XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.661
Dat wordt dus spannend. :p
Thanks!
Zal wel goedkomen, je zei dat het een kleine bestelling was dus ik gok dat die vandaag verzonden wordt. Normaal gesproken zal deze dan maandag worden aangeboden door de pakketdienst (hoewel dat in België soms een dag langer kan duren)

Zal wel goedkomen, je zei dat het een kleine bestelling was dus ik gok dat die vandaag verzonden wordt. Normaal gesproken zal deze dan maandag worden aangeboden door de pakketdienst (hoewel dat in België soms een dag langer kan duren)

Heb inderdaad vandaag een mail gekregen dat het verzonden is. Puike verwerking als ik het dinsdag heb!:thumbup:

• #3.665
Laatst bewerkt:
zal de ijzerprijs wel zijn ;)

wanneer heb je die nieuwe Powertec powerracks weer binnen?

@Fitness Seller:

Bestelling geplaatst voor een 30mm schijvenrack, geld overgemaakt en gekozen voor het te komen ophalen. Ik neem aan dat de bestelling morgen verwerkt wordt.

Mijn vraag is eigenlijk hoe snel staat zo'n bestelling klaar staat bij jullie in het afhaal magazijn?
Want het is een cadeau dat ik (als het kan) voor 23-07-2011 nodig heb. Misschien een beetje kort dag, maar hier ben ik benieuwd naar.

+ In het afhaal magazijn staan daar verschillende apparaten neergezet voor een bezichtiging of is het puur voor het ophalen ?

Alvast bedankt.

• #3.671
@Fitness Seller:

Bestelling geplaatst voor een 30mm schijvenrack, geld overgemaakt en gekozen voor het te komen ophalen. Ik neem aan dat de bestelling morgen verwerkt wordt.

Mijn vraag is eigenlijk hoe snel staat zo'n bestelling klaar staat bij jullie in het afhaal magazijn?
Want het is een cadeau dat ik (als het kan) voor 23-07-2011 nodig heb. Misschien een beetje kort dag, maar hier ben ik benieuwd naar.

+ In het afhaal magazijn staan daar verschillende apparaten neergezet voor een bezichtiging of is het puur voor het ophalen ?

Alvast bedankt.
Zo'n kleine bestelling kan direct worden afgehaald als het artikel op voorraad is, ik zie echter dat je voor vooruitbetaling hebt gekozen. Je dient er rekening mee te houden dat internationale overschrijving twee tot drie werkdagen in beslag kan nemen, in de meest ongunstige situatie ontvangen wij de betaling dus vrijdag pas. Dan kun je eventueel wel vrijdagmiddag direct langskomen. Je krijgt in ieder geval per e-mail bericht zodra de betaling is ontvangen en wanneer de bestelling klaar staat om afgehaald te worden.

Er is ook een showroom met toestellen die je kunt bezichtigen en uitproberen.

Edit: je betaling is al binnen dus je kunt de bestelling komen afhalen ;)

Laatst bewerkt:
@Fitness-seller

Ik heb gisteren me nieuwe bestelling ontvangen, dit werd geleverd door DPD pakketdienst. Na het openmaken bleek 1 schijf van 10 kilo gebroken te zijn.

Nu was mijn vraag, of er dan een nieuwe schijf naar mij verstuurd gaat worden. Heb gisteren ook al een mail verstuurd naar info@Fitness-seller.nl

Thanks in advance,

Chris

• #3.673
@Fitness-seller

Ik heb gisteren me nieuwe bestelling ontvangen, dit werd geleverd door DPD pakketdienst. Na het openmaken bleek 1 schijf van 10 kilo gebroken te zijn.

Nu was mijn vraag, of er dan een nieuwe schijf naar mij verstuurd gaat worden. Heb gisteren ook al een mail verstuurd naar klantenservice

Thanks in advance,

Chris
Natuurlijk zal die halterschijf vervangen worden, je e-mail is gewoon door de klantenservice in behandeling genomen en je zult spoedig een reactie ontvangen.

Laatst bewerkt:
@Fitness-seller

Nu was mijn vraag, of er dan een nieuwe schijf naar mij verstuurd gaat worden. Heb gisteren ook al een mail verstuurd naar info@Fitness-seller.nl

Thanks in advance,

Chris

weet je direct ook hoe er met je spullen wordt omgegaan door die verzenddiensten :eek:, te triest voor woorden.......

• #3.675
weet je direct ook hoe er met je spullen wordt omgegaan door die verzenddiensten :eek:, te triest voor woorden.......
Haha beetje overdreven reactie, 99 van de 100 pakketten komen gewoon zonder schade aan hoor anders zouden we al lang niet meer via pakketdiensten verzenden.

Maar goed, als een halterschijf gebroken is zal het pakket inderdaad niet altijd even rustig zijn neergelegd :p

Haha beetje overdreven reactie, 99 van de 100 pakketten komen gewoon zonder schade aan hoor anders zouden we al lang niet meer via pakketdiensten verzenden.

Maar goed, als een halterschijf gebroken is zal het pakket inderdaad niet altijd even rustig zijn neergelegd :p

ik bedoelde eigenlijk verzenden in het algemeen.
jullie producten zijn over het algemeen niet breekbaar, mijn vrouw runt een webwinkel met woonaccessoires en ondanks zeer omslachtig goed inpakken gaat het toch nog regelmatig fout.
mijn ervaring (en dat heeft dus absoluut niets met jullie te maken!;)) dat medewerkers van verzenddiensten vaak niet zo met onze spullen omgaan als dat wij er zelf mee omgaan :eek: :D

• #3.677
ik bedoelde eigenlijk verzenden in het algemeen.
jullie producten zijn over het algemeen niet breekbaar, mijn vrouw runt een webwinkel met woonaccessoires en ondanks zeer omslachtig goed inpakken gaat het toch nog regelmatig fout.
mijn ervaring (en dat heeft dus absoluut niets met jullie te maken!;)) dat medewerkers van verzenddiensten vaak niet zo met onze spullen omgaan als dat wij er zelf mee omgaan :eek: :D
Hm daar moet ik je wel gelijk in geven ja, bij de meeste gevallen van schade lijkt het wel alsof de pakketten van twee meter hoogte zijn gevallen en ermee gegooid is! :p Met name bij zware pakketten gaat het dan al snel fout (of als een pakketje van je vrouw onder één van onze pakketten terechtkomt ;))

Laatst bewerkt:
gister mail gekregen dat mijn barbarian powerrack systeem is verzonden! kan niet wachten.

Pics of your homegym follows... :p

hoppakee, hij is binnen, zal hem vandaag en morgen in elkaar zette, foto's volgen XD

Terug
Naar boven