MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Lijkt me van wel, ik heb in de kelder ook, in een bakstenen muurtje, draadenden in de muur gezet met chemische-ankers (hangen 5 x 20kg schijven aan, houdt makkelijk)
Gewoon een centimeter of 6/7 erin boren moet lukken..., en anders kom je aan de andere kant uit :D

Succes!

Misschien een domme vraag, maar hoe strak draai je die keilbouten aan? Tot ze niet strakker kunnen?

Misschien een domme vraag, maar hoe strak draai je die keilbouten aan? Tot ze niet strakker kunnen?

moeilijk uit te leggen, als je erg sterk bent, kun je ze gewoon afdraaien ook.

je moet het met wat "gevoel"doen.maar een keilbout vanaf een m10 draai je niet zomaar af hoor, die kunnen heel wat hebben.

hey FS, kunnen jullie een idee geven van de weerstand van jullie bands in kg? thx

moeilijk uit te leggen, als je erg sterk bent, kun je ze gewoon afdraaien ook.

je moet het met wat "gevoel"doen.maar een keilbout vanaf een m10 draai je niet zomaar af hoor, die kunnen heel wat hebben.

Iedereen op dit forum is toch heel sterk ;)
Ik zal eens kijken morgen, zal ze niet helemaal maximaal aandraaien dan.

Eindelijk mijn beslissing gemaakt :). Mailtje gestuurd ivm bestellen van het rack + pulley + gewichten + db bar. Kijk er enorm naar uit om te trainen in mn homegym.

ik was fout

Laatst bewerkt:
Ben je niet in de war met Helisports? FS verkoopt toch helemaal geen Kroon en Powermark? ???

Klopt het dat in de afgelopen week producten 3% a 13% duurder zijn geworden?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.692
Klopt het dat in de afgelopen week producten 3% a 13% duurder zijn geworden?
Prijzen van producten veranderen voortdurend, dagelijks zelfs. De afgelopen weken zijn een aantal producten, met name van Powertec, inderdaad omhoog gegaan in prijs. Er zijn daarentegen echter ook nieuwe aanbiedingen en artikelen in de uitverkoop. Zo zijn de cardio toestellen nu in de aanbieding met kortingen tot meer dan 25%.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je uitleg. Wellicht een idee om jullie cookies iets langer te zetten, bijvoorbeeld 1 uur.

Op dit moment is het winkelwagen vol, vervolgens telefoon, 10 min later is je winkelwagen ineens leeg :(

Is het mogelijk om naar de showroom in sittard te komen en direct spullen meenemen (en betalen natuurlijk).
En bij een review van de gietijzeren schijven (3 spaaksmodel) staat dat die schijven iets te groot zijn. Wat is dan de diameter? :)

@vsral

ik weet van de 30mm dat ze relatief groot zijn ivm chroom:

stats_halterschijven_30mm.jpg

• #3.696
Bedankt voor je uitleg. Wellicht een idee om jullie cookies iets langer te zetten, bijvoorbeeld 1 uur.

Op dit moment is het winkelwagen vol, vervolgens telefoon, 10 min later is je winkelwagen ineens leeg :(
Volgens mij duren de sessions veel langer hoor, misschien je eigen browser-instellingen?

Is het mogelijk om naar de showroom in sittard te komen en direct spullen meenemen (en betalen natuurlijk).
En bij een review van de gietijzeren schijven (3 spaaksmodel) staat dat die schijven iets te groot zijn. Wat is dan de diameter? :)
- Afmetingen 30 mm halterschijven
- Afmetingen 50 mm halterschijven

Laatst bewerkt:
Jammer dat jullie geen ideal hebben :( ik heb een kleine bestelling, maar nu moet ik 3-4 dagen langer wachten ivm betaling per bank en weekend :(

• #3.698
Jammer dat jullie geen ideal hebben :( ik heb een kleine bestelling, maar nu moet ik 3-4 dagen langer wachten ivm betaling per bank en weekend :(
Ja dat is inderdaad nog een groot gemis, zodra de nieuwe website gelanceerd wordt zal betaling met iDEAL (en PayPal en andere betaalmethodes) echter ook mogelijk zijn!

Kan echter nog altijd een paar weken/maanden duren :rolleyes:

Als ik je bewijs van betaling stuur. Kan de bestelling vandaag nog mee? Ma-Vr = werken. Zaterdag = pakketten ontvangen ;)

Terug
Naar boven