Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

De maten zijn zoals beschreven en vanuit vooraanzicht: (B x D x H) 125 x 165 x 210 cm

De breedte van het rack is 125 cm, indien je een halterstang van 220 cm in het rack legt wordt de totale breedte natuurlijk 220 cm (plus speling).

De diepte van 165 cm is gemeten van de achterkant van de voet van het lat station, tot de voorkant van de voet van het rack (plus kleine speling voor de halterschijven die op het lat station zitten). Je moet echter ook zeker nog rekening houden met het bankje dat je gaat gebruiken, dit zal namelijk niet altijd volledig in het rack staan. De Powertec Utility Bench is cm lang (diep).

net wat ik niet wou horen:( dan past hij dus niet inde kamer:( met de speling van die bank erbij gaat het te nipt worden:(

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.843
net wat ik niet wou horen:( dan past hij dus niet inde kamer:( met de speling van die bank erbij gaat het te nipt worden:(
Dat is balen, je kunt eventueel wel het power rack zonder lat station aanschaffen. Als alternatief voor het lat station kun je dan eens kijken naar de Barbarian Wall Pulley, misschien kun je die wel nog ergens kwijt!

Dat is balen, je kunt eventueel wel het power rack zonder lat station aanschaffen. Als alternatief voor het lat station kun je dan eens kijken naar de Barbarian Wall Pulley, misschien kun je die wel nog ergens kwijt!

ga me deze hier aanschaffen denk ik,

spijtig dat hetzelfde model met een pulley 100 cm langer is, enig idee hoe dit komt? of is dit een foutje? er komt toch enkel die pulley bij kijken?
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p1020_Powertec-Half-Rack-System.html

• #3.845
ga me deze hier aanschaffen denk ik,

spijtig dat hetzelfde model met een pulley 100 cm langer is, enig idee hoe dit komt? of is dit een foutje? er komt toch enkel die pulley bij kijken?
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p1020_Powertec-Half-Rack-System.html
Dat is de totale diepte inclusief het bankje en het beendeel van het bankje. Echter zie ik dat de maten inderdaad niet helemaal correct zijn bij de verschillende modellen van het Powertec Half Rack, ik zal dit aanpassen.

Het Powertec Half Rack is in ieder geval 90 cm diep en het half rack met lat station is circa 130 cm diep.

Laatst bewerkt:
Dat is de totale diepte inclusief het bankje en het beendeel van het bankje. Echter zie ik dat de maten inderdaad niet helemaal correct zijn bij de verschillende modellen van het Powertec Half Rack, ik zal dit aanpassen.

Het Powertec Half Rack is in ieder geval 90 cm diep en het half rack met lat station is circa 130 cm diep.

thx for the info, ik ga gwn op veilig spelen en het met de basis stellen, kzal me maar moeten leren oprekken:p

ik heb dan toch maar de lat tower van barbarian online besteld bij u, ben benieuwd wanneer hij aankomt. de vooruitbetaling is net gedaan vanuit belgie.

groeten,

• #3.849
ik heb dan toch maar de lat tower van barbarian online besteld bij u, ben benieuwd wanneer hij aankomt. de vooruitbetaling is net gedaan vanuit belgie.

groeten,
Internationale overschrijving duurt meestal twee of drie dagen, daarna zal de bestelling normaal gesproken binnen één tot drie werkdagen geleverd worden.

thx!
Welke sterkte raad je mij aan?
Wil zwaarder kunnen gaan banken, druk rond de 155 raw momenteel.
Wil ook reverse bench kunnen doen

Rood speedwerk bench, violet voor reversed bench/speed deads en groen reversed/against squats. Die blauwe is wel een erg stugge band.

Rood gebruik ik ook wel voor schouders etc. Violet werken ook prima als assistance voor pull/chins.

• #3.851
thx!
Welke sterkte raad je mij aan?
Wil zwaarder kunnen gaan banken, druk rond de 155 raw momenteel.
Wil ook reverse bench kunnen doen
Sorry ik had je vraag over het hoofd gezien! Waarschijnlijk is de paarse (of groene) band al voldoende maar dat is lastig aan te geven, je kunt de verschillende banden eventueel uitproberen in onze showroom.

Zie ook bovenstaande post van Piet Soepboer voor zijn ervaringen :)

Laatst bewerkt:
Origineel gepost door Shluh
Dag Fitness seller,

Betreft :
Bestelnummer: 114007 (Wordt verwerkt)
Besteldatum: zondag 28 augustus, 2011

De items waren reeds op stock bij bestelling maar nog steeds geen verzending.
Wanneer zou deze klaarstaan om te vertrekken ?

Bedankt voor feedback

De bar catchers zijn op dit moment helaas uitverkocht maar als het goed is komen die vanmiddag nog binnen! Ik ga ervan uit dat je bestelling morgen verzonden zal worden, excuses voor de vertraging.

Is er al meer nieuws omtrent levering van de bar catches bij jullie zodat het gehele order eruit kan ? Bedankt

• #3.854
Is er al meer nieuws omtrent levering van de bar catches bij jullie zodat het gehele order eruit kan ? Bedankt
Die zijn vorige week helaas niet meer binnengekomen. Op dit moment is er onduidelijkheid over de aanlevering, ik kan nu geen verwachte levertermijn noemen. Als je niet langer wenst te wachten op deze bestelling kun je contact opnemen met de klantenservice om de bar catchers te annuleren, de overige artikelen kunnen dan verzonden worden.

Wanneer kan er bij jullie met ideal betaald worden? dan ga ik ook eens wat bestellen.

• #3.856
Wanneer kan er bij jullie met ideal betaald worden? dan ga ik ook eens wat bestellen.
Zodra de nieuwe website online komt maar daar zijn heel wat vertragingen ontstaan, hopelijk binnen enkele weken ;) Wat houdt je eigenlijk precies tegen om gewoon met internetbankieren de betaling over te maken?

hey fitness-seller

welke 5kg schijven/50mm kan ik het beste nemen voor de korte 50mm halterstang? wil er zoveel mogelijk op kwijt kunnen.:D

Ik steek er gewoon 10kg schijven op.

ik ben van plan om een EZ-curlstang aan te schaffen via fitness seller, gewoon een degelijk product neem ik aan, en voor iemand die op zon stang 30 curlt is hij vast ook wel lang genoeg ?

Terug
Naar boven