Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Met alleen kijken en dan bestellen gooi ik wel even 90 euro(=+15% powercage prijs)aan extra kosten weg, ik vind dat zonde geld. Helaas wil de geldboom niet echt bloeien in deze periode..
Dat kan volgens mij best anders, een tegemoetkoming in de verzendkosten ofzo wegens het niet op voorraad hebben, of je dat wilt doen is de vraag.
Ik wil een powercage, heb daar al vaker contact over gehad met je maar ben niet van plan mijn geld over de balk te smijten door die extra kosten en wil ook niet iets kopen zonder uitproberen, lijkt me logisch. Desnoods dan maar een Bodycraft oid.

Is dit serieus? :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.262
Met alleen kijken en dan bestellen gooi ik wel even 90 euro(=+15% powercage prijs)aan extra kosten weg, ik vind dat zonde geld. Helaas wil de geldboom niet echt bloeien in deze periode..
Dat kan volgens mij best anders, een tegemoetkoming in de verzendkosten ofzo wegens het niet op voorraad hebben, of je dat wilt doen is de vraag.
Ik wil een powercage, heb daar al vaker contact over gehad met je maar ben niet van plan mijn geld over de balk te smijten door die extra kosten en wil ook niet iets kopen zonder uitproberen, lijkt me logisch.
Dat ga ik helaas inderdaad niet doen. Zoals aangegeven is de power cage alweer bijna zo goed als uitverkocht dus ik zou gek zijn als ik jou een exemplaar met korting ga aanbieden omdat jij niet op voorhand wil betalen :p

Je kunt eventueel wel de Power Cage nu bestellen, met verzendmethode afhalen, en dan het showroommodel bekijken als je langskomt om je bestelling af te halen. Indien je dan alsnog wilt afzien van de verkoop kan dat.

Meer racks kopen is een optie, maar als ze het dan doen moeten ze ze ook kunnen stockeren en er vanaf geraken!
Als ze telkens juist wisten hoeveel racks ze nodig hadden was het makkelijk.

Meer racks kopen is een optie, maar als ze het dan doen moeten ze ze ook kunnen stockeren en er vanaf geraken!
Als ze telkens juist wisten hoeveel racks ze nodig hadden was het makkelijk.

Ik denk dat ze een kleine hoeveelheid ingekocht hebben omdat er een nieuw model uit komt... die zal wel tegelijk met de nieuwe website gelanceerd worden. Het is natuurlijk maar speculeren maar denk toch echt dat dit het geval is. FS zal dit natuurlijk ontkennen anders wacht iedereen op het nieuwe model rack. :D

De racks waren voorheen soms toch nog niet in voorraad?

• #3.267
Ik denk dat ze een kleine hoeveelheid ingekocht hebben omdat er een nieuw model uit komt... die zal wel tegelijk met de nieuwe website gelanceerd worden. Het is natuurlijk maar speculeren maar denk toch echt dat dit het geval is. FS zal dit natuurlijk ontkennen anders wacht iedereen op het nieuwe model rack. :D
Haha nee dat is niet het geval, een eerstvolgende nieuwe uitvoering van de power cage zal waarschijnlijk sowieso alleen de wijziging hebben dat de steunvoeten onderin de achterkant van het rack niet meer vast eraan zitten maar te verwijderen zijn.

Vergeet niet dat deze producten ook in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, Italië en nog wat landen verkocht worden. De grote vraag gecombineerd met de drukte die onze fabrieken in China de afgelopen maanden hebben maken het erg lastig om voldoende materiaal op tijd hier te krijgen.

• Like
Waarderingen: 515
Je kunt eventueel wel de Power Cage nu bestellen, met verzendmethode afhalen, en dan het showroommodel bekijken als je langskomt om je bestelling af te halen. Indien je dan alsnog wilt afzien van de verkoop kan dat.

Als dat geaccepteerd wordt dan doe ik dat.
Bestel ik de Barbarian en de Powertec:p

Aha! Ontkenning!! Wat dus duidelijk wil zeggen dat er wel degelijk binnenkort een nieuw rack komt! :D

Is de gewone barbarian powercage later uitbreidbaar met het 'system'gedeelte (row/pulley)? En zoja, hoevaal kost dit 'system'gedeelte apart, kan dit precies niet terugvinden op de site?

• #3.272
Is de gewone barbarian powercage later uitbreidbaar met het 'system'gedeelte (row/pulley)? En zoja, hoevaal kost dit 'system'gedeelte apart, kan dit precies niet terugvinden op de site?
Dat is eventueel mogelijk maar wij raden het niet aan. In verband met wijzigingen aan de cage danwel de lat station optie kunnen wij namelijk niet garanderen dat een los aangekochte lat station optie compatibel zal zijn met het betreffende model power cage van de klant.

De nieuwe 2010 modellen lat station opties van Powertec kunnen bijvoorbeeld niet meer aan de oude toestellen bevestigd worden. Dat is ook de reden dat wij de lat station opties van Powertec en Barbarian niet los aanbieden op de website. Als je deze echter los zou willen kopen zal de prijs rond de 299,- EUR liggen (volgens mij iets hoger voor Barbarian).

Barb line power cage met bench en 145kg (en wat opties) besteld :)

Vol spanning wacht ik af voor groen licht afhaling ;)

cheers!

Barb line power cage met bench en 145kg (en wat opties) besteld :)

Vol spanning wacht ik af voor groen licht afhaling ;)

cheers!
Ben benieuwd!

Het Barbarian squat rack (of gunrack) is in ieder geval erg stoer maar de power cage zou misschien nog wel wat stabieler zijn.

Vraagje voor fitness seller: ik heb de 50 mm dumbbell stangen met de bijgeleverde chroom sluitingen. En zoals bekend, zijn die niet erg goed omdat ze eraf glijden als je de stang scheef houdt. Daarom gebruik ik twee sluitveren en dat werkt wel perfect. Probleem is alleen dat je de dumbbells niet op je benen kan zetten omdat de veer in de weg zit.

Nu zie ik deze sluitingen:
http://www.fitness-seller.nl/produc....html&XTCsid=830f0ece35188b161e36bc1c373c3b65

Of deze:
http://www.fitness-seller.nl/produc....html&XTCsid=830f0ece35188b161e36bc1c373c3b65

Weet je of die wel goed blijven zitten, dus blijft de sluiting nog goed zitten als er 50 kg gewicht op hangt? Alvast bedankt

Vraagje voor fitness seller: ik heb de 50 mm dumbbell stangen met de bijgeleverde chroom sluitingen. En zoals bekend, zijn die niet erg goed omdat ze eraf glijden als je de stang scheef houdt. Daarom gebruik ik twee sluitveren en dat werkt wel perfect. Probleem is alleen dat je de dumbbells niet op je benen kan zetten omdat de veer in de weg zit.

Of deze:

Weet je of die wel goed blijven zitten, dus blijft de sluiting nog goed zitten als er 50 kg gewicht op hangt? Alvast bedankt
Veel ruimte schiet er wel niet over met zon 10cm sluiting

• #3.277

Of deze:

De professionele sluitingen zullen normaal gesproken gewoon blijven zitten ;)

Terug
Naar boven