- Waardering
- 106
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal gesproken dien je dit soort zaken inderdaad altijd direct te melden. Stuur maar een mailtje naar de klantenservice of pm even je bestelnummer, het is slechts een rubber dus die kunnen we nog wel opsturenIk kan achter dat stukje fluiten waarschijnlijk, mijn bestelling was van begin 2010 en is volledig geleverd in juli 2010, dus een jaar geleden.
Dat rubbertje was zoals gezegd al doorgescheurd na 2x de low row te gebruiken.

Ik bedoelde inderdaad metalen / niet bekend / kan het eens melden aan de ingenieur maar ik neem aan dat dat een reden heeft / niet bekendEen metalen ring of schijfje bedoel je denk ik, toch?
Ja, aan zoiets zat ik zelf inderdaad ook te denken. Moet maar eens kijken of ik daar een stevig en breed genoeg ringetje voor kan vinden. Maar als ze er specifiek voor gemaakt worden zou het wel mooier zijn. Enig idee wanneer die dingen ongeveer leverbaar zullen zijn?
Waarom zitten die stangetjes trouwens eigenlijk niet ook aan de onderkant van de pully? Daar zit alleen een dwars stangetje, waardoor het rubber tussen dat stangetje en het katrol gedrukt wordt. Zouden twee verticale stangetjes daar niet beter zijn?
Is trouwens al bekend wanneer de J hooks (de nieuwe, brede aflegbouten) voor de Barbarian Power Cage leverbaar zullen zijn? Daar zou ik namelijk nog wel graag een setje van bijbestellen.
Is trouwens al bekend wanneer de J hooks (de nieuwe, brede aflegbouten) voor de Barbarian Power Cage leverbaar zullen zijn? Daar zou ik namelijk nog wel graag een setje van bijbestellen.
want ik check regelmatig voor updates maar hier wist ik niks vanDe nieuwe J-Hooks zijn één van de verbeteringen aan de nieuwe Barbarian Power Cage (model juni 2011). Voorlopig zijn deze echter nog niet los verkrijgbaar, enkel het oude model hooks.vanwaar weet jij dat er J hooks komen van barbarian line?want ik check regelmatig voor updates maar hier wist ik niks van
Zojuist de barbarian chin up wand ontvangen. Helaas zitten de stickers op de kop, maar das niet zo'n ramp...
Het is een behoorlijk zwaar ding, waarmee kan ik het het beste aan de wand bevestigen? En kan het gewoon aan een bakstenen binnenmuur?

De nieuwe J-Hooks zijn één van de verbeteringen aan de nieuwe Barbarian Power Cage (model juni 2011). Voorlopig zijn deze echter nog niet los verkrijgbaar, enkel het oude model hooks.
Er komt deze week een nieuwe levering binnen maar die is alweer helemaal uitverkocht! Je kunt het beste op tijd reserveren voor de volgende aanlevering maar over de levertermijn daarvan kan ik nog niet veel zeggen. Ik schat vier tot zes weken!Wanneer komt het barbarian power cage system weer op voorraad?
Balen van de stickers, heb je de chin-up bar niet verkeerd om hangen?Zojuist de barbarian chin up wand ontvangen. Helaas zitten de stickers op de kop, maar das niet zo'n ramp...
Het is een behoorlijk zwaar ding, waarmee kan ik het het beste aan de wand bevestigen? En kan het gewoon aan een bakstenen binnenmuur?

Nope, het frame van de Barbarian Power Cage is een stukje dikker! We hebben wel plannen om losse hooks te maken die geschikt zijn voor het Powertec Power Rack maar het zal nog een hele tijd duren voordat die leverbaar zijn (if at all).
De nieuwe 2011 productlijn van Powertec is inderdaad duurder geworden.Ik zie dat de prijzen van Powertec (of iig het losse halfrack en de losse latpully) behoorlijk (iets van 20%?) zijn gestegen. Zijn dit nieuwe modellen of is dit gewoon duurder geworden?
Geen idee, als alles leverbaar is zou je bestelling normaal gesproken vandaag of maandag verzonden worden.Gisteren mail gekregen dat betaling ontvangen is. Gok je dat het dinsdag gaat aankomen of is dat te optimistisch?![]()