MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik bij jullie een halterstang besteld, maar wat is de verzendtijd ongeveer? Jullie site doet daar wat vaag over. Mvg tim

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.122
En deze ( elite cage) komt over een aantal maanden zei je?
Daar heb ik volgens mij nog niets over gezegd maar dat zal sowieso pas na de zomer zijn, waarschijnlijk pas eind 2012 / begin 2013 - moeilijk te zeggen op dit moment.

komt er mss ooit een fat bar in het aanbod?
Zeker interessant! We nemen in 2012 sowieso een groot aantal nieuwe artikelen in het assortiment op dus wie weet..

Het Free-Rack komt waarschijnlijk in de loop van de volgende week weer binnen (zowel zwart als zilver)

Die greepcoating waarover je spreekt zou je die volledig kunnen doortrekken bij een barbarian powerrack. Zodat heel de pull-up bar bedenkt is (zelfs de parallelle grips)?

Dat lijkt me wat moeilijk als dat harde rubber is?
Het is geen harde plastic maar buigzame rubber! De lange uitvoering zal bijna over de volledige greep van de Power Cage chin-up passen (eventueel zul je het uiteinde van de greepcoating even open moeten snijden)

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 09:32 ----------

Ik bij jullie een halterstang besteld, maar wat is de verzendtijd ongeveer? Jullie site doet daar wat vaag over. Mvg tim
De site zegt volgens mij een verwerkingstijd van één tot drie werkdagen, afhankelijk van de drukte. Dat is na ontvangst van de betaling en uiteraard mits het artikel op voorraad is :)

Na verzending wordt de bestelling gebruikelijk de eerstvolgende werkdag door de leverancier aangeboden op het afleveradres

Beste Fitness Seller,

Ik heb de 700kg 50mm barbell van jullie assortiment.
Ik merk dat er rond de indicatieringen wat verkleuringen optreden.
Heeft deze barbell onderhoud nodig, zo ja heb je toevallig een stappenplan van hoe deze het beste onderhouden kan worden?

Mijn complimenten voor de goede service! Zeker een aanrader.

• #4.125
Beste Fitness Seller,

Ik heb de 700kg 50mm barbell van jullie assortiment.
Ik merk dat er rond de indicatieringen wat verkleuringen optreden.
Heeft deze barbell onderhoud nodig, zo ja heb je toevallig een stappenplan van hoe deze het beste onderhouden kan worden?
Dat is afhankelijk van het gebruik van de barbell maar de verkleuringen worden waarschijnlijk veroorzaakt door zweet en/of slijtage. Je kunt de barbell regelmatig (één keer per maand zou voldoende moeten zijn) schoonmaken met WD-40, met name in de knurling komt huid en eventueel magnesium poeder te zitten.

Hier staat ook nog wat handige informatie m.b.t. het onderhouden van barbells (Engelstalig) :)

Beste FS welke maat inbussleutel heb ik nodig om me barbell aan te draaien?
Hij is thuis een beetje los gaan zitten, heb thuis tot 10mm maar dit is te klein. denk zelf 12mm klopt dit?

Net 2x kniebandages en 2xelleboogbandages besteld. Hoop dat ze er snel zijn. :)

• #4.131
Thanks!

Hoe zit het met de bestellingen? (Nr. 117838) Want deze staat al een week op "Wordt verwerkt" (alles was/is op voorraad).
Dan is er wellicht toch iets niet op voorraad. De leverancier van de boksartikelen heeft de laatste tijd wat moeite met aanleveren waardoor sommige artikelen wat later of in kleine aantallen binnenkomen. Ik kan nu even niet inzien om welk product het zou gaan maar stuur even een mailtje naar de klantenservice met deze zelfde vraag, dan krijg je meer informatie!

Dan is er wellicht toch iets niet op voorraad. De leverancier van de boksartikelen heeft de laatste tijd wat moeite met aanleveren waardoor sommige artikelen wat later of in kleine aantallen binnenkomen. Ik kan nu even niet inzien om welk product het zou gaan maar stuur even een mailtje naar de klantenservice met deze zelfde vraag, dan krijg je meer informatie!

Zal ik doen, alvast bedankt!

Beste FS,

Ik ben op zoek naar matten en vond deze op jullie website: http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p401_Rubberen-vloermat.html

Ik moet ongeveer een oppervlakte van 3*2 hebben. Als ik dan 3 stuks van 1*2 bestel, zijn die stukken dan echt zo groot of zijn deze allemaal stukken van 0,5*0,5?
Zijn er verbindingsstukken voorzien? Zoniet, wat is dan een goede manier om ze te verbinden?

Thanks

• #4.135
Beste FS,

Ik ben op zoek naar matten en vond deze op jullie website: http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p401_Rubberen-vloermat.html

Ik moet ongeveer een oppervlakte van 3*2 hebben. Als ik dan 3 stuks van 1*2 bestel, zijn die stukken dan echt zo groot of zijn deze allemaal stukken van 0,5*0,5?
Zijn er verbindingsstukken voorzien? Zoniet, wat is dan een goede manier om ze te verbinden?

Thanks
Als je een rubberen vloermat van 100 x 200 cm bestelt is dat één volledige mat. Je kunt deze eventueel zelf op maat snijden of je kunt losse stukken van 50 x 50 cm bestellen.

Er zijn geen verbindingsstukken, deze rubberen matten kunnen gewoon als vloer gelegd worden. Het is eventueel mogelijk de matten op de ondergrond te lijmen maar door het hoge gewicht van ~25 kg per mat is dat niet nodig!

Ik heb gister geprobeerd een katrol en 2 resistance bands te bestellen, maar kreeg nergens een melding van hoe ik moest betalen. Is dat normaal of moet ik het even opnieuw doen?

• #4.137
Ik heb gister geprobeerd een katrol en 2 resistance bands te bestellen, maar kreeg nergens een melding van hoe ik moest betalen. Is dat normaal of moet ik het even opnieuw doen?
Normaal gesproken heb je na het plaatsen van de bestelling een orderbevestiging gekregen met daarin ook de betaalgegevens. Controleer even of deze niet in je spam-folder is terechtgekomen! Stuur eventueel een privébericht met je naam/bestelnummer, dan zal ik de orderbevestiging opnieuw toesturen.

Ahja bedankt, hij stond idd bij de spam. Niet aan gedacht ;)!
Gelijk betaald :) Ben benieuwd naar de bands in vergelijking met de iron woody bands.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven