- Waardering
- 396
niet iedereen deadlift 200 kilo zijn er genoeg die het met minder doen.
weer wat geleerd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet iedereen deadlift 200 kilo zijn er genoeg die het met minder doen.

Waarom kun je niet met Ideal betalen? Is toch redelijk onhandig op de huidige manier want ik zat net te checken voor schijven.

beetje triets dit van fs kant.Een aantal posts geleden heb ik het gehad over mijn halter die een kleine kromming heeft. Een halter die belastbaar zou zijn tot 700kg. Ik heb de klantendienst ge-e-mailed en als antwoord terug gekregen dat elke halter na verloop van tijd krom raakt behalve echt dure professionele halters en dat de belastbaarheid tot 700kg statische belasting is en dit nooit de enige graadmeter mag zijn voor de kwaliteit van een halter.
Persoonlijk vind ik dat allemaal raar want op de site wordt deze halter aangeprezen als 'Professionele halterstang .. tot 700kg" gemaakt van "speciaal-veerstaal".
Wel mag ik bumpers kopen want dat biedt dan wel meer bescherming, ik had natuurlijk nog niet gezegd dat ik al voornamelijk met bumpers train! En ik kan over enkele maanden ook een echt dure professionele halterstang bij ze kopen!
Heldere communicatie maar voorlopig zit er compensatie niet in....
Ik zal zo direct eens een antwoord terug sturen, maar ik denk dat het niet onredelijk is als ik dit verhaal hier neer zet want er zullen vast meer mensen zijn die een kwaliteitshalter verwachten wanneer ze dezelfde willen kopen als ik, als ze afgaan op de omschrijving van de website.
Een aantal posts geleden heb ik het gehad over mijn halter die een kleine kromming heeft. Een halter die belastbaar zou zijn tot 700kg. Ik heb de klantendienst ge-e-mailed en als antwoord terug gekregen dat elke halter na verloop van tijd krom raakt behalve echt dure professionele halters en dat de belastbaarheid tot 700kg statische belasting is en dit nooit de enige graadmeter mag zijn voor de kwaliteit van een halter.
Persoonlijk vind ik dat allemaal raar want op de site wordt deze halter aangeprezen als 'Professionele halterstang .. tot 700kg" gemaakt van "speciaal-veerstaal".
Wel mag ik bumpers kopen want dat biedt dan wel meer bescherming, ik had natuurlijk nog niet gezegd dat ik al voornamelijk met bumpers train! En ik kan over enkele maanden ook een echt dure professionele halterstang bij ze kopen!
Ik zal zo direct eens een antwoord terug sturen, maar ik denk dat het niet onredelijk is als ik dit verhaal hier neer zet want er zullen vast meer mensen zijn die een kwaliteitshalter verwachten wanneer ze dezelfde willen kopen als ik, als ze afgaan op de omschrijving van de website.
BTW als mensen van dit forum het maar gezeur vinden en liever hebben dat ik het hier niet post, dan zal ik daar rekening mee houden het is namelijk niet mijn intentie "om de vuile was buiten te hangen"
is immers een "profesionele" stang.Een aantal posts geleden heb ik het gehad over mijn halter die een kleine kromming heeft. Een halter die belastbaar zou zijn tot 700kg. Ik heb de klantendienst ge-e-mailed en als antwoord terug gekregen dat elke halter na verloop van tijd krom raakt behalve echt dure professionele halters en dat de belastbaarheid tot 700kg statische belasting is en dit nooit de enige graadmeter mag zijn voor de kwaliteit van een halter.
BTW als mensen van dit forum het maar gezeur vinden en liever hebben dat ik het hier niet post, dan zal ik daar rekening mee houden het is namelijk niet mijn intentie "om de vuile was buiten te hangen"
).wat voor professionele halterstang komt er in het assortiment dan?