AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.222
Op de 450 mm stangen passen vijf stuks 5 kg gewichten (gietijzer 30 mm) per kant, dan past de sluiting er nog op. Op de 480 mm stangen misschien net zes stuks.

cool, thanks!

weet je ook wat de hoeveel ruimte is die de 50mm veersluitingen in beslag nemen op een 50mm dumbbell?

• #4.226
@ fitness-seller
wij hebben dit toestel besteld op jullie site, maar er staat al gedurende een paar maanden dat die toestel pas binnen 4 weken binnenkomt? Gaat dit binnenkort op voorraad zijn of gaan we zo moeten blijven wachten op onze bestelling?
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p305_Powertec-LeverGym-Multi-Press.html

groetjes ;)
De levertermijn op de website is correct, momenteel verwachten wij het toestel dus over circa vier weken. Powertec heeft de laatste maanden echter onregelmatige leveringen. Je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice, er zullen namelijk een aantal Powertec toestellen uit het assortiment verdwijnen (Powertec gaat back to strenght basics) maar ik weet niet precies wat en wanneer!

Cool ding! Die zet ik op mijn lijstje voor de toekomst. Hoop dus niet dat die uit het assortiment verdwijnt, want met die peck deck attachment heb je toch al aardig wat oefeningen die je er op kunt doen.

Kan het zijn dat de barbarian power cage ook al tijdje op 4 weken staat? of is 4 weken gewoon de max?

da toestel wat ik zeg staat al 2 maanden op 4 weken ... klopt van geen kanten

• #4.230
Kan het zijn dat de barbarian power cage ook al tijdje op 4 weken staat? of is 4 weken gewoon de max?

da toestel wat ik zeg staat al 2 maanden op 4 weken ... klopt van geen kanten
Dat heb ik toch net uitgelegd? De levertermijn is zoals wij die ook van de fabrikant en onze leveranciers doorkrijgen, meestal inderdaad met een limiet van 4 tot 6 weken. Als de levertermijn dan wordt verlengd blijft die dus ongewijzigd op onze website. Je kunt het het beste lezen als een minimum levertijd (er staat overigens ook "wordt verwacht" en "circa" - geen exacte levertijd, enkel een indicatie)

Wat betreft Powertec heb ik ook aangegeven dat een groot aantal artikelen uit hun assortiment verdwijnt, het is altijd afwachten hoeveel we van alle uitloop-toestellen nog kunnen krijgen dus ik adviseer je nogmaals om hierover contact op te nemen met de klantenservice.

Ten slotte hebben sommige producten ook gewoon echt een doorlooptijd van vier weken, dan zal dat dus altijd de levertijd zijn voor dat product. Producten zoals de Barbarian Power Cage kennen vrijwel altijd een levertermijn van minimaal vier weken, ongeacht wanneer je besteld, omdat alle levering op voorhand al vrijwel helemaal zijn uitverkocht voor ze uberhaupt hier aankomen. De vraagt stijgt nog altijd sneller dan de productie kan bijhouden. Je kunt bij dit soort producten dus het beste een bestelling plaatsen en vervolgens contact opnemen met de klantenservice om een indicatie van de levertermijn te krijgen, in plaats van te wachten tot deze direct uit voorraad leverbaar is volgens de website (omdat de voorraad dus vrijwel altijd direct weer weg is).

Laatst bewerkt:
heb ik nog een ander vraagje:D
enig idee wanneer de groene rubberen kleurcode schijven van 10kg weer leverbaar zijn?

Wat een ontzettend on-overzichtelijke site is dat zeg. De zoekfunctie is gewoon k*t;
http://www.fitness-seller.nl/advanced_search_result.php?searchTagCloud=1&keywords=bench&page=1
Ik zoek naar 'bench' en krijg gewoon een paar squatstands??? Of een paar extra gadgets die je kan kopen als je eerst die ene bank koopt.

Als ik een bepaald item wil bekijken moet ik 1 voor 1 iedere leverancier uit gaan pluizen, waarna je ook maar 10 producten per pagina ziet en dan ook soms wel 4 pagina's door moet gaan zoeken totdat je eindelijk iets hebt gevonden wat je misschien wel interesseert.

Ook een heleboel gezeik met leveringen en wachttijden in dit topic. Ga zeker niets bestellen bij dit 'bedrijf'.

• #4.234
In de bijlage de eerste foto's van de nieuwe Barbarian Power Cage (te zien op de FIBO)!

De grootste vernieuwingen zijn de geïntegreerde monkey bar en de nieuwe kleurstelling, zoals we deze nu voor vrijwel alle Barbarian Line toestellen gaan doorvoeren (zilver met zwarte accenten).

bb-9030-new-1.jpg

bb-9030-new-2.jpg

De gaten van de nieuwe cage staan iets dichter bij elkaar, klopt dat? Of er zijn er alleszins meer.

Is dat zilver nu de standaard-kleur of kan je hem ook nog krijgen in het zwart? Vond dat namelijk wat meer 'hardcore'.

Zo, weer een bestelling geplaatst. 18 chroom schijven. Ben benieuwd of jullie ze allemaal op voorraad hebben. :D

Binnenkort ga ik meer bestellen. :)

In de bijlage de eerste foto's van de nieuwe Barbarian Power Cage (te zien op de FIBO)!

De grootste vernieuwingen zijn de geïntegreerde monkey bar en de nieuwe kleurstelling, zoals we deze nu voor vrijwel alle Barbarian Line toestellen gaan doorvoeren (zilver met zwarte accenten).

Wanneer wordt deze cage verwacht, is dit de cage voor na de zomer of krijg je deze nu al?

Terug
Naar boven