AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Zeer geachte klant,

De status van uw bestelling met bestelnummer 106472 is gewijzigd.

Aanmerkingen en commentaar i.v.m. uw bestelling:
De transporteur zal contact met u opnemen omtrent de aflevering.

Nieuwe status: Verzonden

Tjakka :D:thumbs:

fuuu mijn laatste collo ligt nog steeds op het depot, terwijl ik eergisteren de 4 andere collo's heb binnen gekregen.

Beste Fitness-seller

Van de week een mailtje gestuurd met de vraag of de Power Cage Bar Catches nagestuurd kunnen worden maar nog geen reactie gehad....

De bestelling heb ik al eind januari gedaan. De power cage zelf is al lang binnen maar de extra catches waren toen nog niet leverbaar. Op de site staat nu aangegeven dat ze er wel zijn. Mijn bestellnummer is 105885.

Vanaf wanneer is de volgende stang weer beschikbaar: Halterstang glad 30 mm x 183 cm

Waar op je site kan ik ook alweer de afmetingen van de halterschijven vinden..?

Laatst bewerkt:
ik dacht dat de schijfopname altijd glad was.

is dat net zoals bij die goedkope verstelbare dumbbelltjes met van die sluitingen die je rond moet draaien?

Hamertje tik. ;)

Dat krijg je met dat high rep gecurl:roflol:

ik draai ze altijd aan de schijven vast, alleen krijg je dan een van de twee niet meer los.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.780
Beste Fitness-seller

Van de week een mailtje gestuurd met de vraag of de Power Cage Bar Catches nagestuurd kunnen worden maar nog geen reactie gehad....

De bestelling heb ik al eind januari gedaan. De power cage zelf is al lang binnen maar de extra catches waren toen nog niet leverbaar. Op de site staat nu aangegeven dat ze er wel zijn. Mijn bestellnummer is 105885.
De Bar Catches zijn inderdaad weer leverbaar en alle openstaande bestellingen worden sinds vorige week verzonden, de bar catches zullen deze week worden toegestuurd.

Vanaf wanneer is de volgende stang weer beschikbaar: Halterstang glad 30 mm x 183 cm
Levertermijn helaas nog niet bekend.

Terug
Naar boven