Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.261
Meer dan een mand geleden de cage besteld. Kreeg toen te horen nog 6 weken. Nu lees ik hier net dat het nog 4 weken is?
Ik ben toch wel teleurgesteld...
Dat is begrijpelijk, we hadden de Power Cage zelf ook deze week verwacht. Die zes weken was al ruim genomen maar helaas blijkt de vertraging wat langer te zijn. Overigens kan het best zo zijn dat de cage nog wat eerder hier is dan die vier weken hoor, dat is wederom wat ruimer genomen.

Dat is begrijpelijk, we hadden de Power Cage zelf ook deze week verwacht. Die zes weken was al ruim genomen maar helaas blijkt de vertraging wat langer te zijn. Overigens kan het best zo zijn dat de cage nog wat eerder hier is dan die vier weken hoor, dat is wederom wat ruimer genomen.

Leveranciers wat meer opjagen :D
Jullie kunnen het ook niet helpen als zij later leveren. Ik vond het gewoon al raar dat er al meer dan een maand '4 weken' op de website stond. Bij deze ben ik dan ook weer geinformeerd

een vraag aan fitness seller
wij hebben gisteren de klantendienst gebeld met een vraag.
wij hebben vorige maand een barbarian bankje gekocht bij jullie maar we hebben er eigenlijk 2 nodig, dus hebben we bij onze volgende bestelling nog een extra bankje besteld, maar we hebben ook de powertec olympic bench besteld. we hebben er eigenlijk te laat aan gedacht dat deze ook als gewoon bankje gebruikt kan worden, en daarom vroegen we nu of we het barbarian bankje konden annuleren, maar dit gaat blijkbaar niet zomaar. waarom is dit eigenlijk? dit bankje kan toch gewoon op stock gehouden worden voor de volgende klant?
alvast bedankt

Hij kan dus ook later komen dan die 4 weken. ;)

EDIT: Aardige medewerker aan de telefoon gehad die me vertelde dat ik sowieso het nieuwe model Barbarian Cage krijg (Monkey bar woohoo!) aangezien ik mijn bestelling op 15 maart geplaatst heb en dat dat ook de reden is dat het wat langer duurt. Nu de FIBO achter de rug is zullen de leveranciers wel weer gas gaan geven, hij hoopt/verwacht dat ik mijn spullen over 2 weken wel binnen zal hebben. :thumbup:

Laatst bewerkt:
wij hebben vorige maand een barbarian bankje gekocht bij jullie maar we hebben er eigenlijk 2 nodig, dus hebben we bij onze volgende bestelling nog een extra bankje besteld, maar we hebben ook de powertec olympic bench besteld. we hebben er eigenlijk te laat aan gedacht dat deze ook als gewoon bankje gebruikt kan worden, en daarom vroegen we nu of we het barbarian bankje konden annuleren, maar dit gaat blijkbaar niet zomaar. waarom is dit eigenlijk? dit bankje kan toch gewoon op stock gehouden worden voor de volgende klant?
alvast bedankt
Is een normale gang van zaken. Ik werk bij een woonmeubel en als je daar annuleert paar dagen nadat je besteld hebt, verlies je 30% van je aankoopbedrag.

Is een normale gang van zaken. Ik werk bij een woonmeubel en als je daar annuleert paar dagen nadat je besteld hebt, verlies je 30% van je aankoopbedrag.

Idd anders heb je straks een hele zooi spullen in stock, wat je misschien niet meer kwijt raakt voor je eigen inkoop prijs.

Weet er iemand de afmetingen van de nieuwe barbarian cage? 2m18 is het maximum voor mij (beperkte ruimte). Belangrijk detail dus... :-)

Denk dat je het vorige model wel als uitgangspunt kan gebruiken. De nieuwe zal waarschijnlijk net zo hoog of iets lager zijn. Het vorige model is 2,13 hoog.

Maar om het zeker te weten kan je beter op een antwoord van fs wachten

Is de prijs van de nieuwe Power Rack dezelfde als de oude of gaan de prijzen wat omhoog?

Ik weet niet of ik het al eens gevraagd heb, maar komt er binnenkort (op de nieuwe website misschien) opnieuw een voordeelpakket met Rack + Pulley + Bankje + BB + Schijven? Ik weet dat dat vroeger op jullie website stond voor 1100 - 1200 EUR. Als dat er staat aan te komen, dan neem ik waarschijnlijk die optie. Anders is de tweedehands markt misschien net iets interessanter voor mij.

• #4.270
alvast bedankt
Het is normaal gesproken altijd mogelijk om te annuleren, zo lang de bestelling nog niet verwerkt of verzonden is, en het niet om een op maat gemaakte bestelling/product gaat (zoals voorgemonteerde CHD dumbbells). Volgens mij heb jij of heeft onze medewerker iets verkeerd begrepen. Stuur mij even een privebericht met het betreffende bestelnummer en wat precies geruild/geannuleerd moet worden.

Weet er iemand de afmetingen van de nieuwe barbarian cage? 2m18 is het maximum voor mij (beperkte ruimte). Belangrijk detail dus... :-)
Het nieuwe model power cage is 218 cm hoog.

Is de prijs van de nieuwe Power Rack dezelfde als de oude of gaan de prijzen wat omhoog?

Ik weet niet of ik het al eens gevraagd heb, maar komt er binnenkort (op de nieuwe website misschien) opnieuw een voordeelpakket met Rack + Pulley + Bankje + BB + Schijven? Ik weet dat dat vroeger op jullie website stond voor 1100 - 1200 EUR. Als dat er staat aan te komen, dan neem ik waarschijnlijk die optie. Anders is de tweedehands markt misschien net iets interessanter voor mij.
Daar heb ik nog geen informatie van maar ik denk niet dat de prijs van het Powertec Power Rack gaat veranderen, er was volgens mij niet veel gewijzigd in het nieuwe model (met name de lat pulley optie is gewijzigd, de stackweight optie zal natuurlijk een stuk duurder zijn).

We hebben al een tijdje geen voordeelpakketten inclusief haltersets meer, omdat er zoveel keuze is in halterstangen en halterschijven. Ik denk niet dat die pakketten nog zullen terugkeren. De halterschijven zijn echter wel in 50 kg en 100 kg voordeelpakketten verkrijgbaar.

Daar heb ik nog geen informatie van maar ik denk niet dat de prijs van het Powertec Power Rack gaat veranderen, er was volgens mij niet veel gewijzigd in het nieuwe model (met name de lat pulley optie is gewijzigd, de stackweight optie zal natuurlijk een stuk duurder zijn).

En hoe zit het met de Barbarian Power Rack? Daarvan ben ik benieuwd naar de prijs van de nieuwe Rack met Pulley en bankje. Blijft dat dezelfde prijs als nu?

• #4.275
Ik wil het volgende bestellen: rugriem, dipbelt en triceps bar.
Dan zouden de verzend kosten ongeveer 10€ zijn.

Maar als ik er bv. http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p1202_Everlast-Duo-Wheel.html bijneem, dan wordt het ineens al 15€, terwijl het zogoed als niets weegt :S

Is het niet logischer om verzendkosten te rekenen naargelang het gewicht en eventueel de grootte?
Dat is zo, maar die logica is zeer lastig te programmeren. Er komt nog meer bij kijken dan alleen gewicht en afmetingen; zo kunnen sommige verpakkingen niet machinaal verwerkt worden, kunnen bepaalde artikelen niet of juist wel samen verpakt worden, daarnaast hebben we post-, pakket- en transportzendingen, zijn bepaalde combinaties pakketten goedkoper dan een (half)pallet of andersom etc...

Het zijn helaas geen t-shirts of potten whey die we versturen :( bij de launch van de nieuwe website hanteren we eerst nog de huidige verzendkosten, we zijn echter al druk bezig met wat alternatieven!

Laatst bewerkt:
Dat is zo, maar die logica is zeer lastig te programmeren. Er komt nog meer bij kijken dan alleen gewicht en afmetingen; zo kunnen sommige verpakkingen niet machinaal verwerkt worden, kunnen bepaalde artikelen niet of juist wel samen verpakt worden, daarnaast hebben we post-, pakket- en transportzendingen, zijn bepaalde combinaties pakketten goedkoper dan een (half)pallet of andersom etc...

Het zijn helaas geen t-shirts of potten whey die we versturen :( bij de launch van de nieuwe website hanteren we eerst nog de huidige verzendkosten, we zijn echter al druk bezig met wat alternatieven!

Begrijp je standpunt, zal het gewoon wel betalen dan :p

Komt er dan ook bancontact voor betalingen van België?

Haha, volgende week zei ik :)

De website is nu zo goed als af, we gaan na het weekend eerst aan de slag om alles uitvoerig te testen en dan hoop ik dat de nieuwe website volgend weekend live kan gaan (maar dat is dus even alle tests afwachten)! Vervolgens zullen we in de daaropvolgende weken een hele hoop nieuwe artikelen beschikbaar maken!

Ik vraag me toch echt wel af waar die nieuwe site blijft na 3 weken wachten :p. Ik wil namelijk nog wat bestellen maar als je zegt dat er nieuwe dingen gaan bijkomen, dan wacht ik nog wel even tot de nieuwe site on is.

Ik vraag me toch echt wel af waar die nieuwe site blijft na 3 weken wachten :p. Ik wil namelijk nog wat bestellen maar als je zegt dat er nieuwe dingen gaan bijkomen, dan wacht ik nog wel even tot de nieuwe site on is.

3 weken :rolleyes:. Ik denk dat men al minimaal een jaar over de nieuwe site spreekt, dus ik zou daar alleszins niet op wachten hehe.

@fs, die 2,18 is dat gemeten tot het hoogste punt van de chin-up monkey bar of van de palen?

Mijn zolder is circa 2,30 hoog. Optrekken zal dan waarschijnlijk niet gaan, omdat ik dan met me hoofd tegen het plafon kom.

Terug
Naar boven