MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Kamrad Chreiz goes Russian! :thumb:

Die vloermatten zijn trouwens wel een uitkomst met deadliften, geen vieze vlekken meer op de vloer van de schijven

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.204
Hint aan fitness-seller: Beantwoord je mail misschien wat vaker. Ik heb een tijd geleden wat vragen gesteld over de safety squat bar, nooit antwoord gehad. Ik schaf m bij deze ergens anders aan. Niet om fitness seller te pesten, maar omdat ik bij andere verkopers wel extra gevraagde informatie krijg.
Hint aan jou: misschien naar het goede adres mailen :p Er is de afgelopen dagen geen e-mail voorbijgekomen met vragen over de SSB. Daarnaast wordt alle e-mail die door onze spamfilter wordt onderschept ook handmatig gecontroleerd.

Vrijwel elke e-mail, zo niet alle e-mails, wordt binnen enkele uren en uiterlijk binnen 24 uur beantwoord. Hoe dan ook, gelukkig zijn je vragen inmiddels beantwoord, veel plezier met je nieuwe safety squat bar dan :)

Goed om te weten - heb ze gisteren besteld.

Ga morgen deadliften dus vraag aan FS:

Wanner kan ik de levering verwachten?
Om welke bestelling gaat het? Als alle artikelen op voorraad zijn wordt er normaal gesproken dezelfde werkdag of uiterlijk binnen drie werkdagen verzonden. Als een artikel niet leverbaar is krijg je daarvan per e-mail bericht.

Laatst bewerkt:
Om welke bestelling gaat het? Als alle artikelen op voorraad zijn wordt er normaal gesproken dezelfde werkdag of uiterlijk binnen drie werkdagen verzonden. Als een artikel niet leverbaar is krijg je daarvan per e-mail bericht.
Alles was op voorraad.

Bestelnummer: 108770
Besteldatum: donderdag 04 november, 2010
Betaalmethode: Vooruitbetalen

Bij voorbaat dank!

• #3.207
Alles was op voorraad.

Bestelnummer: 108770
Besteldatum: donderdag 04 november, 2010
Betaalmethode: Vooruitbetalen

Bij voorbaat dank!
Aangezien de betaling nog niet is ontvangen kan ik nog geen levertermijn aangeven. Internationale overschrijving neemt meestal twee werkdagen in beslag dus ik ga ervan uit dat de betaling maandag zal binnenkomen, de bestelling zal dan waarschijnlijk maandag of dinsdag verzonden worden. De aflevering is dan de volgende werkdag.

Gewoon even je mail in de gaten houden ;)

Hint aan jou: misschien naar het goede adres mailen :p Er is de afgelopen dagen geen e-mail voorbijgekomen met vragen over de SSB. Daarnaast wordt alle e-mail die door onze spamfilter wordt onderschept ook handmatig gecontroleerd.

Vrijwel elke e-mail, zo niet alle e-mails, wordt binnen enkele uren en uiterlijk binnen 24 uur beantwoord. Hoe dan ook, gelukkig zijn je vragen inmiddels beantwoord, veel plezier met je nieuwe safety squat bar dan :)

Ik heb de vraag via julie site enkele weken geleden al verzonden. Ik denk niet dat ik dan het verkeerde adres gebruik. Enfin, misschien was de toon van mn bericht niet al te netjes, excuus daarvoor. Toch is de mail niet aangekomen.

Op elke mail die ik verstuurd heb, had ik binnen twee dagen antwoord, prima communicatie dus. Nu alleen nog wachten tot de powerracks weer op voorraad zijn...

Hebben jullie alle producten ook gewoon in de showroom, doel dan met name op kleine producten als magnesium, straps, evt. kettlebells?

• #3.211
Hebben jullie alle producten ook gewoon in de showroom, doel dan met name op kleine producten als magnesium, straps, evt. kettlebells?
De showroom is met name bedoeld om de grote toestellen tentoon te stellen en is niet zo zeer een uitgebreide winkel, daarvoor dient de webshop. Alle artikelen zijn echter gewoon beschikbaar in het magazijn dus als je iets graag wil zien is dat ook gewoon mogelijk.

Magnesium zul je natuurlijk niet kunnen uitproberen ivm de rommel :p

Laatst bewerkt:
Enig nieuws wanneer de 20kg 50 mm barbarian gietijzeren schijven weer binnen zijn?

Heb ze besteld en ze stonden op "beschikbaar", helaas zijn ze dus niet beschikbaar.

• #3.213
Enig nieuws wanneer de 20kg 50 mm barbarian gietijzeren schijven weer binnen zijn?

Heb ze besteld en ze stonden op "beschikbaar", helaas zijn ze dus niet beschikbaar.
De voorraadindicatie van halterschijven is inderdaad een probleem met de huidige website, de status geldt namelijk voor alle halterschijven en kan niet per gewicht ingesteld worden. Dat is op onze nieuwe website echter verbeterd waardoor direct per halterschijf de actuele voorraadstatus duidelijk is!

Als het goed is ben je hierover na het plaatsen van je bestelling echter wel gewoon per e-mail ingelicht - daarbij stond normaal gesproken ook een indicatie van de levertijd, verwachting circa twee weken.

De showroom is met name bedoeld om de grote toestellen tentoon te stellen en is niet zo zeer een uitgebreide winkel, daarvoor dient de webshop. Alle artikelen zijn echter gewoon beschikbaar in het magazijn dus als je iets graag wil zien is dat ook gewoon mogelijk.

Magnesium zul je natuurlijk niet kunnen uitproberen ivm de rommel :p

Ja stom. Ik woon in de buurt dus ik dacht wip even langs om wat spullen te halen, hoef niks uit te proberen :P.

• #3.215
Ja stom. Ik woon in de buurt dus ik dacht wip even langs om wat spullen te halen, hoef niks uit te proberen :P.
Dat kan toch ook gewoon? Het is echter een kleine moeite om op voorhand even te bestellen zodat je zeker weet dat alles aanwezig is als je langskomt maar je kunt altijd proberen ;)

• #3.217
Klein vraagje voor Fitness Seller: is met de 'Barbarian Smith Machine' ook een leg press mogelijk? Dus liggend op een platte bank en dan met de voeten tegen de geleide halter.

Link naar het product: http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p732_Barbarian-Smith-Machine.html

Pfoe, dat zou je wel kunnen proberen maar ik denk niet dat het een ideale oplossing is. De halterstang is namelijk niet stijf, de twee geleiders bewegen onafhankelijk van elkaar voor een natuurlijkere beweging tijdens het trainen.

Pfoe, dat zou je wel kunnen proberen maar ik denk niet dat het een ideale oplossing is. De halterstang is namelijk niet stijf, de twee geleiders bewegen onafhankelijk van elkaar voor een natuurlijkere beweging tijdens het trainen.

Dus die stang zou dan teveel gaan kantelen? Of bedoel je dat de stang zou gaan buigen en de lagers gaan blokkeren met het gewicht dat je doorgaans nodig hebt bij een legpress?

Dus die stang zou dan teveel gaan kantelen? Of bedoel je dat de stang zou gaan buigen en de lagers gaan blokkeren met het gewicht dat je doorgaans nodig hebt bij een legpress?

Nee, de stang moet niet kunnen draaien onder je voeten omdat je hem dan kwijtraakt.

Terug
Naar boven