Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik heb de mijne nu al een tijdje en ben er zeker zeer tevreden mee maar ik heb geen lat of dip stations. Is het mogelijk die dip stangen los te verkrijgen? Evt tegen kleine meerprijs als het speciaal bestelt moet worden bij de leverancier.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.803
Ik heb de mijne nu al een tijdje en ben er zeker zeer tevreden mee maar ik heb geen lat of dip stations. Is het mogelijk die dip stangen los te verkrijgen? Evt tegen kleine meerprijs als het speciaal bestelt moet worden bij de leverancier.
Geen dip bars bij je Barbarian Power Cage? Die horen er standaard bij te zitten als je de cage gewoon bij ons hebt gekocht. Dat staat ook aangegeven in alle productbeschrijvingen, is je dat niet opgevallen toen de cage geleverd werd? :p Stuur hierover anders even een e-mail naar de klantenservice dan zal het snel geregeld worden, vermeld daarbij ook het bestelnummer van de bestelling van de Power Cage.

Als je de cage tweedehands hebt gekocht kun je nieuwe dip bars bestellen, stuur daarvoor dan ook even een mailtje naar de klantenservice.

Ik ben tot maandag 5 september op vakantie, dat betekent dat er tot dan niet meer gepost of gereageerd zal worden in dit topic.

Neem daarom voor dringende zaken direct contact op met onze klantenservice, dat kan zowel telefonisch als per e-mail.

Laatst bewerkt:
De nieuwe Lat Station Optie voor de Barbarian Line toestellen is eindelijk verkrijgbaar, hier te zien op de nieuwe Barbarian Power Cage:

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

De nieuwe lat optie is weer als vanouds voorzien van de klassieke geleidestangen en heeft een dubbel kogelgelagerde slede voor de soepelste bewegingsafloop! Bovendien zal binnenkort ook een professionele uitvoering met stackweight verkrijgbaar zijn!

Deze heeft geen voetsteunen meer voor te roeien ? Verder ziet het er bruut uit hoor :)

Veel verbeteringen in vgl met het model van 2010 precies!
Dat latstation ziet er ook veel beter uit, net als die hoge haken zodanig dat je je rack niet beschadigt als je hoger zou gaan wanneer je je barbell terug wel racken.
Jammer dat ik het 2010 model al een jaar heb :D

Ziet er goed uit. Gaan er nog problemen zijn met het rubbertje?
Ik hoop dat hij niet hoger is dan zijn voorganger, mn garage is maar +- 2.25 hoog en de vorige was al 2.18 :p

Vandaag alles op kunnen halen en hij staat in elkaar! Super mooi ding, goede service zal in het vervolg zeker meer bestellen bij FS! Thx boys

Vandaag m'n nieuwe dumbbell bars (45cm en 48cm) en straps uitgepakt. Mooi spul!

Geen dip bars bij je Barbarian Power Cage? Die horen er standaard bij te zitten als je de cage gewoon bij ons hebt gekocht. Dat staat ook aangegeven in alle productbeschrijvingen, is je dat niet opgevallen toen de cage geleverd werd? :p Stuur hierover anders even een e-mail naar de klantenservice dan zal het snel geregeld worden, vermeld daarbij ook het bestelnummer van de bestelling van de Power Cage.

Als je de cage tweedehands hebt gekocht kun je nieuwe dip bars bestellen, stuur daarvoor dan ook even een mailtje naar de klantenservice.

Ik ben tot maandag 5 september op vakantie, dat betekent dat er tot dan niet meer gepost of gereageerd zal worden in dit topic.

Neem daarom voor dringende zaken direct contact op met onze klantenservice, dat kan zowel telefonisch als per e-mail.
Oh haha ja ik dacht ook dat die er standaard bij zaten, maar ik denk dat ik hem gekocht had in een tijd dat er een variant (met bank en gewicht) zonder dip bars was zodat die gelijk met de powertec set geprijsd kon worden. Ik zal kijken of ik het ordernummer nog kan vinden, maar weet niet of het nog wel van toepassing is na 2 jaar? Thanks in ieder geval, ik ga er hoe dan ook voor om die bars nog te bemachtigen. :)

Kan ik gelijk weer wat plates erbij bestellen. :)

Nee deze zitten er bij het nieuwe model helemaal niet meer bij, die onderste balk is lager gemaakt zodat je daar je voeten tegenaan kan zetten.

Ik vraag me af of dat bewust om die reden is gedaan. Ik ben ook wel benieuwd of dat praktisch werkt om te roeien. Ben wel benieuwd naar jou ervaring, mits je een keer geroeid hebt natuurlijk ;)

Ik vraag me af of dat bewust om die reden is gedaan. Ik ben ook wel benieuwd of dat praktisch werkt om te roeien. Ben wel benieuwd naar jou ervaring, mits je een keer geroeid hebt natuurlijk ;)

ben ik ook benieuwd naar, als ik het zo zie, kun je enkel je hielen tegen die koker aan zetten.
zeker nooit je hele voet, dus wat mij betreft is dat dan een minpuntje.
let us know!!

ben ik ook benieuwd naar, als ik het zo zie, kun je enkel je hielen tegen die koker aan zetten.
zeker nooit je hele voet, dus wat mij betreft is dat dan een minpuntje.
let us know!!

Volgens mij is dat geen koker om je voeten tegen aan te zetten, maar gewoon een bicep/tricep stang.

Volgens mij is dat geen koker om je voeten tegen aan te zetten, maar gewoon een bicep/tricep stang.

haha misverstand, ik bedoel natuurlijk die 7 x 7 cm kokerprofiel die daarachter :D
als je daar je voet tegenaanzet, rust je voorvoet er niet tegen.
dat zal niet prettig zijn als je tegen de 100 kg gaat rowen :o

haha misverstand, ik bedoel natuurlijk die 7 x 7 cm kokerprofiel die daarachter :D
als je daar je voet tegenaanzet, rust je voorvoet er niet tegen.
dat zal niet prettig zijn als je tegen de 100 kg gaat rowen :o

Ik denk dat je je voeten tegen de verlaagde balk moet zetten, waar PapaJonko het over had. Het speciale stoeltje van barbarian line voor het roeien, zou je dan niet meer nodig hebben. Je zou immers op de grond kunnen gaan zitten.

Dan heb je exact dezelfde houding als in het onderstaand filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=RNPoWvXjiEg

op het filmpje is de houding en plaatsing van de voeten idd precies zoals ik omschrijf en het me voorstelde.
de voorvoet raakt de steun niet, enkel de hiel.

misschien valt het in de praktijk mee, maar ik ben gewend mn hele voet steun te geven, en het lijkt mij ook het prettigst.

graag hoor ik dit van iemand die het zelf ook gevoeld heeft :)

hey FS, komen er nog vervangingen voor al die kettlebell series die nu zowat op hun einde lopen?

op het filmpje is de houding en plaatsing van de voeten idd precies zoals ik omschrijf en het me voorstelde.
de voorvoet raakt de steun niet, enkel de hiel.

misschien valt het in de praktijk mee, maar ik ben gewend mn hele voet steun te geven, en het lijkt mij ook het prettigst.

graag hoor ik dit van iemand die het zelf ook gevoeld heeft :)

Dan heb ik je verkeerd begrepen :)

heb vandaag uitgeprobeerd en roeit perfect hoor, heb nooit met de steunen gedaan dus kan niet vergelijken, ook heb ik niet met 100 kg geroeid ;)

Terug
Naar boven