AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Die bestelling zal dan per transporteur worden verzonden, levering kan dan plaatsvinden tussen 9:00 en 17:00 uur als ik me niet vergis. De eerste levering vindt de eerstvolgende werkdag nadat de bestelling door ons is verzonden plaats, je kunt dan eventueel een uur voor de levering door de chauffeur gebeld worden als je dat aangeeft. Mocht je bij de eerste levering niet thuis zijn dan laat TransMission een kaartje achter in de brievenbus en kun je met hen een afspraak maken voor een nieuwe bezorgdatum.

Levering voor 9 uur is eventueel ook mogelijk maar dat kost extra, naar de exacte kosten voor deze service zou je even moeten informeren bij onze klantenservice.

Ik heb daar helemaal niet voor moeten bij betalen, ze gingen leveren om 7u 's morgens en hij stond al om 6u voor de deur. Lag eigenlijk nog niet al te lang in mijn bed :p

beste fitness seller, vraagje ik heb bij jullie eens halters tot 20 kg gekocht, nu wil ik hier een set aan toevoegen van 10, nu vroeg ik mij af: moet ik ze allemaal apart bestellen of kun je daar ook 'een pakket van maken' :)

mvg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.326
beste fitness seller, vraagje ik heb bij jullie eens halters tot 20 kg gekocht, nu wil ik hier een set aan toevoegen van 10, nu vroeg ik mij af: moet ik ze allemaal apart bestellen of kun je daar ook 'een pakket van maken' :)

mvg
Je bedoelt de CHD dumbbells neem ik aan? De setjes beginnen pas vanaf 20 kg dus een set tot 10 kg kun je zelf maken door de dumbbells los te bestellen.

Enig nieuws wanneer de 20kg barbarian halterschijven terug in stock zijn?

Je bedoelt de CHD dumbbells neem ik aan? De setjes beginnen pas vanaf 20 kg dus een set tot 10 kg kun je zelf maken door de dumbbells los te bestellen.

oei ik zie dat ik het volledig verkeerd verwoord heb
met set van 10 bedoelde ik
22 24 26 28 30 32 34 36 38 40 of iets in die aard

• #3.329
Enig nieuws wanneer de 20kg barbarian halterschijven terug in stock zijn?
Er staan een groot aantal containers klaar om vrijgegeven te worden, die hadden we echter allemaal al een paar weken geleden verwacht. Ik hoop dat de 50 mm Barbarian Line halterschijven in de loop van de volgende week weer leverbaar zijn maar ik kan er nog niets over zeggen.

oei ik zie dat ik het volledig verkeerd verwoord heb
met set van 10 bedoelde ik
22 24 26 28 30 32 34 36 38 40 of iets in die aard
Dat is niet direct mogelijk maar afhankelijk van de totaalprijs is er wellicht een set-korting mogelijk. Stuur je verzoek even per e-mail door naar onze klantenservice, vermeld daarbij duidelijk om welke dumbbells het gaat.

ik heb de Barbarian Power Cage System incl. Multi Bench + 145kg Halterset order 109505
hij staat bij mij nog met de status wordt verwerkt.

echter als ik nu op de site kijk dan staat er:

Actuele status: momenteel niet leverbaar

toen ik hem bestelde was hij nog wel leverbaar...

kan je hier iets meer over zeggen?

Hallo,

ik heb zojuist wat korte halterstangen besteld (Bestelnummer: 109618) maar ben vergeten veersluiters erbij te doen. Is er nog een mogelijkheid om die bij dezelfde order te krijgen?

M.v.g.

• #3.332
ik heb de Barbarian Power Cage System incl. Multi Bench + 145kg Halterset order 109505

kan je hier iets meer over zeggen?
De Power Cage is op dit moment niet meer leverbaar, zie ook mijn reactie op je privébericht met deze zelfde vraag.

Hallo,

ik heb zojuist wat korte halterstangen besteld (Bestelnummer: 109618) maar ben vergeten veersluiters erbij te doen. Is er nog een mogelijkheid om die bij dezelfde order te krijgen?

M.v.g.
Je kunt het beste even een nieuwe bestelling plaatsen, ik zal order 109618 annuleren :)

Maar ik heb al betaald net.
Is het niet mogelijk om het bedrag van die veersluitingen over te maken met mijn bestelnummer erbij?

• #3.334
Maar ik heb al betaald net.
Is het niet mogelijk om het bedrag van die veersluitingen over te maken met mijn bestelnummer erbij?
Dat had je niet erbij vermeld ;) De bestelling is nu al geannuleerd dus plaats maar gewoon een nieuwe bestelling. Vervolgens hoef je enkel nog het verschil in totaalbedrag bij te betalen voor de nieuwe bestelling (onder vermelding van het nieuwe bestelnummer)

Oke, zal het doen.
Bedankt.

Ik heb vorig jaar 2 schijven van 20kg besteld, en de status staat nog steeds op "Wordt verwerkt". Zijn er weer vertragingen?

Het gaat om bestelnummer 109416 trouwens.

• #3.338
Ik heb vorig jaar 2 schijven van 20kg besteld, en de status staat nog steeds op "Wordt verwerkt". Zijn er weer vertragingen
De 20 kg gewichten van bijna alle uitvoeringen 50 mm halterschijven zijn helaas uitverkocht, de aanlevering heeft eind vorig jaar heel wat vertraging opgelopen in verband met het weer en andere omstandigheden.

De meeste containers komen deze week binnen dus ik verwacht dat je bestelling uiterlijk volgende week wordt verzonden, hiervan krijg je automatisch per e-mail bericht.

De 20 kg gewichten van bijna alle uitvoeringen 50 mm halterschijven zijn helaas uitverkocht, de aanlevering heeft eind vorig jaar heel wat vertraging opgelopen in verband met het weer en andere omstandigheden.

De meeste containers komen deze week binnen dus ik verwacht dat je bestelling uiterlijk volgende week wordt verzonden, hiervan krijg je automatisch per e-mail bericht.
Ok, bedankt voor je antwoord :)

Status: verzonden!

everything_went_better_than_expected.jpg

Terug
Naar boven