Cage.html

mvg

Laatst bewerkt:
Hallo fitness seller,

106702
Moet ik nog andere gegevens sturen op mijn bankrekening na? Zoals naam en adres etc.

Roerbakei

Deze bestelling zal volgende week verzonden worden, indien nodig als gratis deellevering ( is op dit moment namelijk nog niet leverbaar).

ik zou het erg op prijs stellen als ik op de hoogte word gehouden en niet dat ik elke keer moet vragen. want dat levert naar mijn mening de frustraties op.

1 x Halterstang glad 30 mm x 200 cm
Actuele status: op voorraad
LH-30-200-GL 31,90 EUR 31,90 EUR
2 x Original Barbarian Barbells - 30 mm
Gewicht:20,0 kg

30-BB-2000 31,00 EUR 62,00 EUR
2 x Veersluitingen 30 mm
V-30-2114 2,00 EUR 4,00 EUR
1 x Gietijzeren Curl Set 60kg
SZHS-G-6000 89,00 EUR 89,00 EUR
4 x Original Barbarian Barbells - 30 mm
Gewicht:0,5 kg

30-BB-0050 1,00 EUR 4,00 EUR
2 x Original Barbarian Barbells - 30 mm
Gewicht:1,25 kg

30-BB-0125 1,90 EUR 3,80 EUR
2 x Korte halterstang schroefdraad 30 mm x 400 mm
KH-30-GW-400 8,90 EUR 17,80 EUR
2 x Kabelkatrol Barbarian 120 mm
Z-SRBB 13,90 EUR 27,80 EUR
4 x Karabijnhaak
Z-3075 1,70 EUR 6,80 EUR
3 x Kabelaanslag
Z-3060 6,90 EUR 20,70 EUR
10 x Staalkabel
Z-3070 2,60 EUR 26,00 EUR
2 x Eenhandsgreep - Gesloten - Lichte uitvoering
G-2039 7,50 EUR 15,00 EUR
???

Edit: hoe lang gaat het duren zodra hij verzonden is?

er staat in de spoiler dat alles gewoon op voorraad is... dus ik ben verward dat je zegt dat het nu niet volledig leverbaar is. uitleg???

Zendingen per pakketdienst worden normaal gesproken binnen één tot drie werkdagen afgeleverd.

bij voorbaat dank :)

Fitness seller,

Een week en half geleden kreeg ik hier via het topic van jullie te horen dat jullie mij via de mail op de hoogte zouden brengen aangaande bestelling 106105, dateerd al sinds 19feb 2010.
Nog steeds niets gehoord over de verder levering van mijn bestelling, destijds kreeg ik een mooi overzicht van mijn bestelling via mail en alles was op voorraad, wat dus niet het geval bleek te zijn naderhand.

Toen mijn cage + barbellset en matten werden geleverd onbrak er een set schijven van 100kg en lat optie 50mm. Jullie namen contact op met de transporteur en zouden dit opnieuw verzenden... Geen mail of telefoon ontvangen tot zover.
Tevens wacht ik ook nog steeds de multi bench en 2x 50mm dumbbells.

We zijn inmiddels al bijna 3maanden verder als de data van mijn bestelling, ik heb alle begrip dat levering iets langer aansleept dan normaal, maar dit is toch wel erg lang.

Ik ga dus noodgedwongen mijn gym abo moeten verlengen, wat ook extra kosten met zich meebrengt.

Graag reply

groeten Marco

• #2.708
Daar ik nu al 2 maanden aan het wachten ben, vraag ik u de Barbarian Powercage te leveren ipv de powertec aan dezelfde prijs.
dan zou ik voor deze gaan: http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p378_Barbarian-Power-Cage.html

mvg
De Powertec Power Racks worden binnen 14 dagen weer verwacht, de Barbarian Power Cage binnen een week.

Hallo fitness seller,

106702
Moet ik nog andere gegevens sturen op mijn bankrekening na? Zoals naam en adres etc.

Roerbakei
Zoals ik hier nu al twee keer heb aangegeven dien je gewoon even te reageren op de e-mail die je hebt ontvangen betreffende de annulering! Daar staat duidelijk in aangegeven dat je je rekeninggegevens (rekeningnummer en naam rekeninghouder) dient door te sturen zodat je betaling kan worden teruggestort.

Naam- en adresgegevens zijn daarvoor niet nodig, bovendien heb je die al doorgegeven bij je bestelling. Geef je rekeninggegevens overigens per e-mail door, niet via dit topic!

er staat in de spoiler dat alles gewoon op voorraad is... dus ik ben verward dat je zegt dat het nu niet volledig leverbaar is. uitleg???

bij voorbaat dank :)
Dan is alles blijkbaar wel leverbaar, ik ken de status van al onze artikelen niet uit mn hoofd :o Ik wilde enkel aangeven dat indien iets niet leverbaar zou zijn de rest van de bestelling wel al zou worden uitgeleverd in de loop van deze week.

Een week en half geleden kreeg ik hier via het topic van jullie te horen dat jullie mij via de mail op de hoogte zouden brengen aangaande bestelling 106105, dateerd al sinds 19feb 2010.
Nog steeds niets gehoord over de verder levering van mijn bestelling, destijds kreeg ik een mooi overzicht van mijn bestelling via mail en alles was op voorraad, wat dus niet het geval bleek te zijn naderhand.
Zoals aangegeven worden de ontbrekende artikelen nageleverd en krijg krijg je per e-mail bericht zodra deze verzonden zijn! De huidige verwerkingstijden liggen zoals je weet wat hoger, graag even geduld!

Laatst bewerkt:
Goed nieuws!

Zeer geachte klant,

De status van uw bestelling met bestelnummer 106355 is gewijzigd.

Nieuwe status: Verzonden

Bedankt man! :thumb:

Dan is alles blijkbaar wel leverbaar, ik ken de status van al onze artikelen niet uit mn hoofd :o Ik wilde enkel aangeven dat indien iets niet leverbaar zou zijn de rest van de bestelling wel al zou worden uitgeleverd in de loop van deze week.

hhaha oke thanx voor je reactie

Zeer geachte klant,

De status van uw bestelling met bestelnummer 106575 is gewijzigd.

Bij vragen over uw bestelling kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

:thumbs:

Gaat weer helemaal de goede kant op. :thumb:

Zeer geachte klant,

De status van uw bestelling met bestelnummer 106770 is gewijzigd.

Aanmerkingen en commentaar i.v.m. uw bestelling:
De transporteur zal contact met u opnemen omtrent de aflevering.

:thumb::thumb::thumb:

Sinds vorige week dingsdag staat mijn bestelling op verzonden, maar er is nog steeds niets aangekomen, en dit vindt ik toch vrij lang, is dit normaal, en hoe kan ik contact opnemen met de leverancier?
Mijn bestelnummer is 106619

• #2.717
Sinds vorige week dingsdag staat mijn bestelling op verzonden, maar er is nog steeds niets aangekomen, en dit vindt ik toch vrij lang, is dit normaal, en hoe kan ik contact opnemen met de leverancier?
Mijn bestelnummer is 106619
De zendingen van vorige week zijn wat langer bij de distributeur blijven liggen vanwege software-problemen :rolleyes: Inmiddels zijn deze als het goed is echter overgedragen aan de leverancier (TNT) dus normaal gesproken zouden deze spoedig moeten worden aangeboden. Het grootste deel van deze zendingen is volgens mij afgelopen zaterdag ook al afgeleverd.

Ik zal je vraag doorspelen aan de klantenservice, dan zal de status van de zending gecontroleerd worden. Stuur in het vervolg aub even direct een e-mail naar de klantenservice wanneer het gaat over vragen mbt de levering van reeds verzonden pakketjes!

Laatst bewerkt:
dus op het moment dat jullie het verzenden gaat het eerst naar een distributeur en dan moet het nog naar TNT die het bij klant af levert???

• #2.719
dus op het moment dat jullie het verzenden gaat het eerst naar een distributeur en dan moet het nog naar TNT die het bij klant af levert???
Vorige week wel ja... Wij zijn afgelopen week overgestapt naar TNT en dan moet er eerst één en ander geïnstalleerd worden qua software, omdat dat afgelopen week nog niet het geval was zijn de pakketjes toen via een distributeur naar TNT gegaan. Duidelijk? :)

Laatst bewerkt:
Vorige week wel ja... Wij zijn afgelopen week overgestapt naar TNT en dus moet er eerst één en ander geïnstalleerd worden qua software, omdat dat afgelopen week nog niet het geval was zijn de pakketjes toen via een distributeur naar TNT gegaan. Duidelijk? :)

ja ik denk het wel :)

en de pakketjes van deze week zijn direct naar TNT gegaan ??? :D

Terug
Naar boven