- Waardering
- 272
- Lengte
- 1m82
Staat er bij: "Prijs per stuk"Nieuwe bands van Barbarian zien er nice uit, maar is de price voor 1 band of een paar?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat er bij: "Prijs per stuk"Nieuwe bands van Barbarian zien er nice uit, maar is de price voor 1 band of een paar?
De voordeelpakketten inclusief gewichten zijn er inderdaad al enkele maanden niet meer. We verkopen wel nog losse gewichten sets: http://www.fitness-seller.nl/index.php?cat=c11_50-mm.htmlJullie hadden vorig jaar toch een ook een cage pakket met gewichten? Ik zie nu alleen de cage+ bench + lat station staan..
De prijs is per stuk inderdaadNieuwe bands van Barbarian zien er nice uit, maar is de price voor 1 band of een paar?

Die post had ik over het hoofd gezien, sorry! Diameter ca. 35 cm en het gewicht ongevuld is ca. 5 kg. Gevuld met textielsnippers zal het gewicht circa 45 - 50 kg zijn
Niet volledig geïntegreerd, zie onderstaande foto van een klant. Zal inderdaad nog enkele maanden duren!Wat is een semi monkey chin up bar? Dus het gaat nog wel een paar maanden duren voordat die er is?
Very soon!
De losse chin-up en monkey bars van Barbarian Line en Gladiator Line zijn 28 mm, volgens mij is de geïntegreerde chin-up bar aan de Power Cage dat ook. Volgens de ingenieur zijn de chin-up bars bij alle racks in ieder geval circa 28 mm!
Er zijn klanten die de chin-up bar (normale model) van de Power Cage bekleden met greepcoating, dan krijg je een stuk dikkere greep (~31 mm)!
Het volgende volledig vernieuwde model Power Cage krijgt een volledig gëintegreerde monkey chin-up bar en flink wat wijzigingen mbt design en afwerking en dergelijke. Qua opties blijft de gewone Power Cage veelal ongewijzigd.
Een wat uitgebreidere versie: hoger, meer ruimte en nog wat kleinigheden voor serieuze krachtsporters zoals meer verstelmogelijkheden, bevestigingspunten voor resistance bands etc.
Over de prijs kan ik nog helemaal niets zeggen. Geduldig afwachten![]()