Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ongelooflijk, wat heb ik een pech.
Hoopte ik nu net een tijdje even geen contact met FS te hebben om de boel een beetje te laten bedaren, gaat er weer wat fout. Dit keer is de stopper op het uiteinde van de high pully kapot gegaan (zie bijlage). En dat terwijl de pully toch 180kg aan zou moeten kunnen en ik er niet meer dan 90kg aan gehangen heb.
Volgens mij een probleem wat vaker voorkomt (tenminste, ik meen mij te herinneren dat hier meer mensen last van hadden).
Ben benieuwd of dit nog netjes opgelost gaat worden...
Heeft iemand trouwens een oplossing om dit in het vervolg te voorkomen, zodat het niet nog eens gebeurd?
die pulleys aan powercages zijn gewoon cheap crap, no way in hell dat dat ding 180kg draagt zonder dat er IETS knapt.
Er zal gewoon een nieuwe rubber worden toegestuurd.Ben benieuwd of dit nog netjes opgelost gaat worden...
Het rubber zou normaal gesproken niet zo snel mogen scheuren, ik kan niet direct iets verzinnen waarmee je dit tegen zou kunnen gaan...Mooi. Is er iets waarmee ik kan voorkomen dat het nieuwe rubber ook weer door gaat scheuren?
Het rubber zou normaal gesproken niet zo snel mogen scheuren, ik kan niet direct iets verzinnen waarmee je dit tegen zou kunnen gaan...

Hoopte ik nu net een tijdje even geen contact met FS te hebben om de boel een beetje te laten bedaren, gaat er weer wat fout. Dit keer is de stopper op het uiteinde van de high pully kapot gegaan (zie bijlage). En dat terwijl de pully toch 180kg aan zou moeten kunnen en ik er niet meer dan 90kg aan gehangen heb.
Volgens mij een probleem wat vaker voorkomt (tenminste, ik meen mij te herinneren dat hier meer mensen last van hadden).
Heeft iemand trouwens een oplossing om dit in het vervolg te voorkomen, zodat het niet nog eens gebeurd?
Verder super tevreden over mijn power cage met lat pulley.die pulleys aan powercages zijn gewoon cheap crap, no way in hell dat dat ding 180kg draagt zonder dat er IETS knapt.
ik heb al 150kilo aan mijn powertec pulley gehangen en dat gaf geen krimp man.
Er gaat wel eens een rubber stuk inderdaad maar van alle toestellen met lat optie die we verkopen is dat aantal bijna te verwaarlozen. Ik zou dus gewoon de nieuwe rubber monteren El Tigre GrandeZo'n nieuwe rubber laten afkomen, gaat niet veel helpen, vermoed ik, aangezien mijn originele ook direct stuk was, en jij hebt hetzelfde voor.

Ik plug de latpully staaf eraan en laat die eronder hangen.
Die staaf blijft klem zitten tegen de dwarsliggers bovenaan je kooi.
Zo'n nieuwe rubber laten afkomen, gaat niet veel helpen, vermoed ik, aangezien mijn originele ook direct stuk was, en jij hebt hetzelfde voor.
De latpully staaf kan ik toch niet gebruiken op de low row, die stang is te wijdt.
Als ik wide grip cable rows ofzo wil doen, steek ik een 30mm pijp door de V-grip, werkt perfect.

Er gaat wel eens een rubber stuk inderdaad maar van alle toestellen met lat optie die we verkopen is dat aantal bijna te verwaarlozen. Ik zou dus gewoon de nieuwe rubber monteren El Tigre Grande![]()