Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.281
@fs, die 2,18 is dat gemeten tot het hoogste punt van de chin-up monkey bar of van de palen?

Mijn zolder is circa 2,30 hoog. Optrekken zal dan waarschijnlijk niet gaan, omdat ik dan met me hoofd tegen het plafon kom.
Het hoogste punt van het toestel is 218 cm, dat is de monkey bar

Zou ik de monkey bar kunnen omdraaien? Dan kan ik niet wide chinnen, maar dan kan ik wel een aantal varriaties uitvoeren, zonder dat me hoofd tegen het plafon knalt :P of heeft dat invloed op de stevigheid van de cage?

Zou ik de monkey bar kunnen omdraaien? Dan kan ik niet wide chinnen, maar dan kan ik wel een aantal varriaties uitvoeren, zonder dat me hoofd tegen het plafon knalt :P of heeft dat invloed op de stevigheid van de cage?

ge kunt die kromming toch niet naar onder laten komen... kunt ge u ook nie optrekken, koop u gewoon een stang die ge in de muur ofzo moet boren of aan plafond die omlaag komt

Ik kan me dan alleen niet breed optrekken, dat overleef ik dus wel. Een bar aan het plafon hangen gaat niet werken, want dan trek ik het plafon naar beneden.

Ik heb ook zo een ding die je in de deur moet klemmen, maar vraag me af hoe sterk dat ding is.

@Fitnesseller,gelieve wat minder op DBB te zitten en wat meer mails te antwoorden aub;)

Even een korte vraag; bij jullie barbarian line staat 'designed & constructed in Germany' maar wat betekent dat? Want volgens mij komen die cages niet uit duitsland. Ik heb een oude en daar zat een tekening bij met oosterse / chinese tekens.... ???

• #4.288
@Fitnesseller,gelieve wat minder op DBB te zitten en wat meer mails te antwoorden aub;)
Onze klantenservice is veel actiever dan ik op DBB ben hoor :) Als je mail na 24 of 48 uur nog altijd niet beantwoord is kun je het beste even bellen, dan heb je zo een medewerker aan de lijn! Normaal gesproken worden alle mails vrij snel afgehandeld, tenzij het een zeer uitgebreide of ingewikkelde vraag is of er technisch iets is misgegaan - maar zoals gezegd kun je altijd even opbellen

Je kunt me trouwens ook een privébericht sturen als je niet wilt of kunt bellen. Als je dan je naam en e-mail doorgeeft kan ik het ook even nakijken.

Even een korte vraag; bij jullie barbarian line staat 'designed & constructed in Germany' maar wat betekent dat? Want volgens mij komen die cages niet uit duitsland. Ik heb een oude en daar zat een tekening bij met oosterse / chinese tekens.... ???
Designed & constructed is de ontwikkeling en het ontwerp, door onze ingenieur in Duitsland dus

Laatst bewerkt:
Ok Thanks, helder... Andere vraag; ik heb toen ter tijd ook een halter gekocht die belastbaar is tot 700kg. Ik laat dat ding nooit vallen en gebruik bij deadlifts van die rubberen stoeptegels omdat ik thuis train. Toch is die halter krom kwam ik laatst achter. Niet super doorgebogen maar je merkt het als de halter op de grond ligt en je draait een de stang. Hebben jullie iets van garantie o.i.d. of valt dit er buiten?

Laatst bewerkt:
Ok Thanks, helder... Andere vraag; ik heb toen ter tijd ook een halter gekocht die belastbaar is tot 700kg. Ik laat dat ding nooit vallen en gebruik bij deadlifts van die rubberen stoeptegels omdat ik thuis train. Toch is die halter krom kwam ik laatst achter. Niet super doorgebogen maar je merkt het als de halter op de grond ligt en je draait een de stang. Hebben jullie iets van garantie o.i.d. of valt dit er buiten?

Art. 8 Conformiteit en garantie
Fitness Seller staat er voor in dat de producten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties en de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid van het geleverde product, voor zover er sprake is van normaal gebruik van de geleverde producten. Indien de consument voornemens is een product intensiever te hanteren dan normaal gebruik, hetzij onder bijzondere omstandigheden, kan de consument ten alle tijden contact opnemen met Fitness Seller ten aanzien van te geven garanties. Onder normaal gebruik wordt in deze algemene voorwaarden een gebruik van drie uur per dag of minder van het product verstaan.
Gebreken aan een geleverd product die een andere oorzaak kennen dan het normale gebruik van het product komen niet voor garantie in aanmerking.

Bedankt, ik gebruik het product normaal en minder dan 3u per dag :) En heb er zeker nog nooit ook maar iets in de buurt van 700kg aan gehangen. Ik kijk even wat Fitness Seller er van denkt :)

• #4.292
Pfoe dat durf ik zo niet te zeggen, zoiets wordt per klant bekeken. Een stang buigt natuurlijk niet zomaar. Je zult dus sowieso even een e-mail moeten sturen naar de klantenservice. Vermeld daarbij in ieder geval wat meer informatie, zoals je bestelnummer.

laat je altijd gewichten aan die halter hangen ? ook als je niet traint

Nee zeker niet! Maar als een halter tot 700kg belastbaar is dan mag die toch niet al krom raken bij minder dan 300kg. Ik heb er zelfs nooit 250 aan gehad.... Van daar mijn opmerking. Ik zal FS eens mailen

jawel die baren zijn gemaakt om die gewichten te kunnen dragen, maar nie continue onder spanning laten staan, dan trekken die krom

jawel die baren zijn gemaakt om die gewichten te kunnen dragen, maar nie continue onder spanning laten staan, dan trekken die krom

je moet ook geen bar van een dubbeltje kopen. ik heb mn squatbar altijd onder spanning, is gewoon nog kaarsrecht.
een redelijke bar die tot 700kg gaat zal absoluut niet mogen buigen met gewichten waar betreffende het over had. dan zou de bar na een deadlift meteen weg gegooid mogen worden.

niet iedereen deadlift 200 kilo zijn er genoeg die het met minder doen.

Terug
Naar boven