AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.183
Die zullen we binnenkort ook aanbieden, zodra de nieuwe website live gaat (wrs volgende week) bieden we ook meteen een groot aantal nieuwe producten aan

cool!

Kan je eigenlijk gewoon langskomen om een paar dingen te checken of maak je best op voorhand een afspraak?

• #4.186
Kan je eigenlijk gewoon langskomen om een paar dingen te checken of maak je best op voorhand een afspraak?
Je kunt altijd langskomen in de showroom maar het kan nooit kwaad om van tevoren even telefonisch of per e-mail te informeren of datgene dat je wilt zien/uitproberen/kopen ook aanwezig is!

Je kunt altijd langskomen in de showroom maar het kan nooit kwaad om van tevoren even telefonisch of per e-mail te informeren of datgene dat je wilt zien/uitproberen/kopen ook aanwezig is!

Aight. Ik neem aan dat jullie wel gewoon een Barbarian Power Rack met alle opties in de showroom hebben staan?

• #4.188
Aight. Ik neem aan dat jullie wel gewoon een Barbarian Power Rack met alle opties in de showroom hebben staan?
Normaal gesproken inderdaad altijd maar er komt een nieuw model dus het uitloopmodel dat in de showroom stond is net verkocht. Over enkele weken bouwen we de nieuwe op.

Wacht met spanning op de nieuwe site!!

Hallo Fitness Seller, verkopen jullie ook de schijfjes van Platemate? zie hun website.

• #4.195
Hallo Fitness Seller, verkopen jullie ook de schijfjes van Platemate? zie hun website.
Hey Tjebbe, die fractional plates met magneten kende ik nog niet en die bieden wij helaas ook niet aan. Ik ga ervan uit dat je vast ergens in NL (of zeker in Duitsland) fractional weights kunt vinden, even verder zoeken!

Ik hoop z.s.m. want dan ga ik mijn cage bestellen :D

• #4.198
Haha, volgende week zei ik :)

De website is nu zo goed als af, we gaan na het weekend eerst aan de slag om alles uitvoerig te testen en dan hoop ik dat de nieuwe website volgend weekend live kan gaan (maar dat is dus even alle tests afwachten)! Vervolgens zullen we in de daaropvolgende weken een hele hoop nieuwe artikelen beschikbaar maken!

aah :(, nog langer wachten

Hey Tjebbe, die fractional plates met magneten kende ik nog niet en die bieden wij helaas ook niet aan. Ik ga ervan uit dat je vast ergens in NL (of zeker in Duitsland) fractional weights kunt vinden, even verder zoeken!

Dank voor het snelle antwoord
Ik zocht me een ongeluk en kan ze in Italië bestellen..... Schreeuwend duur. Ik ga ze zelf nu maken.

Terug
Naar boven