XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

En mijn ervaringen met FS zijn positief. Alles steeds keurig en vlot verlopen. Dit is wat ik ervan kan meedelen.........

Ik heb maar 1x iets besteld, ook geen problemen verder hoor..

Helaas worden er overal wel eens foutjes gemaakt, als men het niet eens kan worden over bepaalde zaken en de verkoper stort daarop het bedrag terug, is het daarmee uit verder, eind goed al goed :)

Ongelooflijk, wat heb ik een pech.
Hoopte ik nu net een tijdje even geen contact met FS te hebben om de boel een beetje te laten bedaren, gaat er weer wat fout. Dit keer is de stopper op het uiteinde van de high pully kapot gegaan (zie bijlage). En dat terwijl de pully toch 180kg aan zou moeten kunnen en ik er niet meer dan 90kg aan gehangen heb.
Volgens mij een probleem wat vaker voorkomt (tenminste, ik meen mij te herinneren dat hier meer mensen last van hadden).

Ben benieuwd of dit nog netjes opgelost gaat worden...

Heeft iemand trouwens een oplossing om dit in het vervolg te voorkomen, zodat het niet nog eens gebeurd?

FS 11.jpg

FS 22.jpg

FS 33.jpg

Hoopte ik nu net een tijdje even geen contact met FS te hebben om de boel een beetje te laten bedaren, gaat er weer wat fout. Dit keer is de stopper op het uiteinde van de high pully kapot gegaan (zie bijlage). En dat terwijl de pully toch 180kg aan zou moeten kunnen en ik er niet meer dan 90kg aan gehangen heb.
Volgens mij een probleem wat vaker voorkomt (tenminste, ik meen mij te herinneren dat hier meer mensen last van hadden).

Heeft iemand trouwens een oplossing om dit in het vervolg te voorkomen, zodat het niet nog eens gebeurd?

die pulleys aan powercages zijn gewoon cheap crap, no way in hell dat dat ding 180kg draagt zonder dat er IETS knapt.

die pulleys aan powercages zijn gewoon cheap crap, no way in hell dat dat ding 180kg draagt zonder dat er IETS knapt.

Ik ben er anders best tevreden over.
Alleen zou aan de onderkant, net als aan de bovenkant, twee staafjes gemonteerd moeten worden die de stopper tegenhoudt. Daarbij zouden de stoppers iets aangepast moeten worden zodat ze niet al na ze slechts een paar keer gebruikt te hebben al kapot kunnen gaan zoals die van mij.
Het metalen gedeelte van de stopper zou breder moeten zijn zodat het niet tussen die staafjes heen kan. Nu wil de pully hem er tussendoor trekken en dan scheurt het rubber dus. Als het metaal breder zou zijn, zou dat niet kunnen gebeuren...

Je hebt idd pech kerel, ik denk dat je mag aannemen dat FS hier een oplossing voor zal vinden.

Mooi. Is er iets waarmee ik kan voorkomen dat het nieuwe rubber ook weer door gaat scheuren?

Oké, bedankt heren.

Had van de week hetzeflde probleem, ik heb gewoon de klantendienst ge-e-mailed en wacht nog even op antwoord. Ik ga er vanuit dat het goed gaat komen :) Verder super tevreden over mijn power cage met lat pulley.

:roflol: ik heb al 150kilo aan mijn powertec pulley gehangen en dat gaf geen krimp man.
Denk dat je je eerder zorgen moet maken dat je je lathandle niet buigt :D

Dat had ik al na het 2x te gebruiken, die rubber weggegooid en ik train er ondertussen al bijna een jaar mee zonder dat rubbere prulding.

???
Hoe voorkom je dan dat het uiteinde naar binnen schiet als je de pully aan de andere kant gebruikt?

Ik plug de latpully staaf eraan en laat die eronder hangen.
Die staaf blijft klem zitten tegen de dwarsliggers bovenaan je kooi.

Zo'n nieuwe rubber laten afkomen, gaat niet veel helpen, vermoed ik, aangezien mijn originele ook direct stuk was, en jij hebt hetzelfde voor.

De latpully staaf kan ik toch niet gebruiken op de low row, die stang is te wijdt.
Als ik wide grip cable rows ofzo wil doen, steek ik een 30mm pijp door de V-grip, werkt perfect.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.637
Zo'n nieuwe rubber laten afkomen, gaat niet veel helpen, vermoed ik, aangezien mijn originele ook direct stuk was, en jij hebt hetzelfde voor.
Er gaat wel eens een rubber stuk inderdaad maar van alle toestellen met lat optie die we verkopen is dat aantal bijna te verwaarlozen. Ik zou dus gewoon de nieuwe rubber monteren El Tigre Grande ;)

Inmiddels is mij al een nieuwe rubber toe gezonden, zonder problemen! :) Thanks Fitness seller, dat wordt weer pompen!

Ik plug de latpully staaf eraan en laat die eronder hangen.
Die staaf blijft klem zitten tegen de dwarsliggers bovenaan je kooi.

De latpully staaf kan ik toch niet gebruiken op de low row, die stang is te wijdt.
Als ik wide grip cable rows ofzo wil doen, steek ik een 30mm pijp door de V-grip, werkt perfect.

Aaaahhhh, zoooo!
Dat is inderdaad ook altijd nog een optie. Maar goed, dat rubber zou natuurlijk gewoon heel horen te blijven.

Ik ga het nieuwe rubber monteren zodra hij binnen is en dan zie ik wel hoe lang hij het houdt. Als hij dan weer snel kapot gaat, ga ik wel kijken of ik iets anders kan verzinnen. ;)

In ieder geval bedankt voor het meedenken!

Er gaat wel eens een rubber stuk inderdaad maar van alle toestellen met lat optie die we verkopen is dat aantal bijna te verwaarlozen. Ik zou dus gewoon de nieuwe rubber monteren El Tigre Grande ;)

Ik kan achter dat stukje fluiten waarschijnlijk, mijn bestelling was van begin 2010 en is volledig geleverd in juli 2010, dus een jaar geleden.
Dat rubbertje was zoals gezegd al doorgescheurd na 2x de low row te gebruiken.

@ El tigre, veel succes, ik hoop dat het langer zal meegaan voor jou.

Terug
Naar boven