XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

nogmaals, welke cage komt dan over een paar maanden uit

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.144
nogmaals, welke cage komt dan over een paar maanden uit
Nogmaals, de power cage met geïntegreerde monkey bar. Ik heb het daar over gehad in dit topic en je er ook nog een karma bericht over gestuurd :)

Ik denk dat ik voortaan in ieder geval geen nieuwe toestellen meer aankondig, in ieder geval niet meer zo ruim van te voren. Ik zie de vraag wanneer het nieuwe model verschijnt alweer elke week terugkomen :p Nieuwe modellen/toestellen zijn klaar als ze klaar zijn en dan ziet men wel wat er nieuw aan is :cool:

Laatst bewerkt:
Barbarian Free stands besteld op donderdag, geleverd op de dinsdag erna..suup!
Goede / snelle service, goed beschermend verpakt, niks op aan te merken.

Halterschijven van chroom (8 stuks), halterstangen (4 stuks) en elastische elleboogbandage (2 stuks) gekocht.

Alles was op voorraad en ik heb het bedrag net overgemaakt. Krijg ik het dan zaterdag binnen? Mijn bestelnr. is 118369. Dat zou mooi zijn. :)

Binnenkort komt er weer een bestelling. :D

Misschien ook handig om te vermelden dat dit per paar is en niet per stuk. :rolleyes:
Voor de rest goede levering!

Laatst bewerkt:
  • #4.148
Barbarian Free stands besteld op donderdag, geleverd op de dinsdag erna..suup!
Goede / snelle service, goed beschermend verpakt, niks op aan te merken.
Mooi zo, veel plezier met trainen!

Halterschijven van chroom (8 stuks), halterstangen (4 stuks) en elastische elleboogbandage (2 stuks) gekocht.

Alles was op voorraad en ik heb het bedrag net overgemaakt. Krijg ik het dan zaterdag binnen? Mijn bestelnr. is 118369. Dat zou mooi zijn. :)

Binnenkort komt er weer een bestelling. :D
Als die betaling vandaag binnenkomt zal de bestelling misschien vandaag nog verzonden worden, dan zou je hem vrijdag al in huis moeten hebben!

Misschien ook handig om te vermelden dat dit per paar is en niet per stuk. :rolleyes:
Voor de rest goede levering!
Bij de boksartikelen missen bij een groot aantal producten inderdaad de productbeschrijvingen! Wordt allemaal bijgewerkt

Bedankt voor de snelle levering van de elleboog en kniebandages. Top!

• #4.151
Donderdag een bevestiging gekregen dat het geld is ontvangen.

Er staat nu nog steeds de status 'wordt verwerkt'. :(
Oei, das minder.. Het is donderdag en vrijdag erg druk geweest maar het zou ook kunnen dat er dan toch iets niet leverbaar is, hoewel alles er voor zover ik kan zien zou moeten zijn.

Bel anders maandag even naar de klantenservice (of stuur een mailtje) dan heb je direct meer informatie!

Kan je latpully van de barbarian helemaal naar beneden trekken en weer laten zakken met weight van 10 a 20kg van 50mm om een full rom te maken of komt die dan tegen de ijzeren balken? Op de foto is dit namelijk moeilijk te zien.

• #4.153
Kan je latpully van de barbarian helemaal naar beneden trekken en weer laten zakken met weight van 10 a 20kg van 50mm om een full rom te maken of komt die dan tegen de ijzeren balken? Op de foto is dit namelijk moeilijk te zien.
Normaal gesproken heeft de pulley een volledige rom maar dat is erg afhankelijk van je lengte. Je kunt het toestel dus het beste zelf komen uitproberen in onze showroom (ook gezien alle andere vragen die je hebt, het is de rit van anderhalf uur zeker waard bij zo'n aankoop)

Ik kan je uit ervaring zeggen dat je vrijwel alles met volledige ROM kan doen. Ik ben 1m88 ongeveer en heb vrij lange armen, maar pulldowns kan ik net aan doen met volledige stretch bovenin.

• #4.155
Ik kan je uit ervaring zeggen dat je vrijwel alles met volledige ROM kan doen. Ik ben 1m88 ongeveer en heb vrij lange armen, maar pulldowns kan ik net aan doen met volledige stretch bovenin.
Precies, de lat pulley is ontwikkeld met het oog op langere personen. Ik denk inderdaad dat je vanaf 1m90 pas iets ervan gaat merken! Maar zoals gezegd, je kunt het toestel altijd komen uitproberen :)

Ik ben 1.78, dus moet wel goedkomen haha

Komt er geen voordeelpakket van: cage + pulley + bankje + BB & weights? Nu heb je enkel de eerste 3, maar de toevoeging van een Barbell en gewichten is denk ik wel een meerwaarde.

En maybe een voordeelpakket met cage+lat met stack weight + bankje? Lijkt me vrij interessant namelijk

• #4.160
De voordeelpakketten met gewichten hebben we altijd gehad maar er waren teveel verzoeken voor andere gewichten, extra gewichten, andere barbell etc. De halterschijven en barbells staan gewoon los in de shop, ook als voordeelpakketten (50 kg / 100 kg / 160 kg / 145 kg + barbell etc), zo kun je zelf bepalen wat je bij je cage wilt kopen.

Terug
Naar boven