Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Dank :)

26 december bestelling geplaatst met o.a. halterschijven halterstang magnesium diverse latpully stangen etc. dezelfde dag betaald en tot m'n verrassing was het vandaag al binnen. had verwacht dat dit pas na oud en nieuw zou worden dus dikke +1 :D wanneer ik wat gevorderd ben zal ik ook bij jullie dumbbells en meer schijven bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.983
26 december bestelling geplaatst met o.a. halterschijven halterstang magnesium diverse latpully stangen etc. dezelfde dag betaald en tot m'n verrassing was het vandaag al binnen. had verwacht dat dit pas na oud en nieuw zou worden dus dikke +1 :D wanneer ik wat gevorderd ben zal ik ook bij jullie dumbbells en meer schijven bestellen
Mooi zo :) Veel plezier met trainen!

Ik heb mijn twee elastische elleboogbandage binnen. :) In eerste instantie leek het te groot ondanks dat het een small/medium was maar toen ik hem eenmaal aantrok, zat hij erg goed en voelde ook goed.
Vandaag of morgen ga ik het voor mijn training gebruiken. Ben erg benieuwd. :)

Als de tijd er rijp voor is ga ik ook bij jullie halterschijven kopen.

Laatst bewerkt:
Mijn training zit erop en moet zeggen dat de elastische elleboogbandage een ware uitkomst is voor mensen met een blessure of die last van hun ellebogen hebben. :) Het houdt niet alleen de ellebogen goed warm maar het geeft ook een hoop steun waardoor de ellebogen niet zwaar belast meer worden.

Ik ben zeker tevreden. Top product! :thumbs:

Alles is goed toegekomen (baren , dumbbells ) , 2 werkdagen na de bestelling. Prima. Ben een tevreden klant :D
Dank u

Hey Fitness Seller,

Wat zijn de vooruitzichten voor de Barbarian Power Cage + Multi Bench + Lat Pulley?

Er staat "verwacht eind februari", maar hebben jullie hier al een definitief zicht op?

Thx

Wanneer komt die nieuwe website nou eens dan? Vorig jaar (2010 ja) repten jullie er al over dat dan alles beter zou gaan verlopen enzo blabla en dat het een kwestie van weken was.

Gelieve de mail te beantwoorden die ik heb verstuurd vorige week :o

Ik wil dumbbellstangen bestellen maar twijfel tussen veersluitingen en schroefsluitingen. Veersluitingen zijn sneller en komen niet de hele tijd los, maar kun je dan ook dumbbell pullovers doen met 20 kg per kant? Of schuiven de schijven de veersluiting er dan af? Als dat zo is ga ik toch voor de schroefdraad, ook al zijn die langzamer en ben je die continu weer aan het vastdraaien...

Ik wil dumbbellstangen bestellen maar twijfel tussen veersluitingen en schroefsluitingen. Veersluitingen zijn sneller en komen niet de hele tijd los, maar kun je dan ook dumbbell pullovers doen met 20 kg per kant? Of schuiven de schijven de veersluiting er dan af? Als dat zo is ga ik toch voor de schroefdraad, ook al zijn die langzamer en ben je die continu weer aan het vastdraaien...

Ik zou gewoon met schroefsluiting doen en er een paar veersluiters extra bij kopen. Ik zelf gebruik t/m 20kg veersluiters op mijn schoerfdraad. daar boven draai ik ze vast met de schroefsluiters. werkt perfect!!

Is er bij een bestelling van fitness seller ergens een trace opvolging van de producten die je besteld hebt?

Goedemorgen, hoe lang is gemiddeld de levertijd?

• #3.994
Zo, ik ben terug van weggeweest!

Fitness Seller wenst jullie allemaal een sportief en gezond 2012!

Hey Fitness Seller,

Wat zijn de vooruitzichten voor de Barbarian Power Cage + Multi Bench + Lat Pulley?

Er staat "verwacht eind februari", maar hebben jullie hier al een definitief zicht op?

Thx
Nee, zoals aangegeven verwachten wij de Power Cage eind februari. Ik denk dat we pas in de loop van februari meer zicht hebben op een concrete levertermijn.

