- Waardering
- 546
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfoe dat durf ik niet aan te geven, op dit moment zijn er geen plannen voor.Fitness-seller.
Gaan jullie ooit nog eens een goede flat bench op de markt brengen zoals vroeger die van Barbarian?
De Barbarian Smith Machine is te bezichtigen in onze showroomStaat er soms een smith machine in jullie toonzaal opgesteld in nederland?
Zoja welke aub?
mvg
Daar hebben we geen officiële belastbaarheid voor, tot 125 kg zou echter zeker geen probleem moeten zijn.Beste fitness-seller,
tot hoeveel kg kunnen de Barbarian Hanging-Ab-Straps belast worden?
groet,
Daar is inderdaad geen verwachte levertermijn van bekend, die komt dus sowieso niet meer binnen voor januari. Als je de curlstang al zou bestellen wordt deze geleverd zodra hij weer beschikbaar is, ik ga ervan uit in de loop van januari.Beste Fitness-Seller,
Ik volg al tijden of jullie dit artikel nog binnen krijgen: Professionele EZ-Curl stang zwart 50 mm x 120 cm.. Artikel nr.: SZ-50-B
Er staat nu al voor een hele lange tijd: momenteel niet leverbaar.
Komt deze dan nog wel binnen, en als ik deze wél bestel. Kan ik deze dan ook gauw verwachten?
B.v.d.
Daar is inderdaad geen verwachte levertermijn van bekend, die komt dus sowieso niet meer binnen voor januari. Als je de curlstang al zou bestellen wordt deze geleverd zodra hij weer beschikbaar is, ik ga ervan uit in de loop van januari.

Die zijn een aantal weken op voorraad geweest en toevallig vorige week weer uitverkocht. Je hebt geen bestelling of nalevering meer opstaan toch? Die zijn normaal gesproken allemaal verwerkt.Al wat meer bekend over de bumperplates van 10 kg. Fitness-Seller?
Over enkele weken maar wanneer precies is nu nog niet bekend!Nee omdat ze contstant op [uitverkocht] stonden, wanneer komen ze weer? Heb ze toch nog niet nodig

Er zullen in 2012 weer wat mooie producten en toestellen worden aangekondigd, voorlopig nog even afwachtenNice chin-bar
Welke producten kunnen we nog verwachten van de gladiator line?![]()

Het is deze week ontzettend druk maar we doen ons best alle e-mails binnen 24 uur te beantwoorden. Als het enkel gaat om een vermelding van de vergeten gewichtsindeling komt dat vanzelf in orde zodra je bestelling verwerkt wordtIk heb gisteren een mail gestuurd ivm bestelling van gisteren(donderdag).
Enig idee hoelang het duurt voor een respons?
Ik was vergeten bij te zetten hoe de indeling van de gewichtenset moest![]()
De Gladiator monkey bar biedt ook erg veel mogelijkheden maar we hebben natuurlijk altijd nog de normale Barbarian Line optrekstangendure grap voor wat chin ups
Maar ik was van plan j-hooks en een t-row option te kopen, hoe lang zou dat duren qua levering deze tijd?

Normaal gesproken zijn die inderdaad niet los te bestellen, je zult een e-mail met dat verzoek naar de klantenservice moeten sturen! De huidige dip bars passen ook op de oude modellen van de power cage.Dag Fitness-seller,
Zijn de dipsteunen voor in de barbarian power cage ook los te bestellen? Ik kan dit op de site niet terug vinden.
Mochten ze lkos te bestellen zijn, passen ze dan ook op oudere modellen power cage?
bvd