- Waardering
- 2.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De handleidingen zijn gewoon op de website van Barbarian Line te vinden:Ik ben inderdaad goed verder geholpen. De transportdienst heeft netje zijn excuses aangeboden en voor onmiddellijk levering gezorgd. Meer kan ik niet vragen.
Ik dacht dat er hier ergens ene handleiding rond circuleerde voor de Barbarian Multi Squat Rack incl. Multi Bench en 145kg Halterset maar kan deze niet onmiddellijk terug vinden. Iemand die weet waar hij juist staat.
grtz
Zijn deze halters:
http://www.fitness-seller.nl/produc...ang-50-mm-x-220-cm---Wedstrijduitvoering.html
http://www.fitness-seller.nl/produc...-halterstang-50-mm-x-220-cm---tot-700-kg.html
geschikt voor gewichtheffen d.w.z. van hoogte laten vallen? (Met bumperplates natuurlijk)
Bedankt!

Wat betreft mijn bestelling ontving ik volgende mededeling:
"Zeer geachte klant,
De status van uw bestelling met bestelnummer 114427 is gewijzigd.
Aanmerkingen en commentaar i.v.m. uw bestelling:
Naar verwachting zal uw bestelling binnen 2 werkdagen worden aangeboden door Transmission. Helaas kunnen wij u geen exacte tijd van bezorgen geven, dit is afhankelijk van het bezorgschema.
Nieuwe status: Verzonden"
Ik kijk er naar uit.
Als ik niet thuis ben, en ik laat een getekend bericht achter met de toestemming de bestelling aan mijn deur te zetten (ik woon op het platteland dus er is geen risico); zal men daar dan op ingaan? Want ik ben alle dagen op het werk tot 18u00.Kan ik het misschien ergens in Oost-vlaanderen ophalen?
Met bumperplates en een degelijk platform kom je al ver maar ik zou eventueel toch op zoek gaan naar een echte gewichthef-barbell, mocht onze halterstang krom trekken door deze van grote hoogte te laten vallen, valt dat namelijk niet onder de garantie.Zijn deze halters:
http://www.fitness-seller.nl/produc...ang-50-mm-x-220-cm---Wedstrijduitvoering.html
http://www.fitness-seller.nl/produc...-halterstang-50-mm-x-220-cm---tot-700-kg.html
geschikt voor gewichtheffen d.w.z. van hoogte laten vallen? (Met bumperplates natuurlijk)
Bedankt!
Nee, zoals aangegeven zou het ontbrekende artikel worden nageleverd zodra dit weer beschikbaar is. Helaas is dat nog altijd niet het geval. Ik zie echter dat de klantenservice dit inmiddels al met jou heeft opgelostIk wacht nu al 2 maanden op een nalevering, zou het kunnen dat deze ergens is verloren gegaan/vergeten is op te zenden?
(Bestelnummer: 113523)

Mooi zo, succes met trainen! Wat betreft de veersluitingen: één paar is inbegrepen bij de curlbar en je hebt nog één extra paar besteld.Aangekomen.
Super. Vanoavond voor een 2de keer knallen sinds 2 jaar.
@fitness -seller.
Er zaten 4 veersluitingen bij ipv 2. (man wat zijn die groot maar super praktisch!!! En de schijven zijn veel mooier dan op de foto's.
Zeker extra vragen naar de greepdiameter van de BB zou ik doen als het voor gewichtheffen is. Wij hebben hier ongeveer 5 BB's van FS en ik vermoed dat er 2 diktes zijn, 28mm en 31mm ofzoiets zal het zijn. Dat zullen ze zeker wel voor je checken denk ik dat je een goeie dunne krijgt
Die van 28mm zijn veel beter om te gewichtheffen (hook grip)!
Met bumperplates en een degelijk platform kom je al ver maar ik zou eventueel toch op zoek gaan naar een echte gewichthef-barbell, mocht onze halterstang krom trekken door deze van grote hoogte te laten vallen, valt dat namelijk niet onder de garantie.
De belastbaarheid heeft ook niet veel te maken met het overhead laten vallen van een barbellOk. Tja garantie hé, maar op de site staat >>> "voor de hoogste belastbaarheid"
Anyway, bedankt voor je reactie FS

De belastbaarheid heeft ook niet veel te maken met het overhead laten vallen van een barbell![]()
De geadverteerde belastbaarheid is statische belastbaarheid en heeft niets te maken met het laten vallen van je barbell. Maar goed, zoals ik zei kun je het proberen in combinatie met bumper plates maar het zal niet door garantie gedekt worden als de stang krom trekt (al helemaal niet bij gebruik in sportscholen).Ben het niet helemaal met je eens maar okay, hoe staat het met voorslaan (clean) dan, vanaf de borst laten vallen, scheelt toch al gauw een meter?
Serieuze vraag!
De haltersets worden niet meer in de voordeelpakketten inbegrepen. Een set inclusief bankje zal misschien over een tijdje weer geïntroduceerd worden maar voorlopig kunnen bank, gewichten en barbells gewoon los erbij worden gekocht.@Fitness-seller
In het verleden hadden jullie aanbiedingen van barbarian power racks met bankje, pully en halter. Komt dat met de nieuwe lijn ook nog?
Gr.
De geadverteerde belastbaarheid is statische belastbaarheid en heeft niets te maken met het laten vallen van je barbell. Maar goed, zoals ik zei kun je het proberen in combinatie met bumper plates maar het zal niet door garantie gedekt worden als de stang krom trekt (al helemaal niet bij gebruik in sportscholen).
De haltersets worden niet meer in de voordeelpakketten inbegrepen. Een set inclusief bankje zal misschien over een tijdje weer geïntroduceerd worden maar voorlopig kunnen bank, gewichten en barbells gewoon los erbij worden gekocht.
.De 5 kg bumper plates zijn vanaf vanmiddag weer verkrijgbaar, voor de 10 kg bumper plates is helaas nog geen levertermijn bekend.Hoe lang duurt het nog voor de 5 & 10 kg. bumperplates weer voorradig zijn? http://www.fitness-seller.nl/produc...jven-100-kg---Rubber-Bumper-Plates-50-mm.html