Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.862
hey fitness-seller

welke 5kg schijven/50mm kan ik het beste nemen voor de korte 50mm halterstang? wil er zoveel mogelijk op kwijt kunnen.:D
De normale gietijzeren halterschijven zijn inderdaad het dunste!

ik ben van plan om een EZ-curlstang aan te schaffen via fitness seller, gewoon een degelijk product neem ik aan, en voor iemand die op zon stang 30 curlt is hij vast ook wel lang genoeg ?
Dat is inderdaad geen probleem, onze curlstangen hebben een standaard lengte van 120/125 cm.

Zodra de nieuwe website online komt maar daar zijn heel wat vertragingen ontstaan, hopelijk binnen enkele weken ;) Wat houdt je eigenlijk precies tegen om gewoon met internetbankieren de betaling over te maken?

Ik doe graag impuls aankopen, die ik dan graag snel inhuis wil hebben. Plus het is gewoon te veel gedoe in deze webshop tijd.

Die nieuwe apollo USA schijven van jullie, zijn die te gebruiken als bumperplates, of zijn ze daar toch nog te hard voor? :)

Zo zonet resistance bands besteld.
Wanneer de money binnen is hoe lang duurt het dan totdat het geleverd is? 2 dagen?

Hallo Fitness-seller, ik plaatste op 19 september een bestelling maar heb nog niks ontvangen.
Bestelling 114427
Kan je eens checken? Bedankt.

Edit: ik had al een antwoord gekregen van >Fitness seller maar had deze niet gezien omdat hij in mijn spam map zat/ My bad.

Bedankt Fitness seller

• #3.869
Zo zonet resistance bands besteld.
Wanneer de money binnen is hoe lang duurt het dan totdat het geleverd is? 2 dagen?
Als het artikel op voorraad is wordt dit gebruikelijk nog dezelfde werkdag of de volgende werkdag verzonden, daarvan krijg je echter automatisch per e-mail bericht!

Edit: ik had al een antwoord gekregen van >Fitness seller maar had deze niet gezien omdat hij in mijn spam map zat/ My bad.

Bedankt Fitness seller
Mooi zo, no problem :)

Ik was van plan om de babarian powercage te bestellen met pulley + bench en halterset. Nou kom ik tot de ontdekking dat hij er niet meer tussen staat uit het assortiment gehaald ofzo?:(

• #3.871
jammer dat jullie het niet meer als set verkopen, nu ben ik duurder uit...

Iemand een idee tot wanneer de transportfirma van fitness-seller levert?

Ik heb gisteren namelijk een briefje in mijn bus gevonden dat ze waren langs geweest maar dat er niemand thuis was. Ik was nochtans heel de dag thuis maar zal waarschijnlijk de bel niet gehoord hebben.
Toen ik het nummer belde dat op het briefje stond (moest blijkbaar afspraak maken) vielen ze daar een beetje uit de lucht. Ze vertelde me dat ze gewoon de volgende dag nog een keertje kwamen. Ik blijf vandaag dus speciaal heel de dag thuis, hang een briefje op mijn deur met mijn Gsm-nummer indien de bel het niet zou doen maar heb nog steeds niemand gehoord.

Ik vraag me dus af of het nog de moeite is vandaag thuis te blijven of leveren ze niet meer na 18:00 uur?

Iemand een idee tot wanneer de transportfirma van fitness-seller levert?

Ik heb gisteren namelijk een briefje in mijn bus gevonden dat ze waren langs geweest maar dat er niemand thuis was. Ik was nochtans heel de dag thuis maar zal waarschijnlijk de bel niet gehoord hebben.
Toen ik het nummer belde dat op het briefje stond (moest blijkbaar afspraak maken) vielen ze daar een beetje uit de lucht. Ze vertelde me dat ze gewoon de volgende dag nog een keertje kwamen. Ik blijf vandaag dus speciaal heel de dag thuis, hang een briefje op mijn deur met mijn Gsm-nummer indien de bel het niet zou doen maar heb nog steeds niemand gehoord.

Ik vraag me dus af of het nog de moeite is vandaag thuis te blijven of leveren ze niet meer na 18:00 uur?

Ik heb op 19 september besteld. Ik bestelde producten die in voorraad waren. Ik heb nog steeds niet ontvangen. Wel kreeg ik van fitness seller op 22 september het volgende, eigenlijk onbevredigende, antwoord:
Deze bestelling zal naar verwachting en volgens planning morgen verwerkt en verzonden worden. Vervolgens zal deze binnen twee werkdagen na verzending bij u afgeleverd worden, hiervan ontvangt u nog een e-mailbericht met de statuswijziging.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met sportieve groet

Vandaag heb ik opnieuw gemaild, zonder antwoord. Is het toegestaan te klagen over het alomgeprezen fitness-seller?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had op donderdag 8 september besteld.
Niet alles was in voorraad dus over de termijn van verzending kan ik op zich niet klagen. Ze moeten wel mijn schijven van 15 kilo achteraf na-verzenden maar daar heb ik op zich geen problemen mee.

Waar ik meer problemen mee heb is dat ik, zoals gevraagd door de brief van de transportfirma, naar de transportfirma bel voor een afspraak vermits ik de eerste keer niet thuis was (wat wel het geval was maar soit we hebben problemen met onze deurbel dus kan daar aan liggen). Ik bel naar het nummer waar me mij vervolgens zegt dat het onnodige is te bellen en dat men de volgende dag gewoon terug komt??? (zet dat dan niet in de brief).
Ik blijf vervolgens vandaag heel de dag thuis, hang voor de veiligheid mijn gsm-nummer op de voordeur, en er komt vervolgens niemand opdagen :(.
GEVOLG: ik kan morgen weer heel de dag thuis zitten wachten. Gelukkig dat ik verlof heb.

Vind ik persoonlijk best frustrerend maar misschien ben ik gewoon een moeilijke mens :rolleyes:.

JA das echt wel onaanvaardbaar; Ik heb dat ooit eens gehad met een uitlaat die ik had besteld en die moest geleverd worden door tnt.

• #3.877
Vandaag heb ik opnieuw gemaild, zonder antwoord. Is het toegestaan te klagen over het alomgeprezen fitness-seller?
Alle e-mails worden gebruikelijk binnen 24 uur beantwoord, in verband met drukte kan het soms wat langer duren maar je zult altijd antwoord krijgen.

Wat betreft de levering kan het altijd voorkomen dat bepaalde artikelen niet op voorraad zijn, de voorraadindicatie op de website is helaas niet tot op het uur actueel en met name wanneer een betaling pas later wordt ontvangen (twee of drie dagen bij buitenlandse klanten) kan er in de tussentijd veel veranderd zijn in onze voorraad.

Waar ik meer problemen mee heb is dat ik, zoals gevraagd door de brief van de transportfirma, naar de transportfirma bel voor een afspraak vermits ik de eerste keer niet thuis was (wat wel het geval was maar soit we hebben problemen met onze deurbel dus kan daar aan liggen). Ik bel naar het nummer waar me mij vervolgens zegt dat het onnodige is te bellen en dat men de volgende dag gewoon terug komt??? (zet dat dan niet in de brief).
Ik blijf vervolgens vandaag heel de dag thuis, hang voor de veiligheid mijn gsm-nummer op de voordeur, en er komt vervolgens niemand opdagen :(.
GEVOLG: ik kan morgen weer heel de dag thuis zitten wachten. Gelukkig dat ik verlof heb.

Vind ik persoonlijk best frustrerend maar misschien ben ik gewoon een moeilijke mens :rolleyes:.
Problemen met de transporteur zijn natuurlijk frustrerend maar helaas niet direct in onze handen, normaal gesproken zijn er vrijwel nooit problemen met TransMission en zijn wij zeer tevreden over de service.

Om welke transporteur gaat het? Is de levering wellicht uitbesteedt aan een derde leverancier? Je kunt het beste even een e-mail sturen naar onze klantenservice met daarin het probleem, daarnaast natuurlijk gewoon telefonisch contact met de transporteur blijven opnemen en duidelijkheid over de afleverdatum eisen!

Alle e-mails worden gebruikelijk binnen 24 uur beantwoord, in verband met drukte kan het soms wat langer duren maar je zult altijd antwoord krijgen.

Wat betreft de levering kan het altijd voorkomen dat bepaalde artikelen niet op voorraad zijn, de voorraadindicatie op de website is helaas niet tot op het uur actueel en met name wanneer een betaling pas later wordt ontvangen (twee of drie dagen bij buitenlandse klanten) kan er in de tussentijd veel veranderd zijn in onze voorraad.

KAn ik begrijpen, echter is de voorraadindicatie ongewijzigd gebleven, voor, tijdens en zelf de 7 dagen nadien. Dus ofwel is de indicator slechts om de tien dagen aangepast ofwel zijn de producten wel aanwezig en dan... tja, wat dan? Tevens heb ik nu dan toch weer geen antwoord op mijn vraag. Men had gezegd dat ik het dus eind deze week ging verzonden worden, maar heb zelf geen mail ontvangen waarin staat: sorry, we hebben vertraging opgelopen om die of die reden en het zal hopelijk in de loop van volgende week verzonden worden. Vreemde situatie.

Dat jullie niets aan de "tekortkomingen" van de transporteur kunnen doen begrijp ik wel. Maar de bestelling + transport (daar betaal je toch voldoende voor) behoren tot één geheel natuurlijk. Als er één van de twee niet naar behoren functioneert heeft dat een terugslag op alle twee de partijen wat ook frustrerend moet zijn voor jullie.

Ik heb juist nog even telefonisch contact opgenomen. Het transportbedrijf betreft Getax N.V.. Deze keer werd ik wel heel vriendelijk te woord gestaan. Ze hebben eventjes nagekeken en nu blijkt dat ze het volgens hun al hebben afgeleverd ???:mad:! Ze moeten nu nagaan wat er is fout gelopen en ze gaan me zo dadelijk terug bellen. Ik hou jullie op de hoogte.

EDIT:
Blijkbaar had een collega aangeduid dat het pakketje was afgeleverd terwijl het terug bij hun in het magazijn stond. Hierdoor is de volgende dag de bestellingsbon niet mee afgedrukt en zat mijn pakketje er dus niet meer bij. Maar ze gaan dit onmiddellijk in orde maken en gaan het vandaag nog leveren.
Al bij al toch nog een mooie service (vergissen is menselijk).

Laatst bewerkt:
eerlijkheidshalve moet ik het antwoord die ik 10 min geleden heb gekregen en die me wel tevreden stelt ook hier publiceren:
"
Hallo Christian,

De verwerking van uw bestelling duurde langer omdat de door u bestelde halterschijven uitverkocht waren geraakt. Vervolgens had de aanlevering van de halterschijven vertraging opgelopen waardoor de door mijn collega aangegeven levertermijn niet kon worden gerealiseerd.

De halterschijven zijn inmiddels echter binnengekomen en direct uit voorraad leverbaar, in verband met herstructurering van ons magazijn zal de bestelling echter pas na het weekend verzonden worden.

U ontvangt begin volgende week bericht over de verzending en levering van uw bestelling. Excuses voor de vertragingen en bedankt voor uw geduld.

Met sportieve groet."

Bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven