XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.701
lol dat zeiden jullie een jaar geleden ook :rolleyes:
Het duurt inderdaad veel langer dan gehoopt maar dat is omdat er veel bij komt kijken, het is niet alleen even een nieuwe webshop online gooien. Inmiddels wordt er alweer een nieuw systeem getest. Tot de tijd blijft iedereen gewoon bestellen via de huidige shop ;)

@fitness-seller

Als ik je bewijs van betaling stuur. Kan de bestelling vandaag nog mee?

• #3.705
thanks, alleen het eerste deel van mijn vraag is nog niet beantwoord:
Kan ik eigenlijk ook cash betalen bij de showroom in sittard, en de spullen in mijn auto gooien? :)
Dat kan natuurlijk gewoon, als je er zeker van wil zijn dat alles op voorraad is kun je echter het beste op voorhand via de webshop bestellen. Als je van ver moet komen zou het natuurlijk balen zijn als je niet alles direct kunt meenemen.

Dan zou ik willen wete of dit in 100% zeker in voorraad is:
- Een barbarian bench (kies ik in de showroom)
- magnesium
- barbarian wrist wraps

Dan kom ik volgende week of misschien morgen al eens langsgereden :)

alvast bedankt

Vandaag mijn BB PWC, bankje en schijven gekregen, superservice van Fitness-Seller en de snelste levering dat ik ooit heb geweten (en ik bestel al wel enkele jaren geregeld over het internet. alles was tip top inorde, dikke thumbs up

Zou u kunnen schatten tegen wanneer ik mijn powerrack en toebehoren ongeveer zal ontvangen? Bestelnummer 113389. Maandag betaald, woensdag bevestigingsmail gekregen. Vroeg me af of het nu een kwestie van dagen of eerder weken is.
Bedankt!

- magnesium
- barbarian wrist wraps

alvast bedankt

excuseer, weer een vraag: Worden die barbarian benches in doos (= ongemonteerd) geleverd? Dan weet ik of ik met een andere auto moet komen of niet.

• #3.711
- magnesium
- barbarian wrist wraps

alvast bedankt
De Barbarian Multi Bench staat op dit moment opgesteld in de showroom, de Barbarian Warrior Multi Bench echter niet!

De Multi Bench komt toevallig vandaag weer binnen dus die is vanaf volgende week weer direct leverbaar. De Warrior Multi Bench is ook direct leverbaar. Van beide bankjes zowel de zwarte als de zilveren uitvoering.

Magnesium en wrist wraps en dergelijke zijn uiteraard ruim op voorraad.

Vandaag mijn BB PWC, bankje en schijven gekregen, superservice van Fitness-Seller en de snelste levering dat ik ooit heb geweten (en ik bestel al wel enkele jaren geregeld over het internet. alles was tip top inorde, dikke thumbs up
Very nice to hear, veel plezier met trainen!

Zou u kunnen schatten tegen wanneer ik mijn powerrack en toebehoren ongeveer zal ontvangen? Bestelnummer 113389. Maandag betaald, woensdag bevestigingsmail gekregen. Vroeg me af of het nu een kwestie van dagen of eerder weken is.
Bedankt!
De Barbarian Power Cage is uit voorraad leverbaar, deze bestelling wordt nu verwerkt en zal in de loop van de volgende week verzonden worden!

excuseer, weer een vraag: Worden die barbarian benches in doos (= ongemonteerd) geleverd? Dan weet ik of ik met een andere auto moet komen of niet.
Alle toestellen worden gedemonteerd geleverd in dozen, zowel de Multi Bench als de Warrior Multi Bench bestaan uit één doos welke gemakkelijk op de achterbank van vrijwel iedere auto zal passen.

Ik heb een vraag over de CHD Dumbbells Gietijzer - 2 kg stappen aangezien het mij niet duidelijk is. Stel ik wil 14 kilo van deze dumbbells, krijg ik dan 7 schijven van 2 kilo die ik ook kan verstellen? De "Inclusief montage!" roept bij mij verwarring op.
Hoeveel verzendkosten rekent u?
Bedankt!

Kan iemand mij zeggen of de barbell in deze link past op het powertec half rack?
barbell set

Ik heb interesse in de barbarian power cage (http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?products_id=481). Bij de lat station specificaties staat beschreven dat de halterschijfopname 30mm is, optioneel 50mm. Kan ik in de bestelling aangeven of ik 30mm of 50mm wil of hoe gaat dat precies in z'n werk ?

• #3.716
Ik heb een vraag over de CHD Dumbbells Gietijzer - 2 kg stappen aangezien het mij niet duidelijk is. Stel ik wil 14 kilo van deze dumbbells, krijg ik dan 7 schijven van 2 kilo die ik ook kan verstellen? De "Inclusief montage!" roept bij mij verwarring op.
Hoeveel verzendkosten rekent u?
Bedankt!
Dit zijn voorgemonteerde, vaste dumbbells welke niet versteld kunnen worden! Verstelbare dumbbell setjes vind je hier en een overzicht van de verzendkosten hier.

