MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Gaan jullie arm blasters in jullie assortiment opnemen? In Nederland is dit (haast) niet te verkrijgen. :(

Enig idee wanneer de Barbarian Multi Bench terug leverbaar zal zijn?

Maar de warrior bench is gewoon leverbaar, klopt dat?

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 11:12 ----------

En zijn de 10 kg. bumper plates ook schon wieder da?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.007
Maar de warrior bench is gewoon leverbaar, klopt dat?

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 11:12 ----------

En zijn de 10 kg. bumper plates ook schon wieder da?
Ja, de BB-9051 is direct leverbaar in beide uitvoeringen (zwart en zilver)
Nee, 5 kg en 10 kg bumper plates zijn niet leverbaar (levertermijn helaas nog onbekend)

De voorraadstatus staat trouwens gewoon op de website bij de productinformatie ;)

Ik wil binnenkort misschien de Powertec Workbench Multi System bestellen.

Deze wil ik plaatsen in een ruimte die 3 meter breed is, Workbench is 2,40 breed volgens de website. Gaat dit, of zwenken de armen o.i.d. verder uit dan de 240 cm die op de website is aangegeven?

Staat de Powertec Workbench Multi System ook in de showroom dat ik deze kan komen bekijken of niet?

wanneer zijn ze voor het laatst geleverd die bumper plates van 5 & 10 kg, tijdje geleden weer toch?

• #4.010
Ik wil binnenkort misschien de Powertec Workbench Multi System bestellen.

Deze wil ik plaatsen in een ruimte die 3 meter breed is, Workbench is 2,40 breed volgens de website. Gaat dit, of zwenken de armen o.i.d. verder uit dan de 240 cm die op de website is aangegeven?

Staat de Powertec Workbench Multi System ook in de showroom dat ik deze kan komen bekijken of niet?
Deze zelfde vraag heb ik zojuist via e-mail beantwoord, ik ga ervan uit dat jij dezelfde persoon bent ;) Check je e-mail, de hefbomen zwenken vrijwel niet uit maar het gaat erg krap worden en je hebt altijd plek nodig om halterschijven goed te kunnen verwisselen.

Het toestel is te bezichtigen in onze showroom!

wanneer zijn ze voor het laatst geleverd die bumper plates van 5 & 10 kg, tijdje geleden weer toch?
Pfoe, dat is inderdaad alweer wat weken geleden volgens mij

Dinsdagnamiddag de Barbarian Warrior Multi Bench zwart besteld.
Was eerst nog aan het twijfelen tussen de gewone en de warrior.
Vandaag aangekomen en ik ga het direct in elkaar zetten ze.

Snelle service

Zo, even een hele rits artikelen besteld om mijn homegym completer te maken.
4 dumbbellstangen
12x5 en 4x2.5 dumbbellschijven voor bij de 4x5 en 4x1,25 die ik al had.
4x5kg en 2x2,5kg en 2x1,25 kg oly schijven voor bij mijn 3x15kg die ik al had.
4 grepen voor de latpully.

Kan ik weer ff vooruit!

• #4.014
Ik zou graag willen weten wat het verschil(en voordeel) is tussen het halfrack en de cage
Het Half-Rack is, zoals de naam al aangeeft, in feite gewoon een halve power cage. Het enige onderdeel dat echt ontbreekt zijn de dip bars, verder zijn er vooral kleine verschillen; het half-rack is bijvoorbeeld voorzien van handige opnamepinnen voor halterschijven, terwijl de power cage aan de voorkant bij de grond twee steunen heeft om de halterstang in te leggen. Normaal gesproken zou een half-rack een stuk kleiner zijn dan een volledig power rack, het Barbarian Half-Rack is echter wat groter dan normaal uitgevallen :)

Je kunt alle mogelijkheden en specificaties van beide toestellen terugvinden in de productbeschrijvingen in onze webshop.

Onze goedkope en duurdere barbells voldoen prima voor waarschijnlijk meer dan 95% van onze klanten. Sterker nog, er komt binnenkort zelfs een nieuwe lijn nog goedkopere olympische halterstangen omdat daar nu eenmaal de meeste vraag naar is. Aangezien we hier echter op DBB zitten ga ik ervan uit dat jij commerciële trainings- en wedstrijdbars bedoelt van bijvoorbeeld ELEIKO of YORK :p Zulke soort bars zijn zeker niet oninteressant en we zullen ons in 2012 natuurlijk gewoon weer richten op nieuwe artikelen!

Kun je hier al iets meer over vertellen? Belastbaar tot? Prijzen etc? Krediet crisis slaat overal wel in dus ben benieuwd of dit mogelijk wat voor mij is (ik doe voorlopig toch nog geen deadlift van 350 kg)

Thanks

• #4.016
Kun je hier al iets meer over vertellen? Belastbaar tot? Prijzen etc? Krediet crisis slaat overal wel in dus ben benieuwd of dit mogelijk wat voor mij is (ik doe voorlopig toch nog geen deadlift van 350 kg)

Thanks
Die zullen we in de loop van februari beginnen aan te bieden in de webshop. De prijzen zullen wat lager liggen dan de huidige stangen (waarschijnlijk circa 20 euro)

En met één werkdag alles binnen. Helemaal top!

Woensdag besteld en betaald, vandaag binnen. Die 48cm lange dumbbell stangen zijn echt geniaal, ik kan nu dumbbells van 62,5kg samenstellen:D

Laatst bewerkt:
De zilveren uitvoering wordt eind volgende week weer verwacht en de zwarte uitvoering eind deze maand. Even de website in de gaten houden!

@Fitness Seller, geldt dit ook voor de Barbarian Line PowerCage/Bench combo ?

Ik zag in een ander topic dat je aangaf dat het december 2011 model PowerCage over een semi monkey chin-up bar beschikte, nu staat op de website "Nieuw model 2011/2012 – Sterk verbeterde uitvoering" met foto's waarop die monkey bar niet zichtbaar is. Kan je daar iets over toelichten ?

Tevens ben ik benieuwd naar het volgende:
-wat is ongeveer de levertijd van die combo, op de website staat verwacht over circa 4 weken
-wat zijn de dimensies van de verpakkingen indien ik deze zou ophalen bij het magazijn
-Wat kost de Lat-option voor de PowerCage, kwam deze niet tegen alleen die voor de Multi-Press

Verkoopt Fitness Seller ook grip materiaal, voor je onderarmen?

Kan het nergens gevonden krijgen namelijk.

Terug
Naar boven