- Waardering
- 2.701
Weeral goede service. Dinsdag besteld en betaald, vandaag binnen gekregen. Zondag de Power Hooks eens uittesten!
Mooi om te horen, alvast veel plezier gewenst met trainen!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weeral goede service. Dinsdag besteld en betaald, vandaag binnen gekregen. Zondag de Power Hooks eens uittesten!

Niet waarschijnlijk, maybe somedayGaan jullie arm blasters in jullie assortiment opnemen? In Nederland is dit (haast) niet te verkrijgen.![]()
Zulke producten zijn echter niet lastig te vinden hoorDe zilveren uitvoering wordt eind volgende week weer verwacht en de zwarte uitvoering eind deze maand. Even de website in de gaten houden!
Ja, de BB-9051 is direct leverbaar in beide uitvoeringen (zwart en zilver)Maar de warrior bench is gewoon leverbaar, klopt dat?
---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 11:12 ----------
En zijn de 10 kg. bumper plates ook schon wieder da?

Deze zelfde vraag heb ik zojuist via e-mail beantwoord, ik ga ervan uit dat jij dezelfde persoon bentIk wil binnenkort misschien de Powertec Workbench Multi System bestellen.
Deze wil ik plaatsen in een ruimte die 3 meter breed is, Workbench is 2,40 breed volgens de website. Gaat dit, of zwenken de armen o.i.d. verder uit dan de 240 cm die op de website is aangegeven?
Staat de Powertec Workbench Multi System ook in de showroom dat ik deze kan komen bekijken of niet?
Check je e-mail, de hefbomen zwenken vrijwel niet uit maar het gaat erg krap worden en je hebt altijd plek nodig om halterschijven goed te kunnen verwisselen.Pfoe, dat is inderdaad alweer wat weken geleden volgens mijwanneer zijn ze voor het laatst geleverd die bumper plates van 5 & 10 kg, tijdje geleden weer toch?
Het Half-Rack is, zoals de naam al aangeeft, in feite gewoon een halve power cage. Het enige onderdeel dat echt ontbreekt zijn de dip bars, verder zijn er vooral kleine verschillen; het half-rack is bijvoorbeeld voorzien van handige opnamepinnen voor halterschijven, terwijl de power cage aan de voorkant bij de grond twee steunen heeft om de halterstang in te leggen. Normaal gesproken zou een half-rack een stuk kleiner zijn dan een volledig power rack, het Barbarian Half-Rack is echter wat groter dan normaal uitgevallenIk zou graag willen weten wat het verschil(en voordeel) is tussen het halfrack en de cage

Onze goedkope en duurdere barbells voldoen prima voor waarschijnlijk meer dan 95% van onze klanten. Sterker nog, er komt binnenkort zelfs een nieuwe lijn nog goedkopere olympische halterstangen omdat daar nu eenmaal de meeste vraag naar is. Aangezien we hier echter op DBB zitten ga ik ervan uit dat jij commerciële trainings- en wedstrijdbars bedoelt van bijvoorbeeld ELEIKO of YORKZulke soort bars zijn zeker niet oninteressant en we zullen ons in 2012 natuurlijk gewoon weer richten op nieuwe artikelen!
Die zullen we in de loop van februari beginnen aan te bieden in de webshop. De prijzen zullen wat lager liggen dan de huidige stangen (waarschijnlijk circa 20 euro)Kun je hier al iets meer over vertellen? Belastbaar tot? Prijzen etc? Krediet crisis slaat overal wel in dus ben benieuwd of dit mogelijk wat voor mij is (ik doe voorlopig toch nog geen deadlift van 350 kg)
Thanks
De zilveren uitvoering wordt eind volgende week weer verwacht en de zwarte uitvoering eind deze maand. Even de website in de gaten houden!