- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
ROOOAAAAWWWRRRR ik zal me best eens even doen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wellicht over enkele maanden weer, voorlopig echter even geen hometrainers of loopbanden meer.
**** yhea, Succes!!!
ff wat glijmiddel van me vriendin gebruikt, glijen als een tierelier![]()

van je vriendin als ze bezig is met het glijmiddel natuurlijk!![]()

Er is voor de 450 mm korthalters nog geen levertermijn bekend. Het is natuurlijk niet handig een artikel mee te bestellen dat niet voorradig is. Ik zal eens kijken wat ik kan doen, wat is je bestelnummer?Hebben jullie misschien een idee wanneer de Korte halterstang schroefdraad 30 mm x 450 mm (KH-30-GW-450) terug binnen zouden komen?
Ik heb deze namelijk besteld met mijn barbarian cage pakket en 100kg 30mm schijven.
En als deze pas een eindje later pas binnen zouden komen wil ik natuurlijk daar niet op wachten.
Alvast bedankt voor de reactie.
Er is voor de 450 mm korthalters nog geen levertermijn bekend. Het is natuurlijk niet handig een artikel mee te bestellen dat niet voorradig is. Ik zal eens kijken wat ik kan doen, wat is je bestelnummer?
Oeps sorry, daar had ik over gezienJa, je hebt toch ook al een e-mail gestuurd en daarop een reactie ontvangen volgens mij. Vandaag is natuurlijk een nationale feestdag![]()
Beste Fitness Seller,
Ik wil geen zeur zijn maar ik ben toch ontgoocheld tegenover de lange wachttijden die ik met jullie meemaak ..
Bij mijn eerste bestelling heb ik zo'n 6 weken wachttijd gehad .. en de levering was niet eens volledig .. ik wacht vandaag nogaltijd op de Barbarian Row seat - deze bestelling is nu ondertussen bijna 3 maanden oud ...
Hierachter heb ik een tweede bestelling gemaakt op 2/4/2010. Jullie hebben mijn betaling ontvangen op 9/4/2010. Het gaat over de bestelling met nummer 106566. Hiervan heb ik vandaag nog steeds geen nieuws. Het gaat gewoon over 3 grepen voor de lattower!
Mag ik hopen op het afronden van deze bestelling en tevens het versturen van mijn Barbarian Row Seat ?? wanneer ??
thanks!!!
?Die bestelling zal verzonden worden zonder de 450 mm korthalters, die worden dan nageleverd.
Die bestelling is volledig verzonden en bestaat uit vier pakketjes, wacht even de aflevering van de ontbrekende pakketjes af, deze zijn vandaag in distributie! Mocht er nog iets ontbreken kun je altijd nog een e-mail sturen naar de klantenservice, echter zou deze bestelling volledig verzonden moeten zijn.hoi fitness-seller,
gister is mijn bestelling binnengekomen het gaat om bestelnummer: 106719.
ik heb 20kg aan halterschijven gekregen ipv 80kg. Is dit een fout of komt het in meerdere zendingen?. na bijna een maand wachten voor producten op voorraad had ik wel verwacht dat ik alles zou binnen krijgen. is het al bekend wanneer het restant komt?
gr
Check ook even het privébericht dat ik je gestuurd heb!TNT pakketdienst of GLS. Als ze verder zijn gereden ga ik ervan uit dat ze niet bij jou moesten zijnMet welke firma gebeuren de leveringen eigenlijk, want ik zag net een camionette van een van die firma's voor men deur staan, ik ga naar buiten en ze rijden verder

Er is duidelijk aangegeven dat bestellingen pas worden verzonden als deze volledig leverbaar zijn, daarom is het natuurlijk niet altijd verstandig om niet voorradige artikelen mee te bestellen wanneer daarvan nog geen levertermijn bekend is. Ik zal eens kijken voor een vergelijkbaar artikel.Beste Fitness Seller,
Ik wacht nu ondertussen al bijna 7 weken op mijn bestelling (106566) ... blijkbaar wordt deze gewoon niet verstuurd omdat er 1 artikel niet leverbaar is (G-2035) ... om dit af te ronden zou ik willen voorstellen om deze greep gewoon te vervangen door een ander die wel in voorraad ligt en rond dezelfe prijs .. zoals de G-2012 of G-2028 ... is dit mogelijk?
Ik wil dit gewoon achter de rug krijgen aub .. stuur maar de Barbarian Row Seat die niet geleverd werd tijdens een 3 maanden oude bestelling (105969) maar wanneer jullie kunnen .. of willen .. ik begin er stilletjes aan toch niet meer in te geloven ...
toch bedankt voor jullie antwoord.
Wil je dit artikel anders gewoon annuleren?Die bestelling zal verzonden worden zonder de 450 mm korthalters, die worden dan nageleverd.
Die bestelling is volledig verzonden en bestaat uit vier pakketjes, wacht even de aflevering van de ontbrekende pakketjes af, deze zijn vandaag in distributie! Mocht er nog iets ontbreken kun je altijd nog een e-mail sturen naar de klantenservice, echter zou deze bestelling volledig verzonden moeten zijn.
Op de website staat overigens duidelijk aangegeven wat te doen bij niet complete bestellingenCheck ook even het privébericht dat ik je gestuurd heb!
TNT pakketdienst of GLS. Als ze verder zijn gereden ga ik ervan uit dat ze niet bij jou moesten zijn
Er is duidelijk aangegeven dat bestellingen pas worden verzonden als deze volledig leverbaar zijn, daarom is het natuurlijk niet altijd verstandig om niet voorradige artikelen mee te bestellen wanneer daarvan nog geen levertermijn bekend is. Ik zal eens kijken voor een vergelijkbaar artikel.
Wat betreft de Barbarian Row Seat is al meerdere keren per e-mail aangegeven dat deze direct wordt nageleverd zodra deze weer leverbaar is. Ik vind het jammer dat je hier nu insinueert dat wij deze niet zouden willen opsturenWil je dit artikel anders gewoon annuleren?
Dat is mogelijk, echter is je betaling ook pas een week later ontvangen dus waarschijnlijk is het artikel toen uitverkocht geraakt.De artikelen die ik bestelde waren toen allemaal duidelijk OP VOORRAAD op jullie website te lezen ... dus zeggen dat het niet verstandig was van mij om die bestelling te doen vindt ik toch een beetje overdreven ...