XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik heb twee 50mm stangen en daar passen in totaal 20 x 5KG schijven op. Aan elke kant van de dumbbell kun je 5x5kg schijven doen alleen dan moet je wel de gietzijeren hebben, rubber is te dik.

Hier een pic met twee dumbbells van 45 KG:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat wel echt klote is met zelfgemaakte dumbbells, is het "opgooien" van het gewicht met bankdrukken. Op het plaatje gebruik ik dumbbell hangijzers maar het is wel eens gebeurd dat ik de stang miste en 55 KG achter m'n hoofd op de grond stuiterde. Het neerzetten op je knieen lukt niet omdat de sluiters op de pic dan eraf glijden :(. Met sluitveren gebeurd dit niet maar dan heb je weer 40 KG veer die op je been drukt...

Je kan toch ook de buitenkant van die schijven (de kant waar de veer niet zit) op je been laten rusten?

Het blijft klieren in vergelijking met vaste dumbbells.
Jammer dat het onbetaalbaar is voor een arme bootman...

55kg op de vloer laten vallen :o

Betere oplossing: Ironmasters/Hoist DBs tot 34kg, en daarboven sets kopen. Bv setjes 37,5, 40, 42,5, 45 zit je al goed mee en zijn zeer comfortabel op de knieen (ook de ironmasters)

Betere oplossing: Ironmasters/Hoist DBs tot 34kg, en daarboven sets kopen. Bv setjes 37,5, 40, 42,5, 45 zit je al goed mee en zijn zeer comfortabel op de knieen (ook de ironmasters)

Als je dan zware varianten wil hebben kost dat echt gigantisch veel. Goedkoper is gewoon hooks te gebruiken zoals op de foto hierboven.

Idd, maar vroeg of laat raak je het verstellen van de dumbbells wel echt beu. Ironmaster/hoist + wat extra setjes is een heel goed compromis tussen gemakkelijk trainen en kosten.

nieuwe powerbelt besteld staat op verzonden hopelijk 1 dag levertijd kanik morgen direct deadliften met me nieuwe belt :D

Even een korte vraag:

Welk middel kan ik het best gebruiken om de barbell, dumbbellstangen en schijven te ontvetten?

Vandaag niet binnen gekomen helaas op een rug dag.
Hopelijk morgen dan sturen jullie trouwens ook geen track en trace linkie erbij?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.254
Even een korte vraag:

Welk middel kan ik het best gebruiken om de barbell, dumbbellstangen en schijven te ontvetten?
Iedere willekeurige ontvetter moet voldoen, zelf gebruiken we Kroon Olie Quick Cleaner XT ;)

Hoe groot is de kans dat er ook een nieuwe versie van de powercage op de markt komt? Richtdatum en -prijs?
De Barbarian Line toestellen worden continu doorontwikkeld dus die kans is erg groot :) Dit zullen echter geen grote wijzigingen zijn en de prijs zal waarschijnlijk ook niet veel veranderen, ik durf echter nog niet aan te geven hoe lang het nog zal duren voor een nieuw model Power Cage geïntroduceerd zal worden.

Vandaag niet binnen gekomen helaas op een rug dag.
Hopelijk morgen dan sturen jullie trouwens ook geen track en trace linkie erbij?
Jammer, normaal gesproken levert TNT in Nederland vrijwel altijd binnen 24 uur. Track & Trace informatie zal bij de nieuwe webshop automatisch meegestuurd worden, je kunt dit nu echter wel gewoon aanvragen bij onze klantenservice.

Hey Fitness-seller,

Wanneer verwachten jullie dat het model 2009 van Barbarian powercage weer binnen komt, op de site staat circa 3 weken maar dat stond er 2 weken geleden ook al

MVG

• #3.256
Hey Fitness-seller,

Wanneer verwachten jullie dat het model 2009 van Barbarian powercage weer binnen komt,op de site staat circa 3 weken maar dat stond er 2 weken geleden ook al

MVG
Zoals de voorraad-indicatie op de site aangeeft ;)

De verwachte levertijd wordt gewoon bijgesteld indien nodig en het lijkt er op dat de volgende aanlevering Power Cages alweer helemaal uitverkocht is :( De Powertec Power Racks lopen even hard.

