MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

cool, DB's tot 62kg dan.

Idee'tje voor mij homegym :thumb: (maar niet voor nu direct :()

Eerst nieuw model barbarian cage afwachten en dan kijken wat ik nog over heb :D

Daar had ik iets over gehoord, met een geintegreerde monkey bar niet? ****ing awesome :(

omdat ik al een BB cage heb :D maar dan zonder integrated monkey bar :D zijn er mss nog nieuwigheden die WEL op de oude cages passen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.064
omdat ik al een BB cage heb :D maar dan zonder integrated monkey bar :D zijn er mss nog nieuwigheden die WEL op de oude cages passen?
Nope, voorlopig alleen een semi monkey chin-up bar

Het volgende volledig vernieuwde model Power Cage krijgt een volledig gëintegreerde monkey chin-up bar en flink wat wijzigingen mbt design en afwerking en dergelijke. Qua opties blijft de gewone Power Cage veelal ongewijzigd.

Nope, voorlopig alleen een semi monkey chin-up bar

Het volgende volledig vernieuwde model Power Cage krijgt een volledig gëintegreerde monkey chin-up bar en flink wat wijzigingen mbt design en afwerking en dergelijke. Qua opties blijft de gewone Power Cage veelal ongewijzigd.

Bedoel je nu het 2012 model barbarian cage waarvan je zei dat het rond maart uitkwam, of nog een ander?

Ik had ook eens naar barbarian zelf gemaild: rond september komen ze met een Full cage met alle poespas op

• #4.066
Bedoel je nu het 2012 model barbarian cage waarvan je zei dat het rond maart uitkwam, of nog een ander?

Ik had ook eens naar barbarian zelf gemaild: rond september komen ze met een Full cage met alle poespas op
Begin maart komt nog een levering met de semi monkey chin-up, waarvan ik volgens mij hier (of in een ander topic) al eens een foto heb gepost. De volledig gerestylde cage met volledig geïntegreerde monkey chin-up zal pas later verschijnen.

Wij zijn Barbarian :) Een volledig uitgeruste Elite uitvoering inderdaad, daar hintte ik in de vorige post op maar je hebt het al verklapt haha

Begin maart komt nog een levering met de semi monkey chin-up, waarvan ik volgens mij hier (of in een ander topic) al eens een foto heb gepost. De volledig gerestylde cage met volledig geïntegreerde monkey chin-up zal pas later verschijnen.

Wij zijn Barbarian :) Een volledig uitgeruste Elite uitvoering inderdaad, daar hintte ik in de vorige post op maar je hebt het al verklapt haha

:( :treuren::sad:

Geduld is een schone deugd zal dan maar het motto zijn... :o
Wat ik ook cool zou vinden is een matzwarte cage :D

Dingen (luxe) die ik graag op een kooi zou zien:
- J cups met rubber bekleed vanbinnen, of van die dingen die je op wedstrijdracks ziet waardoor je je barbell mooi naar het midden kunt 'rollen'.
- In de 'benchregio' meer gaten per hoogteeenheid, zoals het westside rack. Kan je je benchhoogte veel fijner afstellen.
zie spoiler
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:( :treuren::sad:

Geduld is een schone deugd zal dan maar het motto zijn... :o
Wat ik ook cool zou vinden is een matzwarte cage :D

Dingen (luxe) die ik graag op een kooi zou zien:
- J cups met rubber bekleed vanbinnen, of van die dingen die je op wedstrijdracks ziet waardoor je je barbell mooi naar het midden kunt 'rollen'.
- In de 'benchregio' meer gaten per hoogteeenheid, zoals het westside rack. Kan je je benchhoogte veel fijner afstellen.
zie spoiler
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

true that!!

Hallo Fitness seller.

Ik had een vraagje. Ik heb onlangs een order geplaatst die nu al ruim 1 week op status verwerkt staat.
Ik heb het volgende besteld:

- PowerBlock® Sport 9.0 Stage II (Uitbreidingsset)

- Bodylastics Set Extreem

Zijn 1 van deze artikelen niet op voorraad?

