AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

vorige week deze opgehaald:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wilde even laten dat het allemaal perfect werkt, goed en degelijk spul!!! Ben er erg blij mee en mijn volgende aankoop zal ook weer bij fitness-seller zijn! TOP!

2hckra0.jpg

Waarvoor dient dit nu net, hoort bij de barbarian cage pulley maar nog niet ontdekt waar net :p

2hckra0.jpg

Waarvoor dient dit nu net, hoort bij de barbarian cage pulley maar nog niet ontdekt waar net :p

hoort op de achterkant op de bovenste balk van de kooi zodat daar de bovenste balk van de pulley in kan vallen zeg maar, hoop dat je begrijpt wat ik probeer te zeggen ;)

hoort op de achterkant op de bovenste balk van de kooi zodat daar de bovenste balk van de pulley in kan vallen zeg maar, hoop dat je begrijpt wat ik probeer te zeggen ;)

Kan het dat de draad van de pulley dan door dat spleetje van het voorwerp moet? Als dat het geval is heb ik het door :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.827
Vandaag m'n nieuwe dumbbell bars (45cm en 48cm) en straps uitgepakt. Mooi spul!

Oh haha ja ik dacht ook dat die er standaard bij zaten, maar ik denk dat ik hem gekocht had in een tijd dat er een variant (met bank en gewicht) zonder dip bars was zodat die gelijk met de powertec set geprijsd kon worden. Ik zal kijken of ik het ordernummer nog kan vinden, maar weet niet of het nog wel van toepassing is na 2 jaar? Thanks in ieder geval, ik ga er hoe dan ook voor om die bars nog te bemachtigen. :)

Kan ik gelijk weer wat plates erbij bestellen. :)
Je hebt gelijk, ik was helemaal vergeten dat de allereerste Barbarian Power Cage inderdaad standaard geen dip bars inbegrepen had! Deze zaten destijds namelijk nog bevestigd aan het lat station.

Indien je de nieuwe losse dip bars nu alsnog wilt bestellen is dat natuurlijk gewoon mogelijk, je kunt daarvoor contact opnemen met de klantenservice.

hey FS, komen er nog vervangingen voor al die kettlebell series die nu zowat op hun einde lopen?
We zullen in de toekomst vier verschillende series kettlebells aanbieden, namelijk: classic, professional, kunststof standaard (PE) en kunststof deluxe (Vinyl).

De Epoxy en Graphite kettlebells verdwijnen dus uit het assortiment. Wanneer de nieuwe Professional serie verkrijgbaar zal zijn is helaas nog niet duidelijk.

Dat onderdeel wordt bovenin de Barbarian Power Cage tussen de cage en het lat station geplaatst. De opbouwhandleiding van de nieuwe Barbarian Lat Optie is nu trouwens beschikbaar, stuur even een mailtje naar de klantenservice als je deze nog wilt ontvangen!

• #3.828
Wauw, ziet er enorm netjes uit :eek:
Als mijn squat stands ooit vervangen worden is dit een gooie kanshebber :o

• #3.830
Wauw, ziet er enorm netjes uit :eek:
Als mijn squat stands ooit vervangen worden is dit een gooie kanshebber :o
Thanks! Het is inderdaad erg leuk om te zien hoe de Barbarian Line toestellen ieder model weer een stuk beter/mooier/indrukwekkender/gebruiksvriendelijker/uitgebreider/etc worden :cool:

ik ben van plan deze hier
http://www.fitness-seller.nl/produc...em-incl--Utility-Bench---145kg-Halterset.html
te kopen.
maar aangezien ik met een kleine kamer zit heb ik enkele vragen ivm de afmetingen namelijk:

is de diepte en de breedte gemeten op basis van het voetstuk en die cable pulley van achter? of moet die er nog is worden bijberekend?

welke afmeting is degene die gelijk gaat met de stang die je vasthoud als je oefeningen doet? de diepte veronderstel ik? dus als de diepte 165 is moet er nog eens 50 cm aan beide kanten voorzien?

stel dat ik de powercage met de lat pulley tegen de muur plaats dan komt de steun van onder aan de voet dus 125 cm ver van de muur te staan?

ik ga namelijk een nieuw bed kopen en aangezien dat breder gaat zijn dan men oud moet ik echt zeker zijn van de afmetingen van zowle het bed als de powercage

Ik zoek een spinningfiets en kwam deze op jullie site tegen.

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p784_Racemachine-X-Treme.html

Het vliegwiel is 20kg wat goed is. Maar ik zie dat het kettingaandrijving is ipv van v-belt (welke veel stiller is). Ik woon nog thuis dus als ik in de vroege ochtend sessie doe moet deze wel stil verlopen. Nu is de ene ketting de andere niet, maar hoe zit het met het geluid wat deze voortbrengt?

Dag Fitness seller,

Betreft :
Bestelnummer: 114007 (Wordt verwerkt)
Besteldatum: zondag 28 augustus, 2011

De items waren reeds op stock bij bestelling maar nog steeds geen verzending.
Wanneer zou deze klaarstaan om te vertrekken ?

Bedankt voor feedback

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
  • #3.835
ik ben van plan deze hier
http://www.fitness-seller.nl/produc...em-incl--Utility-Bench---145kg-Halterset.html
te kopen.
maar aangezien ik met een kleine kamer zit heb ik enkele vragen ivm de afmetingen namelijk:

is de diepte en de breedte gemeten op basis van het voetstuk en die cable pulley van achter? of moet die er nog is worden bijberekend?

welke afmeting is degene die gelijk gaat met de stang die je vasthoud als je oefeningen doet? de diepte veronderstel ik? dus als de diepte 165 is moet er nog eens 50 cm aan beide kanten voorzien?

stel dat ik de powercage met de lat pulley tegen de muur plaats dan komt de steun van onder aan de voet dus 125 cm ver van de muur te staan?

ik ga namelijk een nieuw bed kopen en aangezien dat breder gaat zijn dan men oud moet ik echt zeker zijn van de afmetingen van zowle het bed als de powercage
De maten zijn zoals beschreven en vanuit vooraanzicht: (B x D x H) 125 x 165 x 210 cm

De breedte van het rack is 125 cm, indien je een halterstang van 220 cm in het rack legt wordt de totale breedte natuurlijk 220 cm (plus speling).

De diepte van 165 cm is gemeten van de achterkant van de voet van het lat station, tot de voorkant van de voet van het rack (plus kleine speling voor de halterschijven die op het lat station zitten). Je moet echter ook zeker nog rekening houden met het bankje dat je gaat gebruiken, dit zal namelijk niet altijd volledig in het rack staan. De Powertec Utility Bench is cm lang (diep).

Ik zoek een spinningfiets en kwam deze op jullie site tegen.

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p784_Racemachine-X-Treme.html

Het vliegwiel is 20kg wat goed is. Maar ik zie dat het kettingaandrijving is ipv van v-belt (welke veel stiller is). Ik woon nog thuis dus als ik in de vroege ochtend sessie doe moet deze wel stil verlopen. Nu is de ene ketting de andere niet, maar hoe zit het met het geluid wat deze voortbrengt?
De fiets is natuurlijk niet geluidloos maar het geluid dat de ketting voortbrengt is vrij laag. Verder kun je eventuele trillingen heel goed dempen met behulp van een onderlegmat!

Dag Fitness seller,

Betreft :
Bestelnummer: 114007 (Wordt verwerkt)
Besteldatum: zondag 28 augustus, 2011

De items waren reeds op stock bij bestelling maar nog steeds geen verzending.
Wanneer zou deze klaarstaan om te vertrekken ?

Bedankt voor feedback
De bar catchers zijn op dit moment helaas uitverkocht maar als het goed is komen die vanmiddag nog binnen! Ik ga ervan uit dat je bestelling morgen verzonden zal worden, excuses voor de vertraging.

bedankt voor reactie :)

fitness seller,

Ik ben van plan om de Barbarian Lat Tower of Powertec Lat Machine te komen bekijken en te kopen dit weekend.
Aangezien ik van ver moet komen (antwerpen, belgie) wil ik weten hoe groot deze verpakkingen zijn zodat ze in mijn auto passen of in een aanhangwagen.

alvast bedankt voor de reactie.

• #3.839
fitness seller,

Ik ben van plan om de Barbarian Lat Tower of Powertec Lat Machine te komen bekijken en te kopen dit weekend.
Aangezien ik van ver moet komen (antwerpen, belgie) wil ik weten hoe groot deze verpakkingen zijn zodat ze in mijn auto passen of in een aanhangwagen.

alvast bedankt voor de reactie.
Dat gaat dan lastig worden, die toestellen staan op dit moment beiden niet opgesteld in onze showroom. Beide toestellen zijn wel op voorraad en af te halen. De Barbarian Stackweight Lat Tower is overigens wel te bezichtigen in de showroom.

De afmetingen van de dozen zijn als volgt:

BB-9071
220 x 25 x 17
95 x 63 x 27

P-LM
205 x 30 x 12
110 x 55 x 25

Vraagje omtrent de ressistance banden:

Zitten er 2 banden in 1 pakket of moet je 2 losse bestellen?

Terug
Naar boven