- Waardering
- 106
Je had natuurlijk ook gewoon even geduld kunnen tonen, er was pas één werkdag verstreken en ook nog eens na het weekend. Het ging mij erom dat je hier feitelijk suggereerde dat je e-mail niet werd behandeld of zelfs werd genegeerd.
Hoe dan ook, de stang wordt inderdaad opgehaald zodat we deze zelf kunnen bekijken, een derde medewerker ziet namelijk ook niet direct iets terug op het filmpje (hartstikke krom en krom als een banaan is in ieder geval zeer sterk overdreven, wellicht dat onze verwachtingen van het filmpje daardoor verkeerd lagen). Ik ben in elk geval benieuwd naar de halterstang die je nu gaat aanschaffen en je ervaringen daarmee, stuur me tegen die tijd maar een linkje naar de review![]()
Volgens mij blijf je me verkeerd begrijpen. Het ging me er niet perse om dat het me te lang duurde, maar dat terwijl ik nog op een reactie wachtte, hier op het forum wel gewoon nog vragen beantwoord werden.
Overigens zijn jullie op zaterdag ook gewoon open dacht ik, dus dat is meer dan 1 werkdag.
Maar goed, genoeg daar over.
Misschien is het niet heel duidelijk te zien op het filmpje. Ik weet zelf natuurlijk waar ik op moet letten, aangezien ik de stang zelf in mijn handen had en het filmpje zelf gemaakt heb.
De stang ligt tegen twee halterschijven aan en hoort tijdens het ronddraaien eigenlijk niet te bewegen. Je ziet de stang echter wel duidelijk bewegen. Dit komt niet doordat hij over de grond rolt oid, want de sleeves blijven tegen de halterschijven aangedrukt. Je ziet er imo een duidelijke slag in zitten.
Als de stang plat op de grond ligt kan ik de afstand tussen de grond en het uiteinde van de sleeve meten. Als ik de stang vervolgens een halve slag draai, wordt deze afstand ongeveer 4mm groter of kleiner. Nou, dat vind ik toch behoorlijk krom. Bij de vorige halterstang was dit verschil trouwens nog iets groter (5 a 6mm).
Jouw mening, over dat mijn opmerkingen over hoe krom de stang is sterk overdreven zou zijn, zou ik maar even voor me houden tot je de stang zelf in handen gehad hebt. Dan kan jij je eigen mening vormen.

Eigenlijk maakt het trouwens helemaal niet uit in welke mate hij krom is, want zo'n stang hoort gewoon kaarsrecht te zijn, zonder enige afwijking. Sterker nog, een kleine afwijking is eigenlijk nog vervelender, want die zullen klanten misschien niet direct opmerken. Tegen de tijd dat zij dit wel door hebben en zich er aan gaan storen, kunnen zij hun geld voor de stang al niet meer terug krijgen.
Daarbij zit er speling in de sleeves. Als ik de stang, zonder schijven op en neer beweeg hoor ik de sleeves aan de binnenkant tegen de stang aan tikken.
Tot slot wil ik alleen nog kwijt dat ik de wijze waarop deze laatste posts overkomen zeer betreur.
Je hebt me nu afgeschilderd als iemand die zijn mening vooraf al bepaald heeft, iemand die hier aan het klagen is, iemand die ongeduldig is en iemand die sterk overdrijft. Hetgeen geen van allen waar is imo en waardoor ik toch het gevoel gehad heb mij op deze punten te moeten verdedigen.
Heel erg jammer...
Laatst bewerkt:

Je snapt wel wat ik bedoel met onrealistische verwachtingen: een kaarsrechte stang mag je niet verwachten aangezien er in niet gekalibreerde halterstangen altijd afwijkingen zijn (gekalibreerd houdt in dat de specificaties exact kloppen).