AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Mijn status is veranderd naar Verzonden, hoelang duurt het dan meestal voor het hier is? Is wel in Antwerpen...

Mvg, Jan

Al een idee wanneer de squatbars terug leverbaar zijn?

hey , de status van mijn bestelling is veranderd naar wordt verwerkt,
de volgende stap is verzonden correct?
indien alles 'binnen' is bij jullie duurt het dan nog 2 weken?
en word er een leverdag besproken of is dit gewoon afwachten :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.786
Mijn status is veranderd naar Verzonden, hoelang duurt het dan meestal voor het hier is? Is wel in Antwerpen...

Mvg, Jan
Normaal gesproken één tot drie werkdagen (tenzij je bestelling per transporteur is verzonden, dan kan het tot een week duren - echter zal de transporteur dan wel op voorhand contact met je opnemen om de bezorgdatum te bespreken).

Al een idee wanneer de squatbars terug leverbaar zijn?
Helaas nog niet.

Specificaties en dergelijke zullen ook bekend worden gemaakt zodra de stang weer is binnengekomen!

hey , de status van mijn bestelling is veranderd naar wordt verwerkt,
de volgende stap is verzonden correct?
indien alles 'binnen' is bij jullie duurt het dan nog 2 weken?
en word er een leverdag besproken of is dit gewoon afwachten :)
De volgende stap is inderdaad verzonden, de verwerkingstijd kan inderdaad oplopen tot twee weken al zijn we de afgelopen twee weken erg goed opgeschoten en zijn we goed bij met het verzenden van bestellingen (enkel wanneer een artikel niet voorradig is blijft een bestelling langer zitten).

Of er een bezorgdatum wordt besproken is afhankelijk van de grootte van de bestelling. Als de transporteur voor jouw bestelling op voorhand contact met je zal opnemen, wordt dit je medegedeeld in de e-mail die je ontvangt waarin staat dat je bestelling verzonden is.

Wanneer worden mails beantwoord?
Begrijp wel dat jullie het druk hebben ;)
Welke mail is onbeantwoord? Ik zal er even naar kijken :)

Laatst bewerkt:
Beste,

ik heb vandaag een bestelling van jullie mogen ontvangen,
helaas is deze niet compleet.

Ik heb besteld:
-Gietijzeren Complete Set 78 kg bestaande uit:
2X 10 KG
4X 5KG
4X 2.5 KG
4X 1.25 KG

-2 X 5KG extra schijven
-Grip pads

Nu heb ik ontvangen:
-Gietijzeren set bestaande uit:
2 X 10 KG
1 X 5 KG
4 X 2.5 KG
4 X 1.25 KG

Ik mis dus 5 X 5KG schijven + grip pads.
Stangen zijn allemaal compleet binnen, kan ik deze schijven verwachten in een nalevering?
Bestelnr: 106905 (6 mei) op naam van: Brink

powertec cage

beste,
Wanneer is de powercage van powertec terug leverbaar (niet uitgebouwd)?
Ik hoop zo vlug mogelijk! Bestelnummer: 106307
Als het er is gelieve deze bestelling zo vlug mogenlijk te versturen, met ver 2maand en een half wachten wordt mensen hun geduld op de proef gesteld!

mvg

• #2.789
Beste,

ik heb vandaag een bestelling van jullie mogen ontvangen,
helaas is deze niet compleet.

Bestelnr: 106905 (6 mei) op naam van: Brink
Leuk dat je speciaal hiervoor een account hebt aangemaakt op DutchBodybuilding maar ik zal je toch moeten vragen hierover even een e-mail naar de klantenservice te sturen :p

Op de website staat overigens aangegeven wat te doen bij niet compleet ontvangen bestellingen. Ik ga ervan uit dat de halterschijven nog onderweg zijn in een pakketje dat gescheiden is geraakt van de rest, het lijkt me sterk dat deze vijf schijven vergeten zijn! Normaal gesproken staat op de ontvangen pakketjes aangegeven uit hoeveel pakketten de totale zending bestaat.

beste,
Ik hoop zo vlug mogelijk! Bestelnummer: 106307
Als het er is gelieve deze bestelling zo vlug mogenlijk te versturen, met ver 2maand en een half wachten wordt mensen hun geduld op de proef gesteld!

mvg
Nogmaals, de levertijden staan vermeld op de website, momenteel is deze helaas niet bekend. Ik heb dit in mijn vorige post ook al aangegeven. Als je geen geduld meer hebt kun je gewoon annuleren of iets anders bestellen :)

Hey vandaag laatste 5 schijven gekregen,
postbode vertelde al dat het vaker voorkomt dat ze een
pakketje vergeten in Zwolle.
Ben blij dat t goed is gekomen!

Halloo,

ik heb 2 dagen terug een barbarian chin up bar gekocht bij jullie, was niet gewend dat ik niet met iDeal kon betalen (maakt niet uit verder, zag dat jullie er aan werken ;) ) maar ben toch altijd een beetje huiverig bij het handmatig vooruitbetalen zegmaar. Order staat nog op open, en ik vroeg me af hoe lang het doorgaans duurt voordat dit veranderd. Dat ik in ieder geval weet dat jullie het geld hebben ;)

Halloo,

ik heb 2 dagen terug een barbarian chin up bar gekocht bij jullie, was niet gewend dat ik niet met iDeal kon betalen (maakt niet uit verder, zag dat jullie er aan werken ;) ) maar ben toch altijd een beetje huiverig bij het handmatig vooruitbetalen zegmaar. Order staat nog op open, en ik vroeg me af hoe lang het doorgaans duurt voordat dit veranderd. Dat ik in ieder geval weet dat jullie het geld hebben ;)

tussen de 1 - 5 werkdagen zal wel ergens in het midden liggen voor nederland :)
spreek uit: eigen ervaring

• #2.797
Halloo,

1 of 2 werkdagen normaal gesproken, je ontvangt per e-mail bericht als de betaling is binnengekomen.

• #2.799
Ik weet niet of het al eerder gevraagd is in dit topic, maar enig idee wanneer de 50mm DB stang

http://www.fitness-seller.nl/produc...-korte-halterstang-50-mm---kogellagering.html

weer leverbaar is?
Die zijn op dit moment weer voorradig maar gaat het weer erg snel met dit artikel dus je kunt het beste snel bestellen. De volgende aanlevering wordt echter wel over één of twee weken alweer verwacht :)

---------- Toegevoegd om 08:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

Normaal gesproken zullen de Powertec Power Racks volgende week weer binnenkomen en worden alle openstaande bestellingen vanaf volgende week en de week erna verzonden. Je ontvangt dan bovendien het nieuwe, zwarte 2010-model van het rack (de productinformatie op onze website is nog niet bijgewerkt)!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven