MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik heb thuis sinds kort een aantal schijven rubber gekleurd van fs maar zit met een vraagje;

Een aantal van deze schijven trekken krassen over de sleeves van mijn barbell heen.
Het gaat dan om krassen die je ook voelt als je gewoon met hand over de bar heen gaat. De bar is net een paar weken oud( burgener and rippetoe bar). Is het normaal dat dit zo snel gaat?

Voel er namelijk weinig voor een dure bar te verkloten op een tempo dat niet zou mogen.
Het gaat hier overigens om slechts 2 schijven, toevallig allebei de gele van 15kg.
De bar is trouwens onbewerkt staal, weet niet in hoeverre dat invloed kan hebben.

Laatst bewerkt:
Heb net wat besteld,
Hoelang zou de levering ongeveer duren?

De pulley van de Barbarian Rack is standaard voor 30mm materiaal, he? Moet je dan iets kopen als je het voor 30mm materiaal wilt?

een 50mm adapter

Die adapters staan niet meer in het assortiment zie ik, vaag! ???

Waarom kun je niet met Ideal betalen? Is toch redelijk onhandig op de huidige manier want ik zat net te checken voor schijven.

Waarom kun je niet met Ideal betalen? Is toch redelijk onhandig op de huidige manier want ik zat net te checken voor schijven.

Ik ben het helemaal met je eens. Misschien dat ze dit op hun nieuwe site wel kunnen doen? En wanneer komt de nieuwe site eigenlijk? Is die al een beetje in zicht... :)

Ben benieuwd waarom ik na 2 mails gericht aan fitnesseller geen reactie krijg.............
:(:(

edit, telefonisch ook al meerdere malen geprobeert :-(

Laatst bewerkt:
Bellen?

Een aantal posts geleden heb ik het gehad over mijn halter die een kleine kromming heeft. Een halter die belastbaar zou zijn tot 700kg. Ik heb de klantendienst ge-e-mailed en als antwoord terug gekregen dat elke halter na verloop van tijd krom raakt behalve echt dure professionele halters en dat de belastbaarheid tot 700kg statische belasting is en dit nooit de enige graadmeter mag zijn voor de kwaliteit van een halter.

Persoonlijk vind ik dat allemaal raar want op de site wordt deze halter aangeprezen als 'Professionele halterstang .. tot 700kg" gemaakt van "speciaal-veerstaal".

Wel mag ik bumpers kopen want dat biedt dan wel meer bescherming, ik had natuurlijk nog niet gezegd dat ik al voornamelijk met bumpers train! En ik kan over enkele maanden ook een echt dure professionele halterstang bij ze kopen!

Heldere communicatie maar voorlopig zit er compensatie niet in.... :(

Ik zal zo direct eens een antwoord terug sturen, maar ik denk dat het niet onredelijk is als ik dit verhaal hier neer zet want er zullen vast meer mensen zijn die een kwaliteitshalter verwachten wanneer ze dezelfde willen kopen als ik, als ze afgaan op de omschrijving van de website.

BTW als mensen van dit forum het maar gezeur vinden en liever hebben dat ik het hier niet post, dan zal ik daar rekening mee houden het is namelijk niet mijn intentie "om de vuile was buiten te hangen"

Laatst bewerkt:
Een aantal posts geleden heb ik het gehad over mijn halter die een kleine kromming heeft. Een halter die belastbaar zou zijn tot 700kg. Ik heb de klantendienst ge-e-mailed en als antwoord terug gekregen dat elke halter na verloop van tijd krom raakt behalve echt dure professionele halters en dat de belastbaarheid tot 700kg statische belasting is en dit nooit de enige graadmeter mag zijn voor de kwaliteit van een halter.

Persoonlijk vind ik dat allemaal raar want op de site wordt deze halter aangeprezen als 'Professionele halterstang .. tot 700kg" gemaakt van "speciaal-veerstaal".

Wel mag ik bumpers kopen want dat biedt dan wel meer bescherming, ik had natuurlijk nog niet gezegd dat ik al voornamelijk met bumpers train! En ik kan over enkele maanden ook een echt dure professionele halterstang bij ze kopen!

Ik zal zo direct eens een antwoord terug sturen, maar ik denk dat het niet onredelijk is als ik dit verhaal hier neer zet want er zullen vast meer mensen zijn die een kwaliteitshalter verwachten wanneer ze dezelfde willen kopen als ik, als ze afgaan op de omschrijving van de website.
beetje triets dit van fs kant.

BTW als mensen van dit forum het maar gezeur vinden en liever hebben dat ik het hier niet post, dan zal ik daar rekening mee houden het is namelijk niet mijn intentie "om de vuile was buiten te hangen"

ik zou normaal zonder voorkennis inderdaad verwachten dat als er staat; professionele halter en belastbaar tot 700kg ook echt denken dat je rustig zou moeten kunnen benchen hiermee(die 700);) is immers een "profesionele" stang.

de gebruikte term "echt dure" stangen is nogal een nul argument omdat lang niet iedereen weet wat je daar van moet denken.

Is inderdaad vreselijk slechte service en ook absoluut niet de eerste keer dat ik zoiets hoor over een FS bar (van 450kg en 700kg belastbaarheid). Begin me meer en meer te ergeren aan hun customer service. Alleen spijtig dat ze een quasi-monopolie hebben op de Belgische markt i.v.m. kwaliteitsvolle Power Rack. Ben het serieus aan het overwegen om gewoon een Rack te laten maken door een handige klusjesman (waarvan ik aanneem dat ik hier geen reclame mag maken:p).

wat voor professionele halterstang komt er in het assortiment dan?

Zal toch niet? De halters zouden hier eens wat goedkoper moeten worden. In amerika betaal je 300 dollar voor een originele texas power bar en hier minimaal 500 euro. Maