Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hmmm, volgens mij gaan we een serieuze concurrent voor fitness seller krijgen :o
Binnen een maand komt Rogue Europe online ;)

Toevallig heb ik er gisteren ook naar gezocht op hun site. Kijk eens onder strongman. Daar staat iets intressant.

Klopt, heb ik al eens gezien die onderarm trainer. Ook lekker aan de dure kant ook :o

Maar ben echt meer op zoek naar iets in de richting als:

pro-wrist-roller.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Etc.

Was wel benieuwd voor hoe duur FS deze zou verkopen... Maar was verrast dat deze niet eens in het assortiment zitten?

Klopt, heb ik al eens gezien die onderarm trainer. Ook lekker aan de dure kant ook :o

Maar ben echt meer op zoek naar iets in de richting als:

Etc.

Was wel benieuwd voor hoe duur FS deze zou verkopen... Maar was verrast dat deze niet eens in het assortiment zitten?
Een wrist roller kopen? Haal gewoon een stukje PVC buis in de lokale doe-het-zelf zaak. Gaatje in maken, touwtje er door, klaar is kees.
Is zelfs beter dan dat ding op deze foto, een PVC buis kan je nog rond bvb de spotters van een powerrack doen, om een meer efficiënte oefening te verkrijgen.

Laatst bewerkt:
Een wrist roller kopen? Haal gewoon een stukje PVC buis in de lokale doe-het-zelf zaak. Gaatje in maken, touwtje er door, klaar is kees.
Is zelfs beter dan dat ding op deze foto, een PVC buis kan je nog rond bvb de spotters van een powerrack doen, om een meer efficiënte oefening te verkrijgen.

I know, dat zegt iedereen dat je dat ding zelf kan maken.
Besteed liever circa €15,- aan zo'n ding... ipv dat ik zelf moet gaan klooien :D

Heb sowieso geen powerrack.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.029
@Fitness Seller, geldt dit ook voor de Barbarian Line PowerCage/Bench combo ?

Ik zag in een ander topic dat je aangaf dat het december 2011 model PowerCage over een semi monkey chin-up bar beschikte, nu staat op de website "Nieuw model 2011/2012 – Sterk verbeterde uitvoering" met foto's waarop die monkey bar niet zichtbaar is. Kan je daar iets over toelichten ?

Tevens ben ik benieuwd naar het volgende:
-wat is ongeveer de levertijd van die combo, op de website staat verwacht over circa 4 weken
-wat zijn de dimensies van de verpakkingen indien ik deze zou ophalen bij het magazijn
-Wat kost de Lat-option voor de PowerCage, kwam deze niet tegen alleen die voor de Multi-Press
Nee dat ging over de Multi Bench. De Power Cage wordt eind februari / begin maart weer verwacht, zoals inderdaad staat aangegeven op de website.

De Lat Pulley optie wordt normaal gesproken niet los aangeboden, mocht je deze echter los willen kopen dan kun je dat aanvragen. De prijs is op dit moment € 329 (stackweight zal circa € 300 duurder zijn).

Afmetingen verpakkingen:

BB-9030 Power Cage
196 x 29 x 17
155 x 35 x 25
117 x 34 x 33

LTO-9030 Lat Tower Option
225 x 46 x 26
85 x 46 x 22
77 x 40 x 10
20 x 17 x 14

Hoi,ben nieuw hier en heb vraagje aan fitness seller.
Ik heb zaterdag een bestelling gedaan en geld gestort vanuit Belgenland.
Nu dit zal pas gisteren verwerkt zijn .
Kan je iets laten weten als de betaling is aangekomen?
En wanneer ik mijn spullen aankrijg?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.032
Hoi,ben nieuw hier en heb vraagje aan fitness seller.
Ik heb zaterdag een bestelling gedaan en geld gestort vanuit Belgenland.
Nu dit zal pas gisteren verwerkt zijn .
Kan je iets laten weten als de betaling is aangekomen?
En wanneer ik mijn spullen aankrijg?
Internationale bankoverschrijving neemt meestal inderdaad twee of drie werkdagen in beslag, je krijgt automatisch per e-mail bericht als je betaling is ontvangen!

Wat betreft de levertijd staat de actuele voorraadstatus van alle producten op de website aangegeven. Je kunt eventueel de klantenservice raadplegen. Over het verdere verloop van de bestelling zul je per e-mail op de hoogte worden gehouden.

Hoe breed zijn de Halterschijven Gietijzer - 30 mm? en hoe breed de Original Barbarian Barbells 30 mm? allebei van 20 kg.

Zijn er geen gietijzer gripper 30 mm schijven meer ?

Was er wat al wat bekend over de levertijd van 5 + 10 kg. bumper plates?

Juist besteld en direct betaling overgemaakt vanuit belgië:)

Enig idee (schatting) wanneer ik mijn pakketje kan verwachten? Weet niet precies hoelang betaling duurt (2 dagen gok ik) enzo :o

Terug
Naar boven