Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zit het met de levertijden? Mijn eerste ervaring hier was namelijk heel slecht (na een maand had ik het afgezegd, problemen waren vanwege een verhuizing dacht ik?) maar heb weer wat spullen nodig.

Vorige zondag besteld, vandaag "status: verzonden". Zou het dus morgen moeten hebben (powercage, stond op moment van bestelling: "verwacht over circa 1 week"). Wat mij betreft dus tot hiertoe heel redelijk qua termijnen.![]()
Dat moet dan wel echt al een hele tijd geleden zijn want het afgelopen half jaar+ gaat alles prima en de meeste bestellingen worden na ontvangst betaling dezelfde dag nog verzondenHoe zit het met de levertijden? Mijn eerste ervaring hier was namelijk heel slecht (na een maand had ik het afgezegd, problemen waren vanwege een verhuizing dacht ik?) maar heb weer wat spullen nodig.

Dat doen we vrijwel nooit, enkel de reviews die een verkeerd beeld schetsen. Toevallig deze week twee reviews verwijderd waar je waarschijnlijk op doelt: één over een stang die na 4 maanden krom was (dat zegt natuurlijk niets over het gebruik van de stang of dergelijke, de klant kan in dat geval contact met ons opnemen als hij denkt dat het een productiefout is) en één over de Barbarian Multi Press die stroef liep. Met die laatste klant hebben we contact opgenomen, het betrof een montagefout en het toestel loopt weer smooooothIk heb een andere vraag voor Fitness-Seller:
Waarom halen jullie de minder positieve reviews van jullie internetsite af?

Helaas niet, we zijn echter nog altijd van plan deze ook los aan te bieden voor Powertec maar hiervoor staat nog geen concrete productie gepland dus dit zou nog wel een hele tijd kunnen durenPassen die afleggers & safety's van het Barbarian Rack ook niet gewoon op het powerrack van Powertec?

Die zijn makkelijker 
Zou er nl op kunnen dippen. Maar heb niet veel goesting dat ze afbreken!![]()

)De maximale belastbaarheid van het free-rack is 150 kg, de spotters zijn echter niet bedoeld om te gebruiken als dip-bars en een continue belasting zal niet goed zijn.Weet iemand toevallig tot hoeveel de spotters van het basic line free rack belastbaar zijn? Zou er nl op kunnen dippen. Maar heb niet veel goesting dat ze afbreken!![]()

Hoe zit het met de levertijden? Mijn eerste ervaring hier was namelijk heel slecht (na een maand had ik het afgezegd, problemen waren vanwege een verhuizing dacht ik?) maar heb weer wat spullen nodig.

Thanks! Blij dat je voor de Barbarian Power Cage hebt gekozen?Donderdag besteld, dinsdag binnen.
Prima after-sale service, zal zeker vaker bestellen bij FS.
Thanks! Blij dat je voor de Barbarian Power Cage hebt gekozen?
'Testbestelling' gedaan
Barbarian 50kg 30mm plates : 10 x 5kg (bij opmerkingen vermeld)
Barbarian 30mm plates : 4 x 5kg
Haltersstang : 2x 30x400mm
Bestelnummer 109083
Net betaald
Ik ben benieuwd![]()
Als het goed loopt, bestel ik de overstap van mijn 30mm barbell naar een 50mm
barbell met plates ook gelijk bij jullie
Mijn 30mm DB's hou ik welDie zijn makkelijker
![]()

De maximale belastbaarheid is 150 kg, als je daar boven gaat zitten is dat natuurlijk op eigen risico. Wellicht is het interessant voor jou om over te stappen naar het Barbarian Free Rack (over enkele weken weer beschikbaar) of een bench press / squat rack / power cage.@fitnesseller,
ik heb bij jullie eens deze press rack gekocht(of hoe noemt zoiets)
vind het niet meer terug op de site
wat is de max.belastbaarheid van de houders,en van de spotters?
er heeft er al 160kg in gelegen,verstandig of af te raden?
wat houden de spotters dan?
thx