AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.181
Afgelopen zaterdag had ik het spul besteld en nu alles al binnen, Lekker snel!
Alleen ik had barbarian 5kg schijven besteld alleen heb de gietijzeren 5 kg schijven binnen gehad. Opzich wil ik die wel houden alleen dan wil ik wel me 18 euro terug :P
bestelnummer:108166

Misschien ook een tip voor de transporteur om met een zware vracht een sterk iemand mee te sturen want bij mij was vond die man dat ik thuis moest zijn om te helpen.(me moeder was thuis ik zat op school)
Oftewel die was niet blij :P Me moeder zij ook dat het een klein ventje was dus ja dan is het zwaar.
Stuur daarover even een e-mail (met je bankgegevens) naar de klantenservice dan zal dat geregeld worden!

Haha en dat terwijl de chauffeur alleen maar de pallet hoeft uit te laden :p

misschien had ie geen electrische laadklep of pompwagen bij zich

Vraagje; zijn er nadelen aan 't gebruik van een riem? Ik wil 'm als preventie halen, omdat ik wel 'ns last heb van onderrug. Dit overigens nooit door training, gek genoeg :P
Of kan ik beter gewoon zonder riem blijven trainen, zodat je 'alle spieren' gebruikt?

Met een riem worden alle spieren ook gebruikt. De rug wordt verstevigd omdat de buikspieren iets hebben om tegen te duwen. Zo blijft de belt strak rond je.

Sponsoring is tijdelijk op non-actief wegens werken aan de website bij fitness seller. Verwacht wordt dat deze later dit jaar weer opgestart zal worden.

Jullie kunnen ondertussen via PM natuurlijk altijd met vragen terecht bij Fitness Seller.

• #3.186
En we zijn voorlopig weer actief op DBB! :)

Is de website aangepast dan?
Las in een andere tread dat jullie met 3D gingen werken ofzo? is dat al doorgevoerd, dan ga ik effe een kijkje nemen :D

• #3.188
Is de website aangepast dan?
Las in een andere tread dat jullie met 3D gingen werken ofzo? is dat al doorgevoerd, dan ga ik effe een kijkje nemen :D
Nog niet, we hopen de nieuwe website voor 2011 te lanceren. Er zullen voor de Barbarian Line toestellen inderdaad 3D aanzichten te bekijken zijn!

Zoals van de Warrior Bench Press die ik gezien heb..?
Mooi! :thumb:

Nog niet, we hopen de nieuwe website voor 2011 te lanceren. Er zullen voor de Barbarian Line toestellen inderdaad 3D aanzichten te bekijken zijn!

Oké leuke optie!!
Zie dat bijna alle racks zijn uitverkocht? Komt er een nieuwe model op de mark 2010 ofzo?

Gr.

• #3.191
Oké leuke optie!!
Zie dat bijna alle racks zijn uitverkocht? Komt er een nieuwe model op de mark 2010 ofzo?

Gr.
De vraag naar, met name de power racks/cages, is de laatste tijd ontzettend gestegen. De Barbarian Power Cage is anderhalve week geleden uitverkocht geraakt en het Powertec Power Rack vandaag, er worden binnen enkele weken nieuwe aanleveringen verwacht.

De Barbarian Line toestellen worden continu vernieuwd, er zullen binnenkort van enkele toestellen nieuwe 2011 modellen geïntroduceerd worden. De Power Cage zal voorlopig niet veranderen.

hoe zit het eigenlijk met de basic-line? die zou toch ook terug komen ofzo?

• #3.193
hoe zit het eigenlijk met de basic-line? die zou toch ook terug komen ofzo?
Nee, zoals ik hier eerder heb aangegeven verkopen we die toestellen niet meer (leegverkoop). Er zijn wel plannen voor een vervangende lijn maar dit zal nog wel een tijdje gaan duren.

M'n bank komt er al aan. ;)
Super service weer! :thumb:

Bij deze een uitbreiding van mijn homegym:

1 x Set Halterschijven 100 kg - Gietijzer-Barbarian 50 mm
Set-50-BB-100kg
155,00 EUR 155,00 EUR
2 x Vloermat
Afmetingen:100 × 200 cm M-5700
50,50 EUR 101,00 EUR
1 x Professionele EZ-Curl stang chroom 50 mm x 120 cm
SZ-50-C
49,00 EUR 49,00 EUR
1 x Barbarian Dipping Belt
SF-0711
22,00 EUR 22,00 EUR
2 x Professionele korte halterstang 50 mm - kogellagering
KH-50-2209
32,00 EUR 64,00 EUR

Totaal: 410,26 EUR

Zal hier wel weer een tijdje mee weg kunnen volgens mij! :)

Laatst bewerkt:
Bij deze een uitbreiding van mijn homegym:

1 x Set Halterschijven 100 kg - Gietijzer-Barbarian 50 mm
Set-50-BB-100kg
155,00 EUR 155,00 EUR
2 x Vloermat
Afmetingen:100 × 200 cm M-5700
50,50 EUR 101,00 EUR
1 x Professionele EZ-Curl stang chroom 50 mm x 120 cm
SZ-50-C
49,00 EUR 49,00 EUR
1 x Barbarian Dipping Belt
SF-0711
22,00 EUR 22,00 EUR
2 x Professionele korte halterstang 50 mm - kogellagering
KH-50-2209
32,00 EUR 64,00 EUR

Totaal: 410,26 EUR

Zal hier wel weer een tijdje mee weg kunnen volgens mij! :)
zekers, wat heb jij eigenlijk al in je homegym staan dan?

Hint aan fitness-seller: Beantwoord je mail misschien wat vaker. Ik heb een tijd geleden wat vragen gesteld over de safety squat bar, nooit antwoord gehad. Ik schaf m bij deze ergens anders aan. Niet om fitness seller te pesten, maar omdat ik bij andere verkopers wel extra gevraagde informatie krijg.

Erg snelle levering dit keer. kettlebells van 24kg en 32kg besteld op dinsdag en ik had ze vandaag binnen.

Terug
Naar boven