Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hoe zit het nu met de lat optie voor de babarian cage? hier wordt gezegd is binnen, bel je naar de klantenservice zeggen ze dat die nog niet binnen is en dat ze nog op de leverancier aan het wachten zijn...
dus hoe lang gaat dat nog duren?

Hoe zit het nu met de lat optie voor de babarian cage? hier wordt gezegd is binnen, bel je naar de klantenservice zeggen ze dat die nog niet binnen is en dat ze nog op de leverancier aan het wachten zijn...
dus hoe lang gaat dat nog duren?

Inderdaad en dat men uiterlijk gisteren zou beginnen met de verzending. Ik ben inmiddels ook wel benieuwd hoe het er voor staat. Ik wacht inmiddels al een week of 4 op mijn bestelling. Ik heb alweer zo'n voorgevoel dat het deze week niet meer gaat lukken.

Inderdaad en dat men uiterlijk gisteren zou beginnen met de verzending. Ik ben inmiddels ook wel benieuwd hoe het er voor staat. Ik wacht inmiddels al een week of 4 op mijn bestelling. Ik heb alweer zo'n voorgevoel dat het deze week niet meer gaat lukken.

Wacht ook reeds 4 weken. Via de support, vlak voor bestelling, kreeg ik bericht dat de wachttijd een week ging zijn, op dat ogenblik was hier door FS reeds gepost dat er wachttijden waren van 4 weken.. Lijkt op een communicatieprobleem, ofwel slaan ze er maar een slag in..Vind het in ieder geval ook tijd worden, van kastje naar de muur gestuurd worden is niet aangenaam.

Zojuist een paar schijfjes besteld van 4x 25 en 4x 2,5.
Aangezien de 25jes nog in de restpartij van de gietijzer gripper stonden dacht ik laat ik die maar alvast bij bestellen zodat ik de schijven van 25 kilo allemaal van hetzelfde merk heb, daar ik er al 2 heb.

Wel jammer dat de IDeal functie er nog niet is.

En de schijfjes zijn inmiddels binnen, weer een geslaagde bestelling :)

Wat 30mm schijven betreft zijn 25 kilo de max, blijft dat zo of zullen er nog een keer zwaardere 30 mm schijven komen?

net mn Heavy Duty powerliftriem binnen gehad.
so, das serieuze shit zeg, waanzinnige kwaliteit voor dat geld :D
me happy!:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.787
De lat opties zijn gewoon aangekomen maar nog niet binnen in ons magazijn, vandaar waarschijnlijk de verwarring die hier is ontstaan! Het sorteren en inruimen duurt dus iets langer dan verwacht maar hopelijk kan vanaf volgende week begonnen worden met verzenden van de nieuwe* lat opties!

Wacht ook reeds 4 weken. Via de support, vlak voor bestelling, kreeg ik bericht dat de wachttijd een week ging zijn, op dat ogenblik was hier door FS reeds gepost dat er wachttijden waren van 4 weken.. Lijkt op een communicatieprobleem, ofwel slaan ze er maar een slag in..Vind het in ieder geval ook tijd worden, van kastje naar de muur gestuurd worden is niet aangenaam.
Dat klopt, de levertijd zou eerst slechts een week zijn en er zijn toen ook lat opties binnengekomen maar door een fout van de fabrikant waren dit nog de oude uitvoeringen. Er moest toen dus gewacht worden op de nieuwe aanlevering, vandaar dat de levertijd toen is bijgesteld naar vier weken. Je ontvangt binnenkort in ieder geval de nieuwste lat optie :)

En de schijfjes zijn inmiddels binnen, weer een geslaagde bestelling :)

Wat 30mm schijven betreft zijn 25 kilo de max, blijft dat zo of zullen er nog een keer zwaardere 30 mm schijven komen?
Ik denk niet dat er snel zwaardere 30 mm halterschijven zullen komen, de 25 kg 30 mm Barbarian halterschijf is al een uitzondering.

net mn Heavy Duty powerliftriem binnen gehad.
so, das serieuze shit zeg, waanzinnige kwaliteit voor dat geld :D
me happy!:)
Altijd leuk om te horen, ik ben blij dat de nieuwe lijn Heavy Duty accessoires in de smaak vallen. Succes met je training!

hij ziet er precies wel niet meer zo goed uit als de vorige :(
Why would you say that? De nieuwe Heavy Duty Powerliftriem is net zo goed, al dan niet beter dan de vorige uitvoering! Bovendien is er nu ook een uitvoering met clipsluiting!