Wanneer komt die nieuwe website nou eens dan? Vorig jaar (2010 ja) repten jullie er al over dat dan alles beter zou gaan verlopen enzo blabla en dat het een kwestie van weken was.
Een kwestie van weken... dit keer echt haha. Er is inmiddels een geheel nieuwe website gemaakt, de vorige is uiteindelijk nooit in gebruik genomen :rolleyes:

Gelieve de mail te beantwoorden die ik heb verstuurd vorige week :o
Excuses, zoals aangegeven op de website zijn wij rondom Nieuwjaar enkele dagen gesloten geweest! Je vragen met betrekking tot je bestelling zijn inmiddels beantwoord; je betaling is gisteren ontvangen en de bestelling is gisteren ook direct verzonden dus waarschijnlijk kun je vandaag aan de slag :)

Is er bij een bestelling van fitness seller ergens een trace opvolging van de producten die je besteld hebt?
Die kun je aanvragen bij de klantenservice, normaal gesproken worden alle bestellingen (zowel pakketzendingen als transportzendingen) de volgende werkdag afgeleverd (of binnen twee werkdagen in België).

Normaal gesproken adviseren we bij dumbbells schroefsluitingen omdat er altijd een kans bestaat dat een veersluiting bij een bepaalde hoek en gewicht verschuift. Bij lichte gewichten is daar natuurlijk geen sprake van maar hoe zwaarder je traint hoe groter de kans. In geval van veiligheid zou ik dus schroefdraad adviseren maar als die paar seconden die je telkens nodig hebt om de sluitingen los en vast te draaien echt een verschil voor je maken dan kun je voor een gladde stang met veersluitingen kiezen.

Goedemorgen, hoe lang is gemiddeld de levertijd?
Dat ligt aan de bestelling en de voorraadstatus van de producten. Wanneer de producten op voorraad zijn wordt er gebruikelijk binnen één tot drie werkdagen (na ontvangst betaling) verzonden - afhankelijk van de drukte.

Laatst bewerkt:
Zeer tevreden van mijn bestelling jongens! ;):lifter::rocknana::bow2:

Gaan jullie bij fitness-seller ooit eens kwaliteitsbarbells verkopen of blijven jullie met de merk loze barbells werken?

Zou niet verkeerd zijn deze ook in jullie assortiment op te nemen.

• #3.998
Gaan jullie bij fitness-seller ooit eens kwaliteitsbarbells verkopen of blijven jullie met de merk loze barbells werken?

Zou niet verkeerd zijn deze ook in jullie assortiment op te nemen.
Onze goedkope en duurdere barbells voldoen prima voor waarschijnlijk meer dan 95% van onze klanten. Sterker nog, er komt binnenkort zelfs een nieuwe lijn nog goedkopere olympische halterstangen omdat daar nu eenmaal de meeste vraag naar is. Aangezien we hier echter op DBB zitten ga ik ervan uit dat jij commerciële trainings- en wedstrijdbars bedoelt van bijvoorbeeld ELEIKO of YORK :p Zulke soort bars zijn zeker niet oninteressant en we zullen ons in 2012 natuurlijk gewoon weer richten op nieuwe artikelen!

Laatst bewerkt:
Onze goedkope en duurdere barbells voldoen prima voor waarschijnlijk meer dan 95% van onze klanten. Sterker nog, er komt binnenkort zelfs een nieuwe lijn nog goedkopere olympische halterstangen omdat daar nu eenmaal de meeste vraag naar is. Aangezien we hier echter op DBB zitten ga ik ervan uit dat jij commerciële trainings- en wedstrijdbars bedoelt van bijvoorbeeld ELEIKO of YORK :p Zulke soort bars zijn zeker niet oninteressant en we zullen ons in de loop van 2012 natuurlijk gewoon weer richten op nieuwe artikelen!

Je hebt ook de wat "goedkopere" OL halters zoals LIGO, PENDLAY deze zouden wel degelijk een goede aanvulling op jullie assortiment zijn.

Weeral goede service. Dinsdag besteld en betaald, vandaag binnen gekregen. Zondag de Power Hooks eens uittesten!

Terug
Naar boven