- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal gesproken is het niet de bedoeling de voordeelpakketten aan te passen maar een kleine aanpassing moet kunnen. Indien je na het plaatsen van je bestelling (de bestelling nog niet betalen!) een e-mail naar de klantenservice stuurt met daarin je bestelnummer en het verzoek om de dumbbellstangen te wijzigen, zal je bestelling worden aangepast. Je ontvangt dan een nieuwe orderbevestiging en factuur en kunt vervolgens de betaling overmaken.Beste Fitness-seller,
Graag zou ik, onder andere, de halterset bestellen 2x 30 kg van 96,90
Nu zitten er in die set 2 halterstangen met schoefsluiting (350mm). Kan ik deze niet vervangen, tegen betaling van het verschil, door gladde halters met klemmen (375mm)?
Daar hebben we geen officiële belastbaarheid voor maar tot 100 kg zal zeker geen probleem zijn!Ik heb onlangs gravity boots binnen gekregen, nu vroeg ik me af hoeveel gewicht ze maximaal aankunnen?
Bvd
Ja ontvangt direct (of binnen enkele minuten) na het plaatsen van de bestelling per e-mail een orderbevestiging met daarop alle bestel- en betaalgegevens. Indien je deze e-mail niet hebt ontvangen is het mogelijk dat je een verkeerd e-mailadres hebt opgegeven of dat de e-mail in je SPAM folder is terechtgekomen.Beste,
Op13/11/2011 heb ik een bestelling gedaan met oa een powertec home gym en gewichten,enz... heb hiervan nog geen confirmatie of verder info van ontvangen?
Graag had ik een leveringstermijn ofzo ontvangen?
Vriendelijke Groeten,

Deze bestelling is nog niet verzonden, de betaling is namelijk nog niet ontvangen! Hou er rekening mee dat internationale overschrijving enkele werkdagen in beslag neemt, gebruikelijk is dat twee of drie werkdagen. Ik ga ervan uit dat de betaling maandag of dinsdag zal binnenkomen, je ontvangt hiervan echter automatisch per e-mail bericht. Vervolgens zal je bestelling worden verwerkt, je krijgt wederom per e-mail bericht zodra de bestelling is verzonden!Hey, ik heb op donderdag betaald voor bestelnummer 115762, hebben jullie enig idee of deze al verzonden is?![]()
groeten
is dit een kwalitatief goede riem?
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p464_Gewichthefriem---Leder---Bruin.html
Prima gewichthefriem van echt lederis dit een kwalitatief goede riem?
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p464_Gewichthefriem---Leder---Bruin.html

Die is begin deze week helaas uitverkocht geraakt, op dit moment kan ik nog geen verwachte levertermijn noemen maar ik zou voorlopig zeker uitgaan van minimaal twee tot drie weken.
Die komen deze week binnen maar het is even afwachten hoeveel er overblijven in verband met de vele backorders. Heb je al een bestelling lopen? Anders zou ik je adviseren zo snel mogelijk een bestelling te plaatsen.Kort vraagje: zijn de Barbarian free stands (weer) leverbaar?
Welke 'bench' bedoel je precies? De Warrior Multi Bench (in zilver) en de gewone Multi Bench (in zilver) zijn allebei leverbaar.Zie dat de barbarian bench nog steeds niet leverbaar is, enig idee hiervan?
Ik heb zo natuurlijk geen idee bij welke "lichting" je zit of wanneer je het bestelde toestel zult ontvangen. Ik adviseer enkel om zo snel mogelijk te bestellen en niet te wachten tot het artikel weer binnenkomt omdat het dan wellicht alweer uitverkocht is.ah oke, dus nu bestellen en dan zit in de volgende 'lichting' zogezegd? goed dat je het zegt anders kon ik nog lang wachten![]()
De 30 mm x 450 mm stangen zullen daarvoor voldoen. Ringsluitingen werken niet zo snel als veersluitingen maar op de schroefdraad stangen kun je geen veersluitingen of ringsluitingen gebruiken (dat is in ieder geval niet aan te raden)Even een paar vraagjes:
Welke korte halterstang adviseer je me als ik er max 8 rubberen halterschijven (dus 4 aan iedere kant van de korte stang) aan wil hangen
Kan je snel werken met de ringsluitingen? Ik wil wel graag binnen een (half) minuutje van gewicht kunnen wisselen.
Daar zit geen verschil in, wij hebben de losse producten gewoon al samengevoegd als set. De schroefsluitingen zijn vrij snel te verwisselen.Wat is in de praktijk het verschil tussen de rubberen dumbbell set 2x25 en het los aanschaffen van 2 korte halterstangen + 4 sluitingen + 4 x 5,0 kg, 8 x 2,5 kg en 4 x 1,25 kg rubberen schijven?
En zijn deze dumbbells ook vlot lichter/zwaarder te maken?
Alvast bedankt!