Laatst had ik 50 mm EZ Curl bar gekocht, super stang! Traint heel wat lekkerder dan die 30 mm stang wat ik had. Vooral omdat ze gelagerd zijn, scheelt heel wat ontlasting in je polsen. :cool:

Nog een vraagje over Barbarian power cage..
Ik heb een stang van 1.85 m.. Aangezien ik nu train in kleine ruimte..
Maar ik heb over een aantal maanden een grotere ruimte tot mijn beschikking..

Dus de vraag luid, kan die 1.85 stang ook in de Power cage gebruikt worden?!
Het is die stang van FS.. Ook een prima stang uiteraard. :)

Hoor het graag.
Groet, Johan

• #4.072
Hallo Fitness seller.

Ik had een vraagje. Ik heb onlangs een order geplaatst die nu al ruim 1 week op status verwerkt staat.
Ik heb het volgende besteld:

- PowerBlock® Sport 9.0 Stage II (Uitbreidingsset)

- Bodylastics Set Extreem

Zijn 1 van deze artikelen niet op voorraad?
Zonder bestelgegevens kan ik niets controleren maar ik ga ervan uit dat deze bestelling inmiddels al is uitgeleverd. De aanlevering van de PowerBlock Stage 2 had enkele dagen vertraging maar is eind vorige week binnengekomen.

Laatst had ik 50 mm EZ Curl bar gekocht, super stang! Traint heel wat lekkerder dan die 30 mm stang wat ik had. Vooral omdat ze gelagerd zijn, scheelt heel wat ontlasting in je polsen. :cool:

Nog een vraagje over Barbarian power cage..
Ik heb een stang van 1.85 m.. Aangezien ik nu train in kleine ruimte..
Maar ik heb over een aantal maanden een grotere ruimte tot mijn beschikking..

Dus de vraag luid, kan die 1.85 stang ook in de Power cage gebruikt worden?!
Het is die stang van FS.. Ook een prima stang uiteraard. :)

Hoor het graag.
Groet, Johan
Mooi om te horen dat de curlbar bevalt!

Zoals aangegeven in de productbeschrijving van de Power Cage dient de minimale binnenmaat van de halterstang 125 cm te zijn, de 185 cm halterstang is met 127 cm dus geschikt voor gebruik met de Power Cage :)

Hallo,
Ik heb een kort vraagje.
Hoe komt het dat de prijs van deze halter stang 30mm x 183cm maar 26,90 is.
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p73_Halterstang-glad-30-mm-x-183-cm.html

ten opzichte van een halter stang van 30mm bij 180cm bij uw concurrent
http://helisports.be/gewichten/Kroon-30mm-halterstang-(180-cm).html
Daar is deze 65 euro

Ik vind het verschil zo groot, vraag mij af wat het hem doet in de kwaliteit?

Alvast bedankt.
Gr, Victor
Ik ken die halterstang niet dus daar kan ik niets over zeggen, ik vind de prijs echter zeer hoog voor een 30 mm halterstang. In onze shop staan alle gegevens van de halterstang in de productbeschrijving, als je van die andere halterstang informatie zoals de belastbaarheid wilt zul je dat natuurlijk bij de betreffende winkel moeten navragen.

Je kunt de halterstang overigens altijd komen bekijken en uitproberen in onze showroom!

Wat is het voornaamste verschil w.b.t. de verschillende kettlebells?

Ik zie dat de kunststof varianten het meest voordelig zijn, maar zitten er nog haken en ogen aan wat betreft het gebruik? Wil er misschien wat aanschaffen voor m'n vriendin en eventueel mezelf.

• #4.074
Wat is het voornaamste verschil w.b.t. de verschillende kettlebells?

Ik zie dat de kunststof varianten het meest voordelig zijn, maar zitten er nog haken en ogen aan wat betreft het gebruik? Wil er misschien wat aanschaffen voor m'n vriendin en eventueel mezelf.
De kunststof kettlebells vallen bij de zwaardere gewichten erg groot en lomp uit, omdat de kettlebell door de betonmix vulling groter moet zijn om het gewenste gewicht te halen dan een kettlebell met gietijzeren of stalen kern.

