XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.723
:roflol:

dus de pakketten van deze week zijn dus direct naar DHL gegaan?

:roflol:
Tijmen :rolleyes: Naar TNT via de distributeur! Kom op, zoals aangegeven graag even mailen naar de klantenservice als je nog vragen hebt over de status van je verzonden pakket.

Tijmen :rolleyes: Naar TNT via de distributeur! Kom op, zoals aangegeven graag even mailen naar de klantenservice als je nog vragen hebt over de status van je verzonden pakket.

hahaha :roflol:

lekker verwarrend allemaal.
ik heb nog geen vragen over de status van mijn zending ik vroeg mij alleen af hoe jullie leveren. thats al ;)

hey fitness seller ik heb een vraagje: ik weet dat de levertijd momenteel vrij lang is maar stoort me niet echt, nu heb ik wel nog een klein vraagje:
ik heb een bestelling gedaan, via vooruitbetalen wordt dit aangepast op de site wanneer jullie deze betaling hebben ontvangen?

is miss maar klein vraagje maar was toch benieuwd!

mvg

hey fitness seller ik heb een vraagje: ik weet dat de levertijd momenteel vrij lang is maar stoort me niet echt, nu heb ik wel nog een klein vraagje:
ik heb een bestelling gedaan, via vooruitbetalen wordt dit aangepast op de site wanneer jullie deze betaling hebben ontvangen?

is miss maar klein vraagje maar was toch benieuwd!

mvg

Ja hoor, je krijgt ook een e-mailbevestiging wanneer de betaling is ontvangen.
Bij mij duurde het ongeveer een 5 dagen ofzo (aangezien je ook vant buitenland stort duurt het iets langer).

• #2.727
Internationale overschrijving neemt meestal twee tot drie werkdagen in beslag. Je krijgt inderdaad per e-mail bericht als de betaling is ontvangen.

Wat zijn de precieze afmetingen van het powertec platform eigenlijk?

--

Laatst bewerkt:
Bestel je producten iig hier niet. Groetjes

Alles binnen, zelfs het dumbbell stangetje!!! :thumb:

De zendingen van vorige week zijn wat langer bij de distributeur blijven liggen vanwege software-problemen :rolleyes: Inmiddels zijn deze als het goed is echter overgedragen aan de leverancier (TNT) dus normaal gesproken zouden deze spoedig moeten worden aangeboden. Het grootste deel van deze zendingen is volgens mij afgelopen zaterdag ook al afgeleverd.

Ik zal je vraag doorspelen aan de klantenservice, dan zal de status van de zending gecontroleerd worden. Stuur in het vervolg aub even direct een e-mail naar de klantenservice wanneer het gaat over vragen mbt de levering van reeds verzonden pakketjes!
Is dit ondertussen al gebeurt? Want ben toch vrij hevig voor mijn spulletjes

• #2.738
heeft iemand hier ervaring met de Kabelaanslagen van Fitness-seller??? het gaat om deze: http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p695_Kabelaanslag.html

het zijn vrij onmogelijk dingen :grumble:

in de kabelaanslag zit volgens mij een klein imbus schroefje, alleen er zit een grote rubber coating omheen, maar die krijg ik er vrijwel niet af :fuu:

bij voorbaat dank :)
Die krijg je er vrijwel niet af, of helemaal niet eraf? Je kunt het rubber gewoon eraf halen (even kracht zetten :p), vervolgens kun je je kabel bevestigen d.m.v. de inbusbouten :)

Die krijg je er vrijwel niet af, of helemaal niet eraf? Je kunt het rubber gewoon eraf halen (even kracht zetten :p) en dan kun je je kabel bevestigen d.m.v. de inbusbouten :)

meer helemaal niet af.

ik heb al licht tussen de bankschroef gezet en met de closed one hand grip eraf proberen te trekken. maar gaf niks. ff kruip olie erin spuiten???

Terug
Naar boven