XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

En de cage met steekgewichten, komt daar een voordeelpakket van?

fitness seller ik heb een vorige week een mail gestuurd met een vraag, maar nog altijd geen antwoord op gehad. is eigenlijk wel redelijk dringend. mijn email
kristof.lenaers@gmail.com

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.164
fitness seller ik heb een vorige week een mail gestuurd met een vraag, maar nog altijd geen antwoord op gehad. is eigenlijk wel redelijk dringend. mijn email
kristof.lenaers@gmail.com
Het is de afgelopen week ontzettend druk op kantoor, er zijn nog een groot aantal e-mails die nog verwerkt moeten worden dus je zult nog even geduld moeten hebben.

Als het overigens zo'n dringende vraag is kun je het beste even opbellen ipv te mailen of een bericht op dit forum te plaatsen. Wij zijn natuurlijk gewoon telefonisch bereiken, dan spreek je direct met een medewerker! Zie onze contactgegevens :)

@ FS:
passen de dip bars van de barbarian powercage ook op/in de barbarian free stands?

Was net even naar de halterschijven aan het kijken: http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p29_Halterschijven-Gietijzer---50-mm.html

I.v.m. de prijs staat er "vanaf EUR 1.10/kg". Nu kosten alle schijven net geen EUR 2/kg, dus is in mijn ogen wel een beetje 'misleidend'.

Waar staat er 1,10 per kg? Ik zie enkel "vanaf 1,10 euro" staan, en dat is volgens mij voor de 0,5kg schijven.

...

En bij 0.5kg schijven staat geen prijs.

...

En bij 0.5kg schijven staat geen prijs.
Maar er staat toch nergens dat het per kg is?
Bij de 0,5kg schijven staat geen prijs omdat dat de prijs is die bovenaan staat.
Al zou het duidelijker zijn om die prijs ook gewoon naast de 0,5 kg te zetten, zoals de rest van de schijven<;

Maar er staat toch nergens dat het per kg is?
Bij de 0,5kg schijven staat geen prijs omdat dat de prijs is die bovenaan staat.
Al zou het duidelijker zijn om die prijs ook gewoon naast de 0,5 kg te zetten, zoals de rest van de schijven<;

Ah, zo bedoel je. Kan inderdaad wel goed zijn, maar meestal wordt de prijs van schijven toch in EUR/kg uitgedrukt. Is het niet misleidend, is het in mijn ogen wel nog steeds wat verwarrend.

Ik ben het er mee eens, het mag wel wat duidelijker!

• #4.175
Er staat inderdaad gewoon vanaf 1,10 EUR, en dat geldt dus voor het 0,5 kg gewicht. Nergens in de shop worden prijzen per KG gehanteerd.

Het mag inderdaad wel wat duidelijker, gelukkig is er snel de nieuwe webshop (we zijn nu écht bijna zover :p)

Hebben jullie ook van die pull-up bars voor in de deur opening?
Kon ze niet vinden op de website ...

• #4.177
Hebben jullie ook van die pull-up bars voor in de deur opening?
Kon ze niet vinden op de website ...
Nope, wij hebben enkel chin-up bars voor bevestiging aan de wand of het plafond. Die deuropening dingetjes kun je echter op bijna elke andere website wel voor een prikje vinden

De resistance bands zijn die per 2 of als je 2 rode wil moet je er ook echt 2 kopen?

• #4.179
De resistance bands zijn die per 2 of als je 2 rode wil moet je er ook echt 2 kopen?
De prijs is per stuk, zoals aangegeven in de productbeschrijving. Als je twee stuks wilt kopen zul je dus ook als aantal 2 moeten aangeven in de winkelwagen.

Kon het zo snel niet vinden in dit topic, maar is er zicht op wanneer de hex dumbbells weer los te bestellen zijn?

Terug
Naar boven