Kan iemand mij zeggen of de barbell in deze link past op het powertec half rack?
barbell set
Die past gewoon!

Ik heb interesse in de barbarian power cage (http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?products_id=481). Bij de lat station specificaties staat beschreven dat de halterschijfopname 30mm is, optioneel 50mm. Kan ik in de bestelling aangeven of ik 30mm of 50mm wil of hoe gaat dat precies in z'n werk ?
Zoals aangegeven is de halterschijvenopname standaard 30 mm, de 50 mm adapters zijn apart verkrijgbaar.

De Multi Bench komt toevallig vandaag weer binnen dus die is vanaf volgende week weer direct leverbaar. De Warrior Multi Bench is ook direct leverbaar. Van beide bankjes zowel de zwarte als de zilveren uitvoering.
De BB-9050 Barbarian Multi Bench is toch niet meer binnengekomen zaterdag in verband met onvoorziene vertragingen, deze bank is nu dus nog niet direct verkrijgbaar. De verwachte levertermijn is op dit moment nog onduidelijk.

De BB-9050 Barbarian Multi Bench is toch niet meer binnengekomen zaterdag in verband met onvoorziene vertragingen, deze bank is nu dus nog niet direct verkrijgbaar. De verwachte levertermijn is op dit moment nog onduidelijk.

Is dit hetzelfde bench die wordt geleverd bij Barbarian Power Cage System incl. Multi Bench + 145kg Halterset, waardoor deze dus tijdelijk ook niet leverbaar is ?

• #3.718
Is dit hetzelfde bench die wordt geleverd bij Barbarian Power Cage System incl. Multi Bench + 145kg Halterset, waardoor deze dus tijdelijk ook niet leverbaar is ?
Dat klopt, bovendien is er iets misgegaan met de levering van de lat stations waardoor deze circa drie weken vertraagd zijn :( Enkel de losse cage is nu dus direct leverbaar!

beste FS,

jullie materiaal is ook 2e hands uiteraard verkrijgbaar en ik heb van iemand (die ver weg woont, en ik heb zn adresgegevens niet meer :o) een 4 jaar oude powercage overgenomen.

alles wijst eigenlijk zichzelf qua montage, maar ik houdt 1 onderdeeltje over.

het is een stukje hoekstaal, ong.15 cm lang, met 2 montage gaten erin.aan een kant zit een stukje blank rondstaal (30 mm ofzo) met een dikke rubber ring erover geschoven.
ik kan niet verzinnen waar deze gemonteerd dient te worden, ook op de plaatjes van de huidige cage kan ik het onderdeel niet ontdekken.

nu hoop ik natuurlijk dat jullie dit deel herkennen, en me kunnen vertellen waarvoor het is :D

en ook al hebben jullie dit keer niet direct iets aan me verdient, wilde ook van deze kant laten weten wat een bruut apparaat die cage toch in t eggie is.veel degelijker nog als t plaatje doet vermoeden :eek:

bij voorbaat dank!

Laatst bewerkt:
  • #3.720
beste FS,

jullie materiaal is ook 2e hands uiteraard verkrijgbaar en ik heb van iemand (die ver weg woont, en ik heb zn adresgegevens niet meer :o) een 4 jaar oude powercage overgenomen.

alles wijst eigenlijk zichzelf qua montage, maar ik houdt 1 onderdeeltje over.

ik vermoed dat het een optie is om t-bar rows te kunnen doen ofzo, heb ik iets over gelezen.

het is een stukje hoekstaal, ong.15 cm lang, met 2 montage gaten erin.aan een kant zit een stukje blank rondstaal (30 mm ofzo) met een dikke rubber ring erover geschoven.
ik kan niet verzinnen waar deze gemonteerd dient te worden, ook op de plaatjes van de huidige cage kan ik het onderdeel niet ontdekken.

nu hoop ik natuurlijk dat jullie dit deel herkennen, en me kunnen vertellen waarvoor het is :D

en ook al hebben jullie dit keer niet direct iets aan me verdient, wilde ook van deze kant laten weten wat een bruut apparaat die cage toch in t eggie is.veel degelijker nog als t plaatje doet vermoeden :eek:

bij voorbaat dank!
Ik kan uit je beschrijving zo direct niet opmaken wat het is, maar het zal in ieder geval niet de T-Bar Row Option zijn. Ik vermoed dat het een ophangpin voor halterschijven is, zoals die bijvoorbeeld aan de zijkant van het Barbarian Multi Squat Rack zitten:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Overigens heb ik geen idee hoe die bij je Barbarian Power Cage terecht is gekomen, misschien had die persoon nog andere toestellen van ons :)

Maak anders even een foto, dat is een stuk handiger ;)

En erg leuk om te horen dat je tevreden bent met de cage, het toestel is in het echt inderdaad nog indrukwekkender dan op de foto's. Aan de andere kant zien andere, goedkopere racks weer beter uit op de foto's dan in het echt... Ik probeer mensen daarom ook altijd zoveel mogelijk aan te sporen de toestellen in het echt te bezichtigen en vergelijken :)

Terug
Naar boven