MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.746
Ahh resistance bands! http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p873_Resistance-Bands.html
Is dat de prijs voor een paar?

Kunnen jullie trouwens iets meer vertellen over het verschil tussen Barbarian Multi Bench en de Warrior-versie ervan? Of zijn er nog betere keuzes voor incline bankjes?
De prijs voor de bands is per stuk.

Wat wil je precies weten over de bankjes? Vrijwel alles staat beschreven in de productbeschrijvingen:

• Het grootste verschil is dat de Warrior Multi Bench niet decline kan, daar staat de hogere belastbaarheid tegenover;
  • Daarnaast is het onderste gedeelte van de rugleuning van de Warrior Multi Bench iets breder;
  • Ten slotte is de zitting van de Warrior Multi Bench in 3 standen verstelbaar en die van de gewone Multi Bench in 4 standen.

Welke band sterkte zouden jullie adviseren voor het doen van assisted chin-ups?
Alle bands hebben dezelfde lengte die geschikt is voor assisted pull-ups. Je moet gewoon even kijken naar de gewenste weerstand en sterkte van de bands, de lichtste bands zijn niet zo zeer geschikt.

De belastbaarheid zit bij elke bankjes in orde denk ik, maar ik bedoelde bv bij de Warrior bench zijn de voetsteunen op een ander manier in contact met de grond, vanwaar deze beslissing of boeit dit niet in het gebruik?
Bij een ander bankje dat ik heb dat op de Multi Bench gelijkt komen die plastieke voetsteuntjes vaak los, vrij lastig tijdens het gebruik en ook staat deze soms niet helemaal stabiel (de grond hier is ook niet volledig effen).
Ik wil dus gewoon weten of die 40 € extra het waard is of niet.

• #3.748
De belastbaarheid zit bij elke bankjes in orde denk ik, maar ik bedoelde bv bij de Warrior bench zijn de voetsteunen op een ander manier in contact met de grond, vanwaar deze beslissing of boeit dit niet in het gebruik?
Bij een ander bankje dat ik heb dat op de Multi Bench gelijkt komen die plastieke voetsteuntjes vaak los, vrij lastig tijdens het gebruik en ook staat deze soms niet helemaal stabiel (de grond hier is ook niet volledig effen).
Ik wil dus gewoon weten of die 40 € extra het waard is of niet.
Beide bankjes zijn zeer stabiel, bij een ongelijke ondergrond is dat natuurlijk wel een ander verhaal dus daar kan ik niets over zeggen. De rubbers om de voeten zullen normaal gesproken in ieder geval niet loslaten.

Hoi,

ben nieuw op dit forum en heb eigenlijk een vraag over het barbarian halfrack. Deze is bij jullie uitverkocht en komt zo begrijp ik ook niet meer terug. Ik heb op duitse sites nog wel wat exemplaren gezien, maar deze zijn allemaal zonder lat station.
Komt er nog iets vergelijkbaars van barbarian op de markt? Heb nl al een warrior bench en ben ook wel fan van de safety's die veel langer zijn dan bv de powertec variant ...

• #3.750
Hoi,

ben nieuw op dit forum en heb eigenlijk een vraag over het barbarian halfrack. Deze is bij jullie uitverkocht en komt zo begrijp ik ook niet meer terug. Ik heb op duitse sites nog wel wat exemplaren gezien, maar deze zijn allemaal zonder lat station.
Komt er nog iets vergelijkbaars van barbarian op de markt? Heb nl al een warrior bench en ben ook wel fan van de safety's die veel langer zijn dan bv de powertec variant ...
Het BB Half Rack is inderdaad uit productie maar er is wel nog één showroommodel met lat station verkrijgbaar, die kan worden afgehaald voor 600 EUR. Er is nog geen alternatief toestel van Barbarian Line op komst.

Laatst bewerkt:
Verkopen jullie ook het 'landmine' toestel?Of is dit bestelbaar?

• #3.752
Brolwinkel. Goed materiaal maar slechte service. Je krijgt antwoord en dan weer 3 maand niet, als je dan weer zelf contact opneemt kraamt men onzin uit.

Beide bankjes zijn zeer stabiel, bij een ongelijke ondergrond is dat natuurlijk wel een ander verhaal dus daar kan ik niets over zeggen. De rubbers om de voeten zullen normaal gesproken in ieder geval niet loslaten.

Heb de Multi Bench besteld! Er staat sinds maandag dat de betaling ontvangen is, gaat er iemand contact met me opnemen of is dat niet nodig voor enkel een bankje te leveren?
Hoe lang zal het nog ongeveer duren? :)

• #3.760
Hoeveel kilo kan hier max op?
Belastbaarheid circa 250 kg

Heb de Multi Bench besteld! Er staat sinds maandag dat de betaling ontvangen is, gaat er iemand contact met me opnemen of is dat niet nodig voor enkel een bankje te leveren?
Hoe lang zal het nog ongeveer duren? :)
Je krijgt automatisch per e-mail bericht zodra de bestelling is verzonden, daarin staat meer informatie over de aflevering. De verwachte levertermijn voor de Multi Bench was maandag circa twee weken, zoals aangegeven in de voorraadstatus van het artikel. Die termijn kun je voorlopig gewoon aanhouden, ik ga ervan uit dat het dus nog zo'n anderhalve week zal duren.

Terug
Naar boven