XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Misschien weet iemand dit: Is het raadzaam resistance bands te leggen in talkpoeder voor duurzamer gebruik? of ander alternatief.

beste fitness seller,

vorig jaar heb ik bij jullie het basic line free rack gekocht. Helaas ben ik deze papieren kwijt. Kunnen jullie mij zeggen tot hoeveel KG het ongeveer belastbaar is?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.926
hey Fitness seller, vraagje over dit schijvenrek

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p148_Halterschijven-Standaard---30mm.html

Ik heb olympische schijven van Barbarian line, en vroeg me af of ik ze op dit rekje kwijt zou raken (zonder dat ze elkaar raken of de grond) als ik ze zo orden:

- op de 2 linkse pinnen schijven van 20kg
- op de pin rechtsonder 10kg en daarboven 2 keer schijven van 5kg

alvast bedankt :)
Dat zal geen probleem zijn :)

beste fitness seller,

vorig jaar heb ik bij jullie het basic line free rack gekocht. Helaas ben ik deze papieren kwijt. Kunnen jullie mij zeggen tot hoeveel KG het ongeveer belastbaar is?
Belastbaar tot circa 150 kg

• #3.927
De Professional Kettlebells zijn weer verkrijgbaar!

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
  • Professionele stalen wedstrijdkettlebell
  • Hoogwaardige, gladde oppervlakte
  • De kettlebell is compleet uit staal vervaardigd
  • Alle gewichten hebben dezelfde afmetingen (omtrek kogel en maat handvat)
  • Met kleurcode per gewicht
  • Let op, de kleurindeling is bij de nieuwe serie gewijzigd
  • Minimale gewichtsafwijking
  • Gladde, ongelakte handgreep, voor de beste handling
  • Met gegraveerde gewichtsaanduiding
Vanaf € 29,90

Kun je me zeggen wanneer de zwarte powercages weer binnen zijn?? Op de site staat er 3 weken maar ik vermoed dat het toch wat langer duurt.

• #3.929
Kun je me zeggen wanneer de zwarte powercages weer binnen zijn?? Op de site staat er 3 weken maar ik vermoed dat het toch wat langer duurt.
Zal inderdaad nog circa drie weken duren, ik gok dat ze dan echter zeer snel weer uitverkocht zullen zijn.

@ FS: Zijn de barbarian half racks nieuwe lijn op voorraad? zoja wat is dan de verwachtte levertijd?

• #3.931
@ FS: Zijn de barbarian half racks nieuwe lijn op voorraad? zoja wat is dan de verwachtte levertijd?
Die is begin deze week helaas uitverkocht geraakt, op dit moment kan ik nog geen verwachte levertermijn noemen maar ik zou voorlopig zeker uitgaan van minimaal twee tot drie weken.

Laatst bewerkt:
heb al een paar spullen besteld tot nu toe altijd in orde!

@FS. 26 oktober heb ik een bestelling gedaan, wanneer kan ik deze verwachten? En kan ik de korting op de hex-bar nog krijgen?

Bestelnummer: 115163

• #3.934
@FS. 26 oktober heb ik een bestelling gedaan, wanneer kan ik deze verwachten? En kan ik de korting op de hex-bar nog krijgen?

Bestelnummer: 115163
De aanlevering van de hex-bars (zowel chroom als zwart) heeft vertraging opgelopen, helaas net nu deze in de aanbieding zijn.. Op dit moment is er nog geen exacte levertermijn bekend, de voorraadstatus op de website is inmiddels bijgewerkt.

Je kunt nog gebruik maken van de aanbieding, ik zal de korting op je bestelling toepassen. Je ontvangt per e-mail bericht over de terugbetaling van de korting!

Ok bedankt!

idee wanneer de 10kg bumpers terug zijn? :)

Stel dat ik maandagochtend iets bestel en meteen betaal (artikel is op voorraad), hoe lang duurt het dan gemiddeld voordat het artikel bij me thuis is(België) ? :)
groeten

wanneer gaan jullie eindelijk eens paypal in gebruik nemen? hoe lang kan dat nu duren.

• #3.940
Stel dat ik maandagochtend iets bestel en meteen betaal (artikel is op voorraad), hoe lang duurt het dan gemiddeld voordat het artikel bij me thuis is(België) ? :)
groeten
Als alle artikelen direct uit voorraad leverbaar zijn en het geen erg grote bestelling betreft wordt meestal verzonden op dezelfde werkdag dat de betaling is ontvangen.

idee wanneer de 10kg bumpers terug zijn? :)
Daar is helaas nog geen levertermijn van bekend :(

wanneer gaan jullie eindelijk eens paypal in gebruik nemen? hoe lang kan dat nu duren.
Waarschijnlijk zal Paypal één van betaalmethodes op de nieuwe website worden (geen datum bekend). PayPal zal echter altijd duurder zijn dan de meeste andere betaalmethodes!

Terug
Naar boven