MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

@Fitness-seller

Ik was juist op jullie site aan het kijken voor gewichten en ik kwam uit op deze (PE Halterschijf)

Nu vroeg ik me af hoe het juist komt dat deze een stuk goedkoper zijn dan de gietijzeren? En is de kwaliteit van deze even goed als de gewone gietijzeren?

Groetjes

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.303
@Fitness-seller

Ik was juist op jullie site aan het kijken voor gewichten en ik kwam uit op deze (PE Halterschijf)

Nu vroeg ik me af hoe het juist komt dat deze een stuk goedkoper zijn dan de gietijzeren? En is de kwaliteit van deze even goed als de gewone gietijzeren?

Groetjes
De PE (kunststoffen) halterschijven zijn niet gemaakt van ijzer en hebben ook geen ijzeren kern zoals bijvoorbeeld de standaard rubberen halterschijven, daardoor zijn ze een stuk goedkoper te produceren.

Het nadeel is dat de PE halterschijven een stuk groter en dikker zijn dan de normale gietijzeren of rubberen halterschijven, waardoor er minder op een halterstang passen. Als je erg zwaar gaat trainen zul je uiteindelijk dus beter uit zijn met normale halterschijven, voor beginners bieden PE halterschijven echter de ideale uitkomst!

De PE (kunststoffen) halterschijven zijn niet gemaakt van ijzer en hebben ook geen ijzeren kern zoals bijvoorbeeld de standaard rubberen halterschijven, daardoor zijn ze een stuk goedkoper te produceren.

Het nadeel is dat de PE halterschijven een stuk groter en dikker zijn dan de normale gietijzeren of rubberen halterschijven, waardoor er minder op een halterstang passen. Als je erg zwaar gaat trainen zul je uiteindelijk dus beter uit zijn met normale halterschijven, voor beginners bieden PE halterschijven echter de ideale uitkomst!

Ideaal ik ben namelijk een beginner en ga dus nog lang geen 100kg aan mijn baar hebben hangen. (Jammer genoeg)

Na de Kerst deze bestellen

Ola, fitness-seller

even een vraagje: kan ik ook een DB per stuk bestellen? ik zou voor db rows graag een 54 en/of een 60 kilo dumbbell willen bestellen, maar zoals ik het op de site zie gaat het allemaal per set?

edit: nog een vraag, heb je een ab-wheel in het assortiment en kijk ik er overheen of heb je hem gewoon niet?

Laatst bewerkt:
Ola, fitness-seller

even een vraagje: kan ik ook een DB per stuk bestellen? ik zou voor db rows graag een 54 en/of een 60 kilo dumbbell willen bestellen, maar zoals ik het op de site zie gaat het allemaal per set?

ik ben hier ook wel benieuwd naar

Uitbreiding van die gym bam!

• #3.308
Ola, fitness-seller

edit: nog een vraag, heb je een ab-wheel in het assortiment en kijk ik er overheen of heb je hem gewoon niet?
Dat is via de huidige website inderdaad niet mogelijk, dan zou je even per e-mail de bestelling moeten plaatsen. Vermeld in die e-mail dan ook alle benodigde gegevens (naam, rekening- en verzendadres, telefoonnummer etc).

Wij hebben geen ab-wheel in het assortiment.

Dat is via de huidige website inderdaad niet mogelijk, dan zou je even per e-mail de bestelling moeten plaatsen. Vermeld in die e-mail dan ook alle benodigde gegevens (naam, rekening- en verzendadres, telefoonnummer etc).

Wij hebben geen ab-wheel in het assortiment.

ah geweldig dan zal ik na kerst even mailen :fire:

Hallo Fitness-Seller,

hoe lang is de laadpin op de power sled? in cm's

Mvg,
Mike

Wanneer komt de nieuwe site is online dan? :D

Greetz.

• #3.312
Laatst bewerkt:
Ben van plan om 3 paar dumbbells (47.5, 50 en 52.5) te kopen bij jullie + een dumbbell rek.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering (wat dus 99% zeker het geval gaat zijn)?
Dit lijkt me niet iets wat jullie even tot aan mijn voordeur sjouwen of wel?

Ben van plan om 3 paar dumbbells (47.5, 50 en 52.5) te kopen bij jullie + een dumbbell rek.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering (wat dus 99% zeker het geval gaat zijn)?

Zo moeilijk om je aan afspraken te houden?
Je bespreekt toch gewoon wanneer men komt leveren.

Zo moeilijk om je aan afspraken te houden?
Je bespreekt toch gewoon wanneer men komt leveren.

er zijn ook mensen die gewoon iedere dag van 9 tot 6 moeten werken..
dan zit je met een probleem.

ik had met mijn laatste bestelling eerst aan mijn buurvrouw gevraagd of ze ZEKER de hele dag van de bezorging thuis zou zijn, en toen heb ik die dag gekozen en het laten bezorgen bij de buurvrouw.

Bij mij zijn ze al komen leveren om 6u 's morgens.
Niet dat ik een 9 to 5 job heb eigenlijk, wil alleen maar aantonen dat andere uren altijd wel kunnen.

• #3.317
Die bestelling zal dan per transporteur worden verzonden, levering kan dan plaatsvinden tussen 9:00 en 17:00 uur als ik me niet vergis. De eerste levering vindt de eerstvolgende werkdag nadat de bestelling door ons is verzonden plaats, je kunt dan eventueel een uur voor de levering door de chauffeur gebeld worden als je dat aangeeft. Mocht je bij de eerste levering niet thuis zijn dan laat TransMission een kaartje achter in de brievenbus en kun je met hen een afspraak maken voor een nieuwe bezorgdatum.

Levering voor 9 uur is eventueel ook mogelijk maar dat kost extra, naar de exacte kosten voor deze service zou je even moeten informeren bij onze klantenservice.

Ik denk in de loop van januari :cool: Het gaat helaas niet meer lukken alle laatste kleine puntjes voor het nieuwe jaar afgerond te krijgen :(
Ik ben benieuwd!

Komt met de nieuwe webshop ook de nieuwe lijn die basic-line vervangt of komt die pas later ?
(volgens mij had ik het al gevraagd maar geen zin om in het topic terug te zoeken :P)

• #3.319
Ik ben benieuwd!

Komt met de nieuwe webshop ook de nieuwe lijn die basic-line vervangt of komt die pas later ?
(volgens mij had ik het al gevraagd maar geen zin om in het topic terug te zoeken :P)
De webshop staat los van nieuwe artikelen. De vervangende lijn voor de Basic Line kan nog wel een hele tijd gaan duren, voorlopig ligt de focus op de nieuwe 2011 Barbarian Line modellen (die gaan echt ontzettend cool worden :cool: nog een paar maanden wachten)

Het schiet me hier niet te binnen dat ik nog een cadeaubon twv 50 euro heb bij jullie, van de fotocontest in augustus. Dat was een jaar geldig zeker hé?

Terug
Naar boven