MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.103
Jullie hadden vorig jaar toch een ook een cage pakket met gewichten? Ik zie nu alleen de cage+ bench + lat station staan..
De voordeelpakketten inclusief gewichten zijn er inderdaad al enkele maanden niet meer. We verkopen wel nog losse gewichten sets: http://www.fitness-seller.nl/index.php?cat=c11_50-mm.html

Nieuwe bands van Barbarian zien er nice uit, maar is de price voor 1 band of een paar?
De prijs is per stuk inderdaad :)

Wanneer is de nieuwe cage met monkeybar er?

• #4.105
De volgende levering krijgt nog gewoon een semi-monkey chin-up bar, even afwachten dus :)

Wat is een semi monkey chin up bar? Dus het gaat nog wel een paar maanden duren voordat die er is?

• #4.108
Die post had ik over het hoofd gezien, sorry! Diameter ca. 35 cm en het gewicht ongevuld is ca. 5 kg. Gevuld met textielsnippers zal het gewicht circa 45 - 50 kg zijn

Wat is een semi monkey chin up bar? Dus het gaat nog wel een paar maanden duren voordat die er is?
Niet volledig geïntegreerd, zie onderstaande foto van een klant. Zal inderdaad nog enkele maanden duren!

bb-9030-monkey-chin.jpg

[QUOTE Een kwestie van weken... dit keer echt haha. Er is inmiddels een geheel nieuwe website gemaakt, de vorige is uiteindelijk nooit in gebruik genomen :rolleyes:
.[/QUOTE]

Wanneer komt die nieuwe site nou eens?

Zo een semi monkey chinbar zie ik ook wel zitten.
Wel 1 vraag. Die grip diameter is die 28-30mm?

Ik merk dat die van mijn huidige barbarian powercage minder is en ik stoor mij daar best hard aan. Ik krijg het gevoel dat die in mijn handen snijdt bij weighted chin ups. Ook die knurling vind ik te scherp maar dat is nog niet zo een ramp.

Heb een tijdje geleden hier besteld en het was allemaal prima :)

• #4.113
De losse chin-up en monkey bars van Barbarian Line en Gladiator Line zijn 28 mm, volgens mij is de geïntegreerde chin-up bar aan de Power Cage dat ook. Volgens de ingenieur zijn de chin-up bars bij alle racks in ieder geval circa 28 mm!

Er zijn klanten die de chin-up bar (normale model) van de Power Cage bekleden met greepcoating, dan krijg je een stuk dikkere greep (~31 mm)!

De losse chin-up en monkey bars van Barbarian Line en Gladiator Line zijn 28 mm, volgens mij is de geïntegreerde chin-up bar aan de Power Cage dat ook. Volgens de ingenieur zijn de chin-up bars bij alle racks in ieder geval circa 28 mm!

Er zijn klanten die de chin-up bar (normale model) van de Power Cage bekleden met greepcoating, dan krijg je een stuk dikkere greep (~31 mm)!

Waarschijnlijk heb ik dat dan gedacht omdat mijn kroon barbell dikker is. Nu blijkt het dat die barbell 30mm dik is. Heb het eens nagemeten en het blijkt inderdaad te kloppen.

Het volgende volledig vernieuwde model Power Cage krijgt een volledig gëintegreerde monkey chin-up bar en flink wat wijzigingen mbt design en afwerking en dergelijke. Qua opties blijft de gewone Power Cage veelal ongewijzigd.

Een wat uitgebreidere versie: hoger, meer ruimte en nog wat kleinigheden voor serieuze krachtsporters zoals meer verstelmogelijkheden, bevestigingspunten voor resistance bands etc.

Over de prijs kan ik nog helemaal niets zeggen. Geduldig afwachten :)

En deze ( elite cage) komt over een aantal maanden zei je?

Laatst bewerkt:
komt er mss ooit een fat bar in het aanbod?

• Like
Waarderingen: koef
Die greepcoating waarover je spreekt zou je die volledig kunnen doortrekken bij een barbarian powerrack. Zodat heel de pull-up bar bedenkt is (zelfs de parallelle grips)?

Dat lijkt me wat moeilijk als dat harde rubber is?

Terug
Naar boven