- Waardering
- 2.701
Waarschijnlijk over twee tot drie wekenWanneer zou die Barbarian Warrior Bench press terug in stock zijn?
heb hier heel harde interesse voor!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk over twee tot drie wekenWanneer zou die Barbarian Warrior Bench press terug in stock zijn?
heb hier heel harde interesse voor!
Dat ben ik inderdaad ook wel eens tegengekomenMisschien weet iemand dit: Is het raadzaam resistance bands te leggen in talkpoeder voor duurzamer gebruik? of ander alternatief.

Dat zal geen probleem zijnhey Fitness seller, vraagje over dit schijvenrek
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p148_Halterschijven-Standaard---30mm.html
Ik heb olympische schijven van Barbarian line, en vroeg me af of ik ze op dit rekje kwijt zou raken (zonder dat ze elkaar raken of de grond) als ik ze zo orden:
- op de 2 linkse pinnen schijven van 20kg
- op de pin rechtsonder 10kg en daarboven 2 keer schijven van 5kg
alvast bedankt![]()

Belastbaar tot circa 150 kgbeste fitness seller,
vorig jaar heb ik bij jullie het basic line free rack gekocht. Helaas ben ik deze papieren kwijt. Kunnen jullie mij zeggen tot hoeveel KG het ongeveer belastbaar is?
Zal inderdaad nog circa drie weken duren, ik gok dat ze dan echter zeer snel weer uitverkocht zullen zijn.Kun je me zeggen wanneer de zwarte powercages weer binnen zijn?? Op de site staat er 3 weken maar ik vermoed dat het toch wat langer duurt.
Die is begin deze week helaas uitverkocht geraakt, op dit moment kan ik nog geen verwachte levertermijn noemen maar ik zou voorlopig zeker uitgaan van minimaal twee tot drie weken.@ FS: Zijn de barbarian half racks nieuwe lijn op voorraad? zoja wat is dan de verwachtte levertijd?
De aanlevering van de hex-bars (zowel chroom als zwart) heeft vertraging opgelopen, helaas net nu deze in de aanbieding zijn.. Op dit moment is er nog geen exacte levertermijn bekend, de voorraadstatus op de website is inmiddels bijgewerkt.@FS. 26 oktober heb ik een bestelling gedaan, wanneer kan ik deze verwachten? En kan ik de korting op de hex-bar nog krijgen?
Bestelnummer: 115163
Als alle artikelen direct uit voorraad leverbaar zijn en het geen erg grote bestelling betreft wordt meestal verzonden op dezelfde werkdag dat de betaling is ontvangen.Stel dat ik maandagochtend iets bestel en meteen betaal (artikel is op voorraad), hoe lang duurt het dan gemiddeld voordat het artikel bij me thuis is(België) ?
groeten
Daar is helaas nog geen levertermijn van bekend

Waarschijnlijk zal Paypal één van betaalmethodes op de nieuwe website worden (geen datum bekend). PayPal zal echter altijd duurder zijn dan de meeste andere betaalmethodes!wanneer gaan jullie eindelijk eens paypal in gebruik nemen? hoe lang kan dat nu duren.