515
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 121
+1! Zoveel verschil in ROM geeft dat niet hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De normale gietijzeren halterschijven zijn inderdaad het dunste!hey fitness-seller
welke 5kg schijven/50mm kan ik het beste nemen voor de korte 50mm halterstang? wil er zoveel mogelijk op kwijt kunnen.![]()
Dat is inderdaad geen probleem, onze curlstangen hebben een standaard lengte van 120/125 cm.ik ben van plan om een EZ-curlstang aan te schaffen via fitness seller, gewoon een degelijk product neem ik aan, en voor iemand die op zon stang 30 curlt is hij vast ook wel lang genoeg ?
Zodra de nieuwe website online komt maar daar zijn heel wat vertragingen ontstaan, hopelijk binnen enkele wekenWat houdt je eigenlijk precies tegen om gewoon met internetbankieren de betaling over te maken?

De Apollo USA halterschijven zijn inderdaad geen full rubber bumper plates, deze halterschijven hebben enkel een rubberen coating.Die nieuwe apollo USA schijven van jullie, zijn die te gebruiken als bumperplates, of zijn ze daar toch nog te hard voor?![]()
Als het artikel op voorraad is wordt dit gebruikelijk nog dezelfde werkdag of de volgende werkdag verzonden, daarvan krijg je echter automatisch per e-mail bericht!Zo zonet resistance bands besteld.
Wanneer de money binnen is hoe lang duurt het dan totdat het geleverd is? 2 dagen?
Mooi zo, no problemEdit: ik had al een antwoord gekregen van >Fitness seller maar had deze niet gezien omdat hij in mijn spam map zat/ My bad.
Bedankt Fitness seller

Nee hoor, de oude modellen hebben plaats gemaakt voor de nieuwe 2011/2012 modellen:Ik was van plan om de babarian powercage te bestellen met pulley + bench en halterset. Nou kom ik tot de ontdekking dat hij er niet meer tussen staat uit het assortiment gehaald ofzo?![]()
Iemand een idee tot wanneer de transportfirma van fitness-seller levert?
Ik heb gisteren namelijk een briefje in mijn bus gevonden dat ze waren langs geweest maar dat er niemand thuis was. Ik was nochtans heel de dag thuis maar zal waarschijnlijk de bel niet gehoord hebben.
Toen ik het nummer belde dat op het briefje stond (moest blijkbaar afspraak maken) vielen ze daar een beetje uit de lucht. Ze vertelde me dat ze gewoon de volgende dag nog een keertje kwamen. Ik blijf vandaag dus speciaal heel de dag thuis, hang een briefje op mijn deur met mijn Gsm-nummer indien de bel het niet zou doen maar heb nog steeds niemand gehoord.
Ik vraag me dus af of het nog de moeite is vandaag thuis te blijven of leveren ze niet meer na 18:00 uur?
(zet dat dan niet in de brief).
.
.Alle e-mails worden gebruikelijk binnen 24 uur beantwoord, in verband met drukte kan het soms wat langer duren maar je zult altijd antwoord krijgen.Vandaag heb ik opnieuw gemaild, zonder antwoord. Is het toegestaan te klagen over het alomgeprezen fitness-seller?
Problemen met de transporteur zijn natuurlijk frustrerend maar helaas niet direct in onze handen, normaal gesproken zijn er vrijwel nooit problemen met TransMission en zijn wij zeer tevreden over de service.Waar ik meer problemen mee heb is dat ik, zoals gevraagd door de brief van de transportfirma, naar de transportfirma bel voor een afspraak vermits ik de eerste keer niet thuis was (wat wel het geval was maar soit we hebben problemen met onze deurbel dus kan daar aan liggen). Ik bel naar het nummer waar me mij vervolgens zegt dat het onnodige is te bellen en dat men de volgende dag gewoon terug komt(zet dat dan niet in de brief).
Ik blijf vervolgens vandaag heel de dag thuis, hang voor de veiligheid mijn gsm-nummer op de voordeur, en er komt vervolgens niemand opdagen.
GEVOLG: ik kan morgen weer heel de dag thuis zitten wachten. Gelukkig dat ik verlof heb.
Vind ik persoonlijk best frustrerend maar misschien ben ik gewoon een moeilijke mens.
Alle e-mails worden gebruikelijk binnen 24 uur beantwoord, in verband met drukte kan het soms wat langer duren maar je zult altijd antwoord krijgen.
Wat betreft de levering kan het altijd voorkomen dat bepaalde artikelen niet op voorraad zijn, de voorraadindicatie op de website is helaas niet tot op het uur actueel en met name wanneer een betaling pas later wordt ontvangen (twee of drie dagen bij buitenlandse klanten) kan er in de tussentijd veel veranderd zijn in onze voorraad.

! Ze moeten nu nagaan wat er is fout gelopen en ze gaan me zo dadelijk terug bellen. Ik hou jullie op de hoogte.