AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Beste Fitness-Seller,

Ik heb een aantal maanden geleden een Barbarian Power Cage bij u besteld en mijn complimenten. Ben er erg tevreden mee. Nu wil ik mijn 'homegym' graag uitbreiden met een lat pulley systeem. Is het mogelijk om de Barbarian Wall Pulley te monteren in de power cage?

Thanks!

Beste Fitness-Seller,

Ik heb een aantal maanden geleden een Barbarian Power Cage bij u besteld en mijn complimenten. Ben er erg tevreden mee. Nu wil ik mijn 'homegym' graag uitbreiden met een lat pulley systeem. Is het mogelijk om de Barbarian Wall Pulley te monteren in de power cage?

Thanks!

Lijkt me niet man!

Internationale overschrijving neemt altijd enkele werkdagen in beslag.

Nee dat is de Barbarian Wall Pulley, die kun je aan de muur bevestigen. De pulley van het Power Cage System kun je op de productafbeeldingen daarvan zien.

Die kun je eventueel los kopen maar omdat niet ieder model van de pulley op ieder model van de cage past worden deze normaal gesproken enkel als sets verkocht.

Als je nu een cage koopt en bijvoorbeeld over een jaar de pulley wilt kopen kan het zijn dat de ontwerp zo is aangepast dat de huidige pulley dan niet meer op het verouderde model cage past!

Ik zie dat ik niet goed gezocht heb. Is het wel mogelijk om de pulley die wel past te bestellen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.344
Ik zie dat ik niet goed gezocht heb. Is het wel mogelijk om de pulley die wel past te bestellen?
Stuur even een e-mail naar onze klantenservice, vermeld daarbij welk model Power Cage je hebt (bijvoorbeeld het oude, zonder de extra steunen aan de voeten aan de voorkant van de cage of het nieuwe). Normaal gesproken zul je het lat station vervolgens gewoon los kunnen bestellen!

• #3.346
is er al zekerheid wanneer de barbarian powercage binnenkomen?

hoe staat het met de levertijd van simpele kleine producten??? want ben van plan om binnenkort weer eens wat te bestellen :)

• #3.349
fitness seller

heeft het ook nog geen zin om het al te bestellen of niet? tsi namlijk niet alleen de barbarian powercage

dat was de vorige keer toen ik bestelde ook zo, toen heb ik 3 maanden moeten wachten op mijn bestelling. dit is geen aanval, ik wil gewoon even zeker zijn :)

had zelf vorige week zondag 20x 5kg schijfjes besteld, stond dinsdag al voor de deur dus ga er maar vanuit dat als het op vooraad is je het zo binne hebt :p

had zelf vorige week zondag 20x 5kg schijfjes besteld, stond dinsdag al voor de deur dus ga er maar vanuit dat als het op vooraad is je het zo binne hebt :p

oke goed om te horen :D

dan komt er binnenkort een bestelling van mij denk ik :)

• #3.354
fitness seller

heeft het ook nog geen zin om het al te bestellen of niet? tsi namlijk niet alleen de barbarian powercage
Het kan nooit kwaad om de Power Cage alvast te bestellen en zo te reserveren, ik verwacht dat ze - zoals gewoonlijk - weer snel uitverkocht zullen zijn.

• #3.356
ok dan, en het betalen dan, moet dat nu meteen, of krijg ik een mailtje dat het weer geleverd kanworden en het dan betaal?
Als je de cage wilt reserveren zul je vooruit moeten betalen, je kunt ook pas betalen wanneer de cage weer op voorraad is maar dan wordt er geen exemplaar gereserveerd (ik ga er echter vanuit dat er tegen die tijd gewoon voldoende exemplaren binnenkomen).

Laatst bewerkt:

+1 Heb de laatste tijd ook allehande 'kleine bestellingen' gedaan en die kwamen
altijd netjes aan. No problems binnen de week geleverd.

Maandag 4 grepen voor latpully besteld vandaag binnen. Bedankt!

Als je de cage wilt reserveren zul je vooruit moeten betalen, je kunt ook pas betalen wanneer de cage weer op voorraad is maar dan wordt er geen exemplaar gereserveerd (ik ga er echter vanuit dat er tegen die tijd gewoon voldoende exemplaren binnenkomen).

ok. heb nu betaald. bestelnr:109857

Normaal ga ik binnen anderhalf jaar ongeveer in een eigen huisje/appartementje wonen en dan wil ik mijn home-gym nog eens uitbreiden. Ik wil dan o.a. de Barbarian Power Rack kopen. Heb jij er enig idee van wanneer er van dat model een update komt?
Want als er bijvoorbeeld binnen enkele maanden eentje komt, dan komt er misschien opnieuw eentje binnen 1.5-2 jaar en dan wacht ik daarvoor. Maar als er pas een update verwacht wordt binnen jaar ofzo, dan koop ik het misschien dan al.

Terug
Naar boven