XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

bedankt fitness seller, het is idd de steun zoals op de foto te zien is.
is dat ook direct opgehelderd
ik begon al aan mijn technisch inzicht te twijfelen ;)

ik heb er dus niks aan voor de power cage :D, maar verzin er wel iets voor.

Als dit maar geen herhaling van de avonturen van El Tigre Grande wordt ivm het rack :(

Als dit maar geen herhaling van de avonturen van El Tigre Grande wordt ivm het rack :(

als je het over mijn post hebt, ik kocht het rack 2e hands.
en er zitten dus 2 dingen bij die er niet voor bedoeld zijn.

het is dus over compleet ;)

Mooie site en goeie spul;len, laatst een setje trainings kettingen besteld, en binnen 2 dagen in huis uhhhh sportschool :)
Denk dat we daar meer gaan bestellen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.726
Ik bestel nog wel eens spulletjes van jullie.. Allemaal top materiaal!

Heb nu alles zo beetje in het zwart, en zou ook graag een Professionele EZ-Curl stang in het zwart willen..
http://www.fitness-seller.nl/produc...onele-EZ-Curl-stang-zwart-50-mm-x-120-cm.html
Maar deze is momenteel niet leverbaar, krijgen jullie deze nog weer?
Of kan ik deze ook reserveren / apart bestellen o.i.d. ? :o
Als je wilt kun je de bestelling al plaatsen, dan wordt die verzonden zodra de curlstang weer leverbaar is. Maar de stang komt sowieso weer opnieuw in voorraad, waarschijnlijk binnen twee weken maar er is nu nog geen concrete levertermijn.

Oke! Ik blijf het in de gaten houden. Zodra deze weer te bestellen is, bestel ik 'm gelijk! :)

Bedankt voor je reactie! :cool:

Mooie site en goeie spul;len, laatst een setje trainings kettingen besteld, en binnen 2 dagen in huis uhhhh sportschool :)
Denk dat we daar meer gaan bestellen.

Ik ken dat gevoel...
Beetje medelijden met de meneer van DPD de laatste tijd. Steeds maar weer 2hoog. En hij moest zo zweten. :p

@ Fitness-seller; Was het voorheen geen Transmission?

• #3.729
Even een vraagje: als ik het goed heb is de rack van Barbarian 549 euro en de rack inclusief Pulley 849 euro. Dat is dus 300 euro verschil, enkel voor een pulley. Is dat correct? Gewoon even een vraagje, want toen ik een pulley bij mijn rack kocht was dat maar 79 euro extra en 300 voor een pulley vind ik best veel.

• #3.731
Even een vraagje: als ik het goed heb is de rack van Barbarian 549 euro en de rack inclusief Pulley 849 euro. Dat is dus 300 euro verschil, enkel voor een pulley. Is dat correct? Gewoon even een vraagje, want toen ik een pulley bij mijn rack kocht was dat maar 79 euro extra en 300 voor een pulley vind ik best veel.
Een rack van ons of een goedkoper merk? De pulleys van Powertec en Barbarian Line zijn altijd circa 290 tot 329 euro geweest...

Een rack van ons of een goedkoper merk? De pulleys van Powertec en Barbarian Line zijn altijd circa 290 tot 329 euro geweest...

Neenee, was van een goedkoper merk. De rack zelf kostte ook niet heel veel.
Vind het gewoon best veel voor enkel een pulley..
Dan kan ik misschien beter mijn ander rack houden enkel voor de pulley's i.p.v. het te verkopen. :p

• #3.733
Neenee, was van een goedkoper merk. De rack zelf kostte ook niet heel veel.
Vind het gewoon best veel voor enkel een pulley..
Dan kan ik misschien beter mijn ander rack houden enkel voor de pulley's i.p.v. het te verkopen. :p
Het lijkt me logisch dat de pulley bij het goedkopere merk ook goedkoper is, ik snap niet dat je dat probeert te vergelijken. Bovendien is er nog het verschil in kwaliteit, wat juist bij een pulley heel veel kan uitmaken.

Als je de pulleys van Powertec en Barbarian te duur vindt kun je inderdaad altijd nog enkel het losse rack kopen of je huidige rack met pulley houden ;)

Het lijkt me logisch dat de pulley bij het goedkopere merk ook goedkoper is, ik snap niet dat je dat probeert te vergelijken. Bovendien is er nog het verschil in kwaliteit, wat juist bij een pulley heel veel kan uitmaken.

Als je de pulleys van Powertec en Barbarian te duur vindt kun je inderdaad altijd nog enkel het losse rack kopen of je huidige rack met pulley houden ;)

Prijzen vergelijken is inderdaad onbegrijpelijk. ;)

• #3.735
Prijzen vergelijken is inderdaad onbegrijpelijk. ;)
Dat snap ik wel maar dat zeg ik ook niet, ik bedoel dat de vergelijking in dit geval vreemd is omdat het een goedkoper merk betreft uit een totaal andere kwaliteitsklasse. Je zou dan moeten vergelijken tussen pulleys van toestellen in dezelfde prijs- en kwaliteitsklasse van Barbarian en Powertec.

Dat snap ik wel maar dat zeg ik ook niet, ik bedoel dat de vergelijking in dit geval vreemd is omdat het een goedkoper merk betreft uit een totaal andere kwaliteitsklasse. Je zou dan moeten vergelijken tussen pulleys van toestellen in dezelfde prijs- en kwaliteitsklasse van Barbarian en Powertec.

Hehe, zoveel verschillend racks met pulleys zijn er niet. Als je enkel diegenen in dezelfde kwaliteits-klasse met elkaar gaat vergelijken, houdt het snel op. Prijs-kwaliteit is ook een goede afweging.
Maar nu zijn we voldoende off-topic gegaan. :)

zeg nu is die powerlifting riem al wel héél lang out of stock e :( en nog iets, wanneer gaan jullie eens zo wat van die hardcore shit in huis halen? (fat gripz, texas power bar, etc.) nu moet ik altijd over het water gaan zoeken ;)

• #3.738
zeg nu is die powerlifting riem al wel héél lang out of stock e :( en nog iets, wanneer gaan jullie eens zo wat van die hardcore shit in huis halen? (fat gripz, texas power bar, etc.) nu moet ik altijd over het water gaan zoeken ;)
Er komen binnenkort een aantal nieuwe belts, waaronder enkele powerliftingriemen.

De vraag naar dat hardcore materiaal is helaas ontzettend laag, ik denk niet dat we snel iets van zulke merkartikelen zullen aanbieden.

Er komen binnenkort een aantal nieuwe belts, waaronder enkele powerliftingriemen.

De vraag naar dat hardcore materiaal is helaas ontzettend laag, ik denk niet dat we snel iets van zulke merkartikelen zullen aanbieden.

zeg mij alsjeblieft dat jullie die 'lever belt' van megafitness-shop ook krijgen :D

vandaag bij FS langs geweest om een safety squat bar op te halen.
van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook mijn grepen assortiment aan te vullen en nog wat asseccoires aan te schaffen.

fijne service, zeker tot ziens.:)

Terug
Naar boven