* Surprise! It'll be worth the wait :)

Laatst bewerkt:
De lat opties zijn gewoon aangekomen maar nog niet binnen in ons magazijn, vandaar waarschijnlijk de verwarring die hier is ontstaan! Het sorteren en inruimen duurt dus iets langer dan verwacht maar hopelijk kan vanaf volgende week begonnen worden met verzenden van de nieuwe* lat opties!

Bedankt voor de update. Wat zijn de verschillen dan met de oude lat optie ? Ben daar wel benieuwd naar. :)
Kan ik er vanuit gaan dat vanaf begin volgende week de verzending start ? Ik ben namelijk vanaf 5 september op vakantie en mocht het voor die tijd niet lukken dat moet er even iets geregeld worden dat mijn pakket wat later verzonden wordt.

• #3.791
Bedankt voor de update. Wat zijn de verschillen dan met de oude lat optie ? Ben daar wel benieuwd naar. :)
Kan ik er vanuit gaan dat vanaf begin volgende week de verzending start ? Ik ben namelijk vanaf 5 september op vakantie en mocht het voor die tijd niet lukken dat moet er even iets geregeld worden dat mijn pakket wat later verzonden wordt.
Die vraag had ik al verwacht maar dat ga ik nog lekker niet verklappen, nog even afwachten :p Het is in ieder geval een verbetering! Zodra de nieuwe foto's gemaakt zijn zal ik die hier ook plaatsen.

Ik kan niets beloven, we gingen ervanuit dat we begin deze week al konden beginnen met verzenden maar dat is ook alweer vertraagd. Als je volgende week woensdag nog geen bericht hebt ontvangen dat je bestelling verzonden is kun je het beste even contact opnemen, mocht blijken dat de levering voor 5 september dan niet gaat lukken dan zullen we die zending aan de kant leggen tot na je vakantie.

Barbarian power cage met Lat Optie is opvoorraad gesprongen, goed nieuws kan ik hem toch deze week nog komen ophalen neem ik aan !!

• #3.796
Barbarian power cage met Lat Optie is opvoorraad gesprongen, goed nieuws kan ik hem toch deze week nog komen ophalen neem ik aan !!
Haha damn, je zit er echt bovenop :p De toestellen moeten nog ingeruimd en gesorteerd worden, misschien dat afhaling vanaf aanstaande zaterdag mogelijk is. Het beste stuur je daar even een mailtje over naar de klantenservice, vermeld dan meteen ook je bestelnummer!

Haha damn, je zit er echt bovenop :p De toestellen moeten nog ingeruimd en gesorteerd worden, misschien dat afhaling vanaf aanstaande zaterdag mogelijk is. Het beste stuur je daar even een mailtje over naar de klantenservice, vermeld dan meteen ook je bestelnummer!

Hahaha, ja komt ik sport altijd thuis dus zit er echt met smart op te wachten :) gelukkig heb ik mijn oude apparatuur nog niet verkocht anders was het nog erger haha...

• #3.799
De nieuwe Lat Station Optie voor de Barbarian Line toestellen is eindelijk verkrijgbaar, hier te zien op de nieuwe Barbarian Power Cage:

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

De nieuwe lat optie is weer als vanouds voorzien van de klassieke geleidestangen en heeft een dubbel kogelgelagerde slede voor de soepelste bewegingsafloop! Bovendien zal binnenkort ook een professionele uitvoering met stackweight verkrijgbaar zijn!

geile kooi!
Daar mogen ze mij wel mee opsluiten (icm barbell+gewicht+voedsel)

Terug
Naar boven