XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.041
Was er wat al wat bekend over de levertijd van 5 + 10 kg. bumper plates?
Komen naar verwachting over circa twee weken weer binnen

Juist besteld en direct betaling overgemaakt vanuit belgië:)

Enig idee (schatting) wanneer ik mijn pakketje kan verwachten? Weet niet precies hoelang betaling duurt (2 dagen gok ik) enzo :o
Pfoe ik heb geen idee, dat ligt aan welke producten je hebt besteld, de voorraad van de bestelde producten, de grootte van de bestelling etc.

Bankoverschrijvingen vanuit het buitenland worden meestal na twee of drie dagen bijgeschreven, ik ga ervan uit dat je bestelling dus vanaf maandag of dinsdag zal worden verwerkt.

Bankoverschrijvingen vanuit het buitenland worden meestal na twee of drie dagen bijgeschreven, ik ga ervan uit dat je bestelling dus vanaf maandag of dinsdag zal worden verwerkt.

En eens je mail gehad hebt dat betaling ontvangen is en bestelling verwerkt wordt? Naar België ook. Heb gisteren namelijk mail gekregen dat bestelling verwerkt wordt.

(Alles is nog steeds op voorraad zie ik ook op site)

• #4.043
En eens je mail gehad hebt dat betaling ontvangen is en bestelling verwerkt wordt? Naar België ook. Heb gisteren namelijk mail gekregen dat bestelling verwerkt wordt.

(Alles is nog steeds op voorraad zie ik ook op site)
Dan wordt de bestelling dus verwerkt :) Gisteren zijn er geen bestellingen verzonden dus je moet even rekenen met een dag vertraging. Verwerking duurt meestal één tot drie werkdagen maar is zoals gezegd afhankelijk van de bestelde artikelen etc.. sommige artikelen hebben langere verwerkings- of levertijden.

Voor meer info over de levertijd van je bestelling kun je contact opnemen met de klantenservice, vermeld dan wel ook de bestelgegevens!

• #4.045
Hoelang moet ik wachten op deze stang als ik m vanavond betaal:http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p114_Halterstang-glad-30-mm-x-200-cm.html

Zijn er geen stangen van 30mm die meer kunnen hebben dan de 200KG die aangegeven is?
Me deadlift is over de 200KG, verbuigt dat halter, of knapt ie over midden, of kan ik er best wat meer aan hangen ?
Direct uit voorraad leverbaar, dus levertijd waarschijnlijk één werkdag.

Er zit natuurlijk nog een kleine marge op de belastbaarheid maar veel hoger is deze niet, er bestaat dus een kans bestaan dat de stang zal gaan doorbuigen bij belastingen vanaf 200 kg.

Heb je geen stang voor 30mm die wel meer kan hebben?

• #4.047
Heb je geen stang voor 30mm die wel meer kan hebben?
Nee, onze 30 mm stangen hebben geen hogere belastbaarheid. Wellicht kun je ze ergens anders vinden, als ze bestaan, maar misschien is dit ook een goed moment om te investeren in 50 mm materiaal!

Uit mijn 'review' van de powerchains:

Als laatste nog een tip voor Fitness-seller: Misschien chains + collars apart verkopen? Als ik nu die 12 of 16kg chains wil zit ik met extra collars, die ik niet kan gebruiken (lees als: betaald voor iets wat ik niet gebruik). Zo kunnen misschien ook de prijzen gedrukt worden, wat chains weer aantrekkelijker maken ;)

• #4.049
Uit mijn 'review' van de powerchains:

Als laatste nog een tip voor Fitness-seller: Misschien chains + collars apart verkopen? Als ik nu die 12 of 16kg chains wil zit ik met extra collars, die ik niet kan gebruiken (lees als: betaald voor iets wat ik niet gebruik). Zo kunnen misschien ook de prijzen gedrukt worden, wat chains weer aantrekkelijker maken ;)
Dat is inderdaad niet zo'n slecht idee, daar hebben we al eerder aan gedacht maar wellicht wel interessant om nog eens te overwegen! Omdat we hier echter nog nooit eerder opmerkingen of vragen van klanten over hebben gekregen zijn we er altijd van uitgegaan dat de meeste klanten toch de voorkeur geven aan chains inclusief sluiting. Als ik sommige mensen al hoor zeuren over het verwisselen van schroefsluitingen op een dumbbell kan ik me voorstellen dat ze geen zin hebben om die collar uit elkaar te schroeven :p

Edit: Ik lees net je review en zag de karabijnhaken die je gebruikt om de kettingen aan de collars te hangen, handig!

Laatst bewerkt:
De manier die ik gebruik wordt zo'n beetje door alle powerlifters gebruikt (tenzij bij DL, maar dan heb je nog geen 1,5m nodig).
Anders blijf de helft in de lucht hangen :p

Die collars zien er niet direct van het 5-euro-type uit, dus ik denk dat er toch iets van de prijs zou kunnen, en dat maakt die andere chains weer een stuk aantrekkelijker voor mij. Die verroeste krengen zijn niet zo leuk om vast te nemen :o

Inderdaad, die collars zijn eigenlijk helemaal niet nodig. Een eindje ketting van de doe-het-zelf zaak en wat karabijnhaken zijn goed genoeg.
Die collar zou ik ook apart verkopen.

Laatst bewerkt:
  • #4.053
Beste fitness-seller,

Als ik deze (http://www.fitness-seller.nl/produc...-halterstang-schroefdraad-30-mm-x-480-mm.html) halter koop, en ik laad ze vol met deze (http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p1_Halterschijven-Gietijzer---30-mm.html) schijven van 5 kg, hoe zwaar kan ik mijn dumbbell dan maken? En wat is de diameter van de 5kg schijven?
Afmetingen 30 mm halterschijven
Op de 480 mm dumbbellstang passen zes 5 kg halterschijven (gietijzer 30 mm) per kant.

cool, DB's tot 62kg dan.

Idee'tje voor mij homegym :thumb: (maar niet voor nu direct :()

Eerst nieuw model barbarian cage afwachten en dan kijken wat ik nog over heb :D

Wanneer komen de: Barbarian Multi bench - zwart weer op voorraad ?

mooi!

• #4.060
Beste Fitness Seller.
Is er een mogelijkheid om dit magnesium blok http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p462_Magnesium-Grip-Chalk.html zonder verzendkosten te versturen?
Ik ben al weken opzoek naar magnesium en ik kan het nergens anders vinden.
Aangezien dit maar om 2,10 eu gaat, hoop ik dat jullie een uitzondering maken.
Dat kan ik helaas niet doen, het blok magnesium wordt als pakket verzonden dus dan betaal je ook het pakkettarief. Misschien zie je nog iets anders interessants in onze shop dat je kunt gebruiken, dan komen de verzendkosten meer tot hun recht!

Er staan geen specificaties van deze: http://www.fitness-seller.nl/produc..._Everlast-Staande-Bokszak---Everflex-Bag.html staande bokszak.
Wil je die hier posten? BVD!

Hebben jullie al zicht op de levertijd van de 5 + 10 kg. bumper plates?
Everlast Staande Bokszak
  • Hoogte instelbaar van 140 - 170cm
  • Zwart bekleed doelgebied van 60 x 35 cm
  • Met Flexsystem
  • De voet kan met water of sand gevuld worden tot ca. 90 - 100 kg
  • Gewicht ongevuld: ca. 20 kg

Wat betreft de bumperplates moet ik je weer hetzelfde antwoorden: er is nog geen levertermijn bekend, zodra die er is wordt dat op de website vermeld ;)

Terug
Naar boven