Voor beginners en vrouwen zijn de kunststof kettlebells prima geschikt, zodra het trainen wat serieuzer wordt zou ik vanaf 12 kg echter altijd een standaard gietijzeren of professional kettlebell aanraden. Bij de professional kettlebells hebben alle verschillende gewichten dezelfde afmetingen, bovendien heeft deze uitvoering een ongelakte stalen greep. De Heavy Duty kettlebells hebben een chromen handgreep en een rubberen beschermlaag die de vloer beschermt en geluid dempt.

De kunststof kettlebells vallen bij de zwaardere gewichten erg groot en lomp uit, omdat de kettlebell door de betonmix vulling groter moet zijn om het gewenste gewicht te halen dan een kettlebell met gietijzeren of stalen kern.

Voor beginners en vrouwen zijn de kunststof kettlebells prima geschikt, zodra het trainen wat serieuzer wordt zou ik vanaf 12 kg echter altijd een standaard gietijzeren of professional kettlebell aanraden. Bij de professional kettlebells hebben alle verschillende gewichten dezelfde afmetingen, bovendien heeft deze uitvoering een ongelakte stalen greep. De Heavy Duty kettlebells hebben een chromen handgreep en een rubberen beschermlaag die de vloer beschermt en geluid dempt.

Ok, bedankt. Zal hier eens overleggen wat ze wil;)

Hoi Fitness-Seller,

ik lees net dat jullie ook Barbarian zijn? Mag ik dan vragen hoe jullie op de breedte van de powercage zijn gekomen? Het rack is prima, alleen ik vind het vrij irritant dat ik net niet de goede breedte kan staan voor een sumo deadlift.
Het scheelt echt maar 5cm per kant hooguit, maar misschien iets om later op te letten.

• #4.077
Hoi Fitness-Seller,

ik lees net dat jullie ook Barbarian zijn? Mag ik dan vragen hoe jullie op de breedte van de powercage zijn gekomen? Het rack is prima, alleen ik vind het vrij irritant dat ik net niet de goede breedte kan staan voor een sumo deadlift.
Het scheelt echt maar 5cm per kant hooguit, maar misschien iets om later op te letten.
Vrijwel alle soorten racks hebben een breedte van circa 125 cm, als je namelijk veel breder gaat past de halterstang er niet meer in! Met een breedte van 125 cm passen alle halterstangen vanaf 180 cm in het rek :)

5 cm extra breedte aan elke kant erbij is in ieder geval sowieso niet mogelijk, dan past een olympische halterstang van 220 cm (binnenmaat 132 cm) niet eens meer.

Wat houdt zo'n 'elite-uitvoering' juist in en wat gaat ie ongeveer kosten?

Vrijwel alle soorten racks hebben een breedte van circa 125 cm, als je namelijk veel breder gaat past de halterstang er niet meer in! Met een breedte van 125 cm passen alle halterstangen vanaf 180 cm in het rek :)

5 cm extra breedte aan elke kant erbij is in ieder geval sowieso niet mogelijk, dan past een olympische halterstang van 220 cm (binnenmaat 132 cm) niet eens meer.

Sorry, ik was niet helemaal wakker maar ik begrijp het nu. Het probleem is eigenlijk die tussenbalk die iets hoger zou moeten zitten om me voet er volledig onder te doen.
Maar in ieder geval duidelijk en logisch. Zal zelf wel kijken wat ik er aan kan doen.

• #4.080
Wat houdt zo'n 'elite-uitvoering' juist in en wat gaat ie ongeveer kosten?
Een wat uitgebreidere versie: hoger, meer ruimte en nog wat kleinigheden voor serieuze krachtsporters zoals meer verstelmogelijkheden, bevestigingspunten voor resistance bands etc.

Over de prijs kan ik nog helemaal niets zeggen. Geduldig afwachten :)

Terug
Naar boven