XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.762
De Barbarian Lat Option en de Multi Bench zijn beiden binnengekomen, we zullen na het inruimen en sorteren en dergelijke vanaf volgende week dinsdag of woensdag beginnen met verzenden. Je kunt de status van artikelen overigens ook gewoon op de website zien.

De Barbarian Lat Option en de Multi Bench zijn beiden binnengekomen, we zullen na het inruimen en sorteren en dergelijke vanaf volgende week dinsdag of woensdag beginnen met verzenden. Je kunt de status van artikelen overigens ook gewoon op de website zien.

Mag ik dan op vrijdag rekenen voor levering in België? Of kan dat nog een week uitlopen?

• #3.764
Mag ik dan op vrijdag rekenen voor levering in België? Of kan dat nog een week uitlopen?
Dat kan ik niet aangeven, gewoon even afwachten wanneer jouw bestelling verzonden wordt. Het is niet waarschijnlijk dat alle openstaande bestelling meteen de eerste dag al verzonden worden!

Dat kan ik niet aangeven, gewoon even afwachten wanneer jouw bestelling verzonden wordt. Het is niet waarschijnlijk dat alle openstaande bestelling meteen de eerste dag al verzonden worden!

Zijn er dan al zoveel klanten die langer dan sinds 27 juli wachten op die specifieke dingen?

• #3.766
Zijn er dan al zoveel klanten die langer dan sinds 27 juli wachten op die specifieke dingen?
Ik gaf een algemene reactie op een algemene vraag, ik weet niet welke klant jij bent of welke specifieke bestelling van jou is ;) In dat geval denk ik dat je één van de eerste bestellingen bent maar dan nog is het gewoon even afwachten wanneer je bestelling verzonden wordt (like I said, waarschijnlijk beginnen we dinsdag of woensdag met verzenden van deze artikelen maar je ontvangt automatisch per e-mail bericht als jouw bestelling verzonden is).

• #3.767
De nieuwe Heavy Duty serie

Het eerste gedeelte van de nieuwe accessoires uit onze nieuwe Heavy Duty serie is verkrijgbaar!
Bekijk nu alle nieuwe Riemen & Handschoenen!

Met hoogwaardige vervangers voor de dipping belt en de powerliftriem die al lange tijd niet meer leverbaar waren:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
> Dipping Belt

> Dipping Belt van nylon

> Powerliftriem

> Powerliftriem met clipsluiting

De komende tijd zullen er nog veel uitbreidingen van het assortiment volgen! Hou de website en dit topic in de gaten!

Gisteren om 17u kregen m'n Barbarian Line wrist bandages de status "Verzonden", en deze ochtend om 9u30 stonden ze aan m'n deur! Thx FS :) nice service! Enkel jammer dat jullie geen PayPal hebben :)

• #3.770
Nu ook nieuwe straps, wraps, hooks en andere accessoires uit de nieuwe Heavy Duty serie!

Grote keuze uit verschillende soorten:
  • Wrist Wraps
  • Lifting Straps
  • Lifting Hooks
  • Lifting Grips
... en nog meer accessoires!

goeie toevoegingen!! vraagje: wat is de diameter van de SSB?

Je krijgt automatisch per e-mail bericht zodra de bestelling is verzonden, daarin staat meer informatie over de aflevering. De verwachte levertermijn voor de Multi Bench was maandag circa twee weken, zoals aangegeven in de voorraadstatus van het artikel. Die termijn kun je voorlopig gewoon aanhouden, ik ga ervan uit dat het dus nog zo'n anderhalve week zal duren.

Is het nog mogelijk om nog een Powerlift riem aan men bestelling toe te voegen ? anders moet ik opnieuw verzendingskosten hiervoor betalen :)

Zojuist een paar schijfjes besteld van 4x 25 en 4x 2,5.
Aangezien de 25jes nog in de restpartij van de gietijzer gripper stonden dacht ik laat ik die maar alvast bij bestellen zodat ik de schijven van 25 kilo allemaal van hetzelfde merk heb, daar ik er al 2 heb.

Wel jammer dat de IDeal functie er nog niet is.

• #3.774
goeie toevoegingen!! vraagje: wat is de diameter van de SSB?
De halterschijvenopname is 50 mm, de diameter van de stang (knurling) is ~30 mm en de twee handgrepen lopen schuin toe van 28 mm naar 32 mm aan het uiteinde.

Is het nog mogelijk om nog een Powerlift riem aan men bestelling toe te voegen ? anders moet ik opnieuw verzendingskosten hiervoor betalen :)
Dat kan, als de bestelling nog niet verzonden is. Stuur daarvoor even een e-mail naar de klantenservice met dit verzoek en je bestelnummer.

Laatst bewerkt:
  • #3.775
NIEUW

In navolging van onze CHD en HEX dumbbells introduceren wij nu twee nieuwe types vaste dumbbells! Professionele studio-dumbbells van de hoogste kwaliteit!

Voorgemonteerde compacte dumbbells uit onze nieuwe Heavy Duty lijn:

Heavy Duty Dumbbells

En voor sommigen wellicht al bekend van op de FIBO, klassieke vaste dumbbells uit de professionele Barbarian Line:

Barbarian Dumbbells

Voor de hoogste professionele eisen!

Er gaat wel eens een rubber stuk inderdaad maar van alle toestellen met lat optie die we verkopen is dat aantal bijna te verwaarlozen. Ik zou dus gewoon de nieuwe rubber monteren El Tigre Grande ;)

Ondanks extra voorzichtigheid en voorzorgsmaatregelen is ook het nieuwe rubber volledig doorgescheurd... :( Als je wilt kan ik er weer pics van maken... Zijn de nieuwe rubbers voorzien van metaal er al?

• #3.777
Ondanks extra voorzichtigheid en voorzorgsmaatregelen is ook het nieuwe rubber volledig doorgescheurd... :( Als je wilt kan ik er weer pics van maken... Zijn de nieuwe rubbers voorzien van metaal er al?
Die zijn er nog niet nee, geen idee hoe lang dat nog gaat duren. Had je geen metalen ringetje ervoor gezet?

Ja, wel... Maar die was kennelijk te klein en te dun. Is gewoon verbogen en tussen de spijltjes doorgegaan. Vervolgens was het rubber als nog licht ingescheurd. Toen heb ik het ringetje verwijderd en een sok ervoor gebonden in de hoop dat dit de kracht beter zou verdelen. Dat werkte een tijdje, maar nu is hij dus toch weer helemaal doorgescheurd...

• #3.779
Ja, wel... Maar die was kennelijk te klein en te dun. Is gewoon verbogen en tussen de spijltjes doorgegaan. Vervolgens was het rubber als nog licht ingescheurd. Toen heb ik het ringetje verwijderd en een sok ervoor gebonden in de hoop dat dit de kracht beter zou verdelen. Dat werkte een tijdje, maar nu is hij dus toch weer helemaal doorgescheurd...
Oke, bedankt voor het melden maar als je even een mailtje stuurt naar de klantenservice zal er een nieuwe rubber worden toegestuurd!

Oké, ga ik doen.
Bedankt.

Terug
Naar boven