XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.081
Nieuw van Barbarian Line

Barbarian Leg Extension / Leg Curl

• Uitstekende bewegingsafloop
  • Rugleuning 3-voudig verstelbaar in hoek en 2-voudig in afstand
  • Verstelbare beenrollen, daardoor individueel voor elke lichaamsgrootte instelbaar
  • De rollen kunnen snel en veilig geherpositioneerd worden, zodat van de leg extension een leg curl - en omgekeerd - ontstaat
  • Zwaar belastbaar, tot maar liefst 300 kg
  • Top functionaliteit! Geen compromissen zoals bij traditionele homegym-toestellen. Een krachttoestel van de hoogste klasse in functionaliteit en veiligheid
  • Maximale veiligheid, optimaal geschikt voor extra zware beentraining!

Ziet er mooi uit, maar die prijs :eek:
Ik doe wel squats en deads...:cool:

zeker een mooi ding, zou m wel willen hebben in mn homegym, beetje duur nog....

Tot hoeveel kg kan je deze vullen? En welk materiaal is het meest geschikt hiervoor?
En welke diameter heeft deze zak?

Laatst bewerkt:
leg extension leg curl toestel zullen velen, net als ik veel te duur vinden. Toen ik het toestel zag, dacht ik; voor 300 a 350 lijkt me dat interessant maar voor de huidige prijs zal geen
kat het kopen.

Tuurlijk is het duurder dan een body-solid versie ofzo.
Ik vind de prijs nog best begrijpelijk. Kan toch niet goedkoper worder als een Warrior Bench ofzo...

• #4.090
De Leg Extension/Curl is dan ook met name op de (semi-)professionele markt gericht en de prijs-/kwaliteitverhouding is in dat opzicht ontzettend goed. Het is echt een zeer mooi toestel geworden maar ik begrijp dat niet iedereen die in zijn homegym kan/wil plaatsen!

Laatst bewerkt:
Ik begrijp het wel, dat het zoveel kost. Het gaat tenslotte over nieuw, professioneel, zwaar belastbaar materiaal (veronderstel ik).
Ik had vroeger ook wel een goedkopere leg curl/extension, maar die kantelde met bank en al om vanaf 40kg.

Zolang jullie bij fitness seller ook robuust en betaalbaar materiaal blijven maken ben ik tevreden.

Fitness seller, één van mijn Barbarian Free-Stands is scheef en niet zo'n beetje ook:

QFZGT.jpg

Deze heb ik een paar weken geleden opgehaald bij jullie (order 117273). Ik heb dit vandaag ontdekt. Het is overduidelijk te zien als je er recht voor staat (ik heb hem ook gedraaid en het is echt de stand zelf, niet de vloer).

Kan deze omgeruild worden voor een rechte?

De Leg Extension/Curl is dan ook met name op de (semi-)professionele markt gericht en de prijs-/kwaliteitverhouding is in dat opzicht ontzettend goed. Het is echt een zeer mooi toestel geworden maar ik begrijp dat niet iedereen die in zijn homegym kan/wil plaatsen!

Dat zeker!

maar ff een springtouw besteld en direct het geld overgemaakt. is er een verwachte levertijd dat hij bij mij is?

• #4.095
Fitness seller, één van mijn Barbarian Free-Stands is scheef en niet zo'n beetje ook:
Deze heb ik een paar weken geleden opgehaald bij jullie (order 117273). Ik heb dit vandaag ontdekt. Het is overduidelijk te zien als je er recht voor staat (ik heb hem ook gedraaid en het is echt de stand zelf, niet de vloer).

Kan deze omgeruild worden voor een rechte?
Daarvoor zul je een e-mail naar de klantenservice moeten sturen, inclusief foto aub!

maar ff een springtouw besteld en direct het geld overgemaakt. is er een verwachte levertijd dat hij bij mij is?
We zijn enkele dagen gesloten geweest wegens carnaval dus de verwerkingstijd kan deze week nog wat langer zijn ivm drukte. Zal waarschijnlijk echter niet langer dan een paar werkdagen duren, eventjes afwachten!

Heel mooi ding jongens ! Moest ik de ruimte & euro's hebben, ik wist het wel.

Maar euh, belastbaar tot 300kg? Daar krijg je toch nooit geen 300kg aan plates op?

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 12:39 ----------

Die powerram wekt wel mijn intresse ... is die demonteerbaar?

nvm zie al van niet

Heel mooi ding jongens ! Moest ik de ruimte & euro's hebben, ik wist het wel.

Maar euh, belastbaar tot 300kg? Daar krijg je toch nooit geen 300kg aan plates op?

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 12:39 ----------

Die powerram wekt wel mijn intresse ... is die demonteerbaar?

nvm zie al van niet

Nee denk ik niet, maar 200kg aan plates zal wel lukken + lichaamsgewicht van 100kg is ook 300kg hé!:p

Jullie hadden vorig jaar toch een ook een cage pakket met gewichten? Ik zie nu alleen de cage+ bench + lat station staan..

Nieuwe bands van Barbarian zien er nice uit, maar is de price voor 1 band of een paar?

Terug
Naar boven