- Waardering
- 2.701
Nop, want we gaan nu weer overstappen naar DHLja ik denk het wel
en de pakketjes van deze week zijn direct naar TNT gegaan![]()
![]()
(zowel voor pakket als transportzendingen)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nop, want we gaan nu weer overstappen naar DHLja ik denk het wel
en de pakketjes van deze week zijn direct naar TNT gegaan![]()
![]()
(zowel voor pakket als transportzendingen)Nop, want we gaan nu weer overstappen naar DHL(zowel voor pakket als transportzendingen)

Tijmen
dus de pakketten van deze week zijn dus direct naar DHL gegaan?
![]()
Naar TNT via de distributeur! Kom op, zoals aangegeven graag even mailen naar de klantenservice als je nog vragen hebt over de status van je verzonden pakket.TijmenNaar TNT via de distributeur! Kom op, zoals aangegeven graag even mailen naar de klantenservice als je nog vragen hebt over de status van je verzonden pakket.

hey fitness seller ik heb een vraagje: ik weet dat de levertijd momenteel vrij lang is maar stoort me niet echt, nu heb ik wel nog een klein vraagje:
ik heb een bestelling gedaan, via vooruitbetalen wordt dit aangepast op de site wanneer jullie deze betaling hebben ontvangen?
is miss maar klein vraagje maar was toch benieuwd!
mvg
Het platform (afmetingen en uitvoering) wordt op aanvraag gemaakt.Wat zijn de precieze afmetingen van het powertec platform eigenlijk?
Ik heb je al eerder om je bestelnummer gevraagd, als jij verder geen informatie geeft kan ik ook niet uitzoeken waarom je bestelling nog niet is uitgeleverd.
Alles binnen, zelfs het "dumbbell">dumbbell stangetje!!!![]()

Is dit ondertussen al gebeurt? Want ben toch vrij hevig voor mijn spulletjesDe zendingen van vorige week zijn wat langer bij de distributeur blijven liggen vanwege software-problemenInmiddels zijn deze als het goed is echter overgedragen aan de leverancier (TNT) dus normaal gesproken zouden deze spoedig moeten worden aangeboden. Het grootste deel van deze zendingen is volgens mij afgelopen zaterdag ook al afgeleverd.
Ik zal je vraag doorspelen aan de klantenservice, dan zal de status van de zending gecontroleerd worden. Stuur in het vervolg aub even direct een e-mail naar de klantenservice wanneer het gaat over vragen mbt de levering van reeds verzonden pakketjes!
Ja, je hebt toch ook al een e-mail gestuurd en daarop een reactie ontvangen volgens mij. Vandaag is natuurlijk een nationale feestdagIs dit ondertussen al gebeurt? Want ben toch vrij hevig voor mijn spulletjes

het gaat om deze: http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p695_Kabelaanslag.html

Die krijg je er vrijwel niet af, of helemaal niet eraf? Je kunt het rubber gewoon eraf halen (even kracht zettenheeft iemand hier ervaring met de Kabelaanslagen van Fitness-sellerhet gaat om deze: http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p695_Kabelaanslag.html
het zijn vrij onmogelijk dingen
in de kabelaanslag zit volgens mij een klein imbus schroefje, alleen er zit een grote rubber coating omheen, maar die krijg ik er vrijwel niet af
bij voorbaat dank![]()
), vervolgens kun je je kabel bevestigen d.m.v. de inbusbouten 
Die krijg je er vrijwel niet af, of helemaal niet eraf? Je kunt het rubber gewoon eraf halen (even kracht zetten) en dan kun je je kabel bevestigen d.m.v. de inbusbouten
![]()

Hahaha zet hem op, ze kunnen echt erafmeer helemaal niet af.
ik heb al licht tussen de bankschroef gezet en met de closed one hand grip eraf proberen te trekken. maar gaf niks. ff kruip olie erin spuiten![]()