Laatst bewerkt:
Dan moet je nogmaals nee verkopen, niet erg handig en slecht ingekocht.
Mocht ik weer achter het net vissen dan wijk ik uit naar een ander merk, jammer.
Je zal nu zeggen dat ik nu al een cage kan bestellen, maar ik wil eerst de Barbarian en Powertec vergelijken en moet daarvoor 200km naar Sittard rijden, zo'n 50 euro aan brandstof; prima maar dan wil ik er eentje inladen ook. Nu kost het mij benzine/tijd en vervolgens ook 90 euro verzendkosten betalen omdat die dingen niet op voorraad zijn... Kan dat nou niet anders?

Zoals de voorraad-indicatie op de site aangeeft ;)

De verwachte levertijd wordt gewoon bijgesteld indien nodig en het lijkt er op dat de volgende aanlevering Power Cages alweer helemaal uitverkocht is :( De Powertec Power Racks lopen even hard.

Oke dus als ik het goed begrijp.. Ik heb 2 weken geleden besteld die tijd loopt gewoon door dus nu nog 1 week?? en dan hebben jullie (mijn) powerrack binnen

Groeten

• #3.259
Dan moet je nogmaals nee verkopen, niet erg handig en slecht ingekocht.
Mocht ik weer achter het net vissen dan wijk ik uit naar een ander merk, jammer.
Je zal nu zeggen dat ik nu al een cage kan bestellen, maar ik wil eerst de Barbarian en Powertec vergelijken en moet daarvoor 200km naar Sittard rijden, zo'n 50 euro aan brandstof; prima maar dan wil ik er eentje inladen ook. Nu kost het mij benzine/tijd en vervolgens ook 90 euro verzendkosten betalen omdat die dingen niet op voorraad zijn... Kan dat nou niet anders?
Nee, dat kan helaas niet anders. Voor de mensen die wel op voorhand bestellen en betalen wordt er natuurlijk wel een exemplaar opzij gelegd indien er op tijd is besteld – dat lijkt me vanzelfsprekend.

Als je de beide racks wilt vergelijken kan dat gewoon in onze showroom, direct een toestel meenemen zit er op dit moment helaas niet. Je zult dus voor jezelf moeten beslissen of je wilt wachten met het risico dat alle exemplaren alweer zijn uitverkocht of dat je alleen langskomt om te vergelijken.

Wat betreft het slecht inkopen, dat is erg makkelijk om even vanuit je bureaustoel te roepen ja ;) Er komt wel wat meer bij kijken en helaas liggen de vertragingen buiten onze controle.

Oke dus als ik het goed begrijp.. Ik heb 2 weken geleden besteld die tijd loopt gewoon door dus nu nog 1 week?? en dan hebben jullie (mijn) powerrack binnen

Groeten
De verwachting op dit moment is dat de Power Cage binnen circa twee weken weer binnenkomt!

Met alleen kijken en dan bestellen gooi ik wel even 90 euro(=+15% powercage prijs)aan extra kosten weg, ik vind dat zonde geld. Helaas wil de geldboom niet echt bloeien in deze periode..
Dat kan volgens mij best anders, een tegemoetkoming in de verzendkosten ofzo wegens het niet op voorraad hebben, of je dat wilt doen is de vraag.
Ik wil een powercage, heb daar al vaker contact over gehad met je maar ben niet van plan mijn geld over de balk te smijten door die extra kosten en wil ook niet iets kopen zonder uitproberen, lijkt me logisch. Desnoods dan maar een Bodycraft oid.

Terug
Naar boven