Nador
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nogmaals, welke cage komt dan over een paar maanden uit
Daar heb ik volgens mij nog niets over gezegd maar dat zal sowieso pas na de zomer zijn, waarschijnlijk pas eind 2012 / begin 2013 - moeilijk te zeggen op dit moment.
Nogmaals, de power cage met geïntegreerde monkey bar. Ik heb het daar over gehad in dit topic en je er ook nog een karma bericht over gestuurdnogmaals, welke cage komt dan over een paar maanden uit

Nieuwe modellen/toestellen zijn klaar als ze klaar zijn en dan ziet men wel wat er nieuw aan is 
Mooi zo, veel plezier met trainen!Barbarian Free stands besteld op donderdag, geleverd op de dinsdag erna..suup!
Goede / snelle service, goed beschermend verpakt, niks op aan te merken.
Als die betaling vandaag binnenkomt zal de bestelling misschien vandaag nog verzonden worden, dan zou je hem vrijdag al in huis moeten hebben!Halterschijven van chroom (8 stuks), halterstangen (4 stuks) en elastische elleboogbandage (2 stuks) gekocht.
Alles was op voorraad en ik heb het bedrag net overgemaakt. Krijg ik het dan zaterdag binnen? Mijn bestelnr. is 118369. Dat zou mooi zijn.
Binnenkort komt er weer een bestelling.![]()
Bij de boksartikelen missen bij een groot aantal producten inderdaad de productbeschrijvingen! Wordt allemaal bijgewerktMisschien ook handig om te vermelden dat dit per paar is en niet per stuk.
Voor de rest goede levering!
Als die betaling vandaag binnenkomt zal de bestelling misschien vandaag nog verzonden worden, dan zou je hem vrijdag al in huis moeten hebben!

Oei, das minder.. Het is donderdag en vrijdag erg druk geweest maar het zou ook kunnen dat er dan toch iets niet leverbaar is, hoewel alles er voor zover ik kan zien zou moeten zijn.Donderdag een bevestiging gekregen dat het geld is ontvangen.
Er staat nu nog steeds de status 'wordt verwerkt'.![]()
Normaal gesproken heeft de pulley een volledige rom maar dat is erg afhankelijk van je lengte. Je kunt het toestel dus het beste zelf komen uitproberen in onze showroom (ook gezien alle andere vragen die je hebt, het is de rit van anderhalf uur zeker waard bij zo'n aankoop)Kan je latpully van de barbarian helemaal naar beneden trekken en weer laten zakken met weight van 10 a 20kg van 50mm om een full rom te maken of komt die dan tegen de ijzeren balken? Op de foto is dit namelijk moeilijk te zien.
Kan je latpully van de barbarian helemaal naar beneden trekken en weer laten zakken met weight van 10 a 20kg van 50mm om een full rom te maken of komt die dan tegen de ijzeren balken? Op de foto is dit namelijk moeilijk te zien.
Precies, de lat pulley is ontwikkeld met het oog op langere personen. Ik denk inderdaad dat je vanaf 1m90 pas iets ervan gaat merken! Maar zoals gezegd, je kunt het toestel altijd komen uitproberenIk kan je uit ervaring zeggen dat je vrijwel alles met volledige ROM kan doen. Ik ben 1m88 ongeveer en heb vrij lange armen, maar pulldowns kan ik net aan doen met volledige stretch bovenin.

Dit.Komt er geen voordeelpakket van: cage + pulley + bankje + BB & weights? Nu heb je enkel de eerste 3, maar de toevoeging van een Barbell en gewichten is denk ik wel een meerwaarde.