Butcher19
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 70kg
Als het goed is komen die eind volgende week binnen!
Zijn ze al binnen ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het goed is komen die eind volgende week binnen!
De Barbarian Lat Option en de Multi Bench zijn beiden binnengekomen, we zullen na het inruimen en sorteren en dergelijke vanaf volgende week dinsdag of woensdag beginnen met verzenden. Je kunt de status van artikelen overigens ook gewoon op de website zien.
De Barbarian Lat Option en de Multi Bench zijn beiden binnengekomen, we zullen na het inruimen en sorteren en dergelijke vanaf volgende week dinsdag of woensdag beginnen met verzenden. Je kunt de status van artikelen overigens ook gewoon op de website zien.
Dat kan ik niet aangeven, gewoon even afwachten wanneer jouw bestelling verzonden wordt. Het is niet waarschijnlijk dat alle openstaande bestelling meteen de eerste dag al verzonden worden!Mag ik dan op vrijdag rekenen voor levering in België? Of kan dat nog een week uitlopen?
Dat kan ik niet aangeven, gewoon even afwachten wanneer jouw bestelling verzonden wordt. Het is niet waarschijnlijk dat alle openstaande bestelling meteen de eerste dag al verzonden worden!
Ik gaf een algemene reactie op een algemene vraag, ik weet niet welke klant jij bent of welke specifieke bestelling van jou isZijn er dan al zoveel klanten die langer dan sinds 27 juli wachten op die specifieke dingen?
In dat geval denk ik dat je één van de eerste bestellingen bent maar dan nog is het gewoon even afwachten wanneer je bestelling verzonden wordt (like I said, waarschijnlijk beginnen we dinsdag of woensdag met verzenden van deze artikelen maar je ontvangt automatisch per e-mail bericht als jouw bestelling verzonden is).
nice service! Enkel jammer dat jullie geen PayPal hebben 
Nice, veel succes met trainenGisteren om 17u kregen m'n Barbarian Line wrist bandages de status "Verzonden", en deze ochtend om 9u30 stonden ze aan m'n deur! Thx FSnice service! Enkel jammer dat jullie geen PayPal hebben
![]()
PayPal zal hopelijk niet lang meer duren!Je krijgt automatisch per e-mail bericht zodra de bestelling is verzonden, daarin staat meer informatie over de aflevering. De verwachte levertermijn voor de Multi Bench was maandag circa twee weken, zoals aangegeven in de voorraadstatus van het artikel. Die termijn kun je voorlopig gewoon aanhouden, ik ga ervan uit dat het dus nog zo'n anderhalve week zal duren.

De halterschijvenopname is 50 mm, de diameter van de stang (knurling) is ~30 mm en de twee handgrepen lopen schuin toe van 28 mm naar 32 mm aan het uiteinde.goeie toevoegingen!! vraagje: wat is de diameter van de SSB?
Dat kan, als de bestelling nog niet verzonden is. Stuur daarvoor even een e-mail naar de klantenservice met dit verzoek en je bestelnummer.Is het nog mogelijk om nog een Powerlift riem aan men bestelling toe te voegen ? anders moet ik opnieuw verzendingskosten hiervoor betalen![]()
Er gaat wel eens een rubber stuk inderdaad maar van alle toestellen met lat optie die we verkopen is dat aantal bijna te verwaarlozen. Ik zou dus gewoon de nieuwe rubber monteren El Tigre Grande![]()
Als je wilt kan ik er weer pics van maken... Zijn de nieuwe rubbers voorzien van metaal er al?Die zijn er nog niet nee, geen idee hoe lang dat nog gaat duren. Had je geen metalen ringetje ervoor gezet?Ondanks extra voorzichtigheid en voorzorgsmaatregelen is ook het nieuwe rubber volledig doorgescheurd...Als je wilt kan ik er weer pics van maken... Zijn de nieuwe rubbers voorzien van metaal er al?
Oke, bedankt voor het melden maar als je even een mailtje stuurt naar de klantenservice zal er een nieuwe rubber worden toegestuurd!Ja, wel... Maar die was kennelijk te klein en te dun. Is gewoon verbogen en tussen de spijltjes doorgegaan. Vervolgens was het rubber als nog licht ingescheurd. Toen heb ik het ringetje verwijderd en een sok ervoor gebonden in de hoop dat dit de kracht beter zou verdelen. Dat werkte een tijdje, maar nu is hij dus toch weer helemaal doorgescheurd...