XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.242
De gaten van de nieuwe cage staan iets dichter bij elkaar, klopt dat? Of er zijn er alleszins meer.
De nieuwe cage heeft inderdaad meer gaten, die ook dichter op elkaar staan

Is dat zilver nu de standaard-kleur of kan je hem ook nog krijgen in het zwart? Vond dat namelijk wat meer 'hardcore'.
Die reactie had ik hier op DBB wel verwacht maar de cage zal dus enkel nog in deze uitvoering verkrijgbaar zijn.

Wanneer wordt deze cage verwacht, is dit de cage voor na de zomer of krijg je deze nu al?
Deze nieuwe uitvoering is vanaf nu te bestellen, de eerste aanlevering zal over circa vier weken binnenkomen. Het oude model is sinds enkele weken niet meer verkrijgbaar.

Ook wel curieus. Zou graag binnenkort een heleboel bestellen maar ik denk dat ik bij jullie duitse tegenhanger goedkoper uitkom? Valt hier dan eventueel iets voor te regelen of?
Nederlandse en Belgische klanten zullen gewoon via fitness-seller.nl moeten bestellen. Je kunt altijd een offerte aanvragen bij onze klantenservice maar kortingen zijn enkel weggelegd voor grote orders (met name zakelijke afnemers zoals sportscholen).

Laatst bewerkt:
zijn de nieuwe cage dan hgoedkoper omdat er geen gewone pull up en push up inzit?

Push up?

Volgens mij zitten die dipsteunen er wel bij toch? Kan fs dit even bevestigen?

Een monkey chin up bar is toch ook beter dan een gewone pull up?

Volgens mij zitten die dipsteunen er wel bij toch? Kan fs dit even bevestigen?

Een monkey chin up bar is toch ook beter dan een gewone pull up?

ja maar hangt in cage ik train met maat en dan is iets dat er uit hangt soms handiger

zijn er nog nieuwe dingen voorgesteld op de fibo van powertec of barbarian?

Net Dipriem en Magnesium besteld(Bestelnummer: 119556) Geld al aangekomen?

• #4.252
zijn er nog nieuwe dingen voorgesteld op de fibo van powertec of barbarian?
Powertec had inderdaad wat nieuwe dingen, zoals stackweights voor de lat opties en wat kleine veranderingen aan design van toestellen. Het zal denk ik nog wel even duren voordat deze ook daadwerkelijk beschikbaar zijn.

Van Barbarian Line hebben we de nieuwe Power Cage getoond op de FIBO, andere nieuwe toestellen worden de komende maanden gewoon via de webshop geïntroduceerd

Net Dipriem en Magnesium besteld(Bestelnummer: 119556) Geld al aangekomen?
Dat kan ik nu helaas niet zien, dan zou je even contact moeten opnemen met de klantenservice. Maar dat is niet direct nodig, je krijgt automatisch per e-mail bericht zodra de betaling is ontvangen en de bestelling wordt verwerkt.

Om een of andere reden heb ik bij je reacties nooit het gevoel dat klantgerichtheid je beste troef is.

om eerlijk te zijn haal ik er gewoon uit dat hij het idee had dat dbb een heel ander idee had wat een hardcore vormgeving betreft dan barbarian verwerkt heeft in het nieuwe model. niks verkeerds mee, lijkt me.

• #4.254
om eerlijk te zijn haal ik er gewoon uit dat hij het idee had dat dbb een heel ander idee had wat een hardcore vormgeving betreft dan barbarian verwerkt heeft in het nieuwe model. niks verkeerds mee, lijkt me.
Thanks, dat bedoelde ik er inderdaad gewoon mee. De zwarte cage had een veel brutere uitstraling, dat valt hier gewoon beter in de smaak!

Persoonlijk vind ik de nieuwe toestellen echter erg cool :cool: Klanten vragen tegenwoordig gewoon steeds vaker om design

Ik vind de nieuwe cage ook zeer mooi en hij biedt meer functionaliteit dan het vorige model; monkey chin up bar en meer gaten, dus meer verstelmogelijkheden.

Thanks, dat bedoelde ik er inderdaad gewoon mee. De zwarte cage had een veel brutere uitstraling, dat valt hier gewoon beter in de smaak!

Persoonlijk vind ik de nieuwe toestellen echter erg cool :cool: Klanten vragen tegenwoordig gewoon steeds vaker om design

ik persoonlijk denk ook dat het nieuwe design over het algemeen beter in de smaak zal vallen bij het publiek. ikzelf stel de voorkeur aan de oudere inderdaad om precies de reden die jij aanhaalt.

heeft die nieuwe powercage ook een latpully?

Ik heb 2 rode bands van barbarian line binnen maar zit nog best wat verschil in lengte.

• #4.259
heeft die nieuwe powercage ook een latpully?
Uiteraard! In twee uitvoeringen: met halterschijvenopname of met stackweight (gewichtstapel)

Ik heb 2 rode bands van barbarian line binnen maar zit nog best wat verschil in lengte.
Dat zou natuurlijk niet mogen, stuur even een e-mail naar de klantenservice. Vermeld daarbij beide lengtes en een foto waarop het verschil in lengte duidelijk te zien is.

Meer dan een mand geleden de cage besteld. Kreeg toen te horen nog 6 weken. Nu lees ik hier net dat het nog 4 weken is?
Ik ben toch wel teleurgesteld...

Terug
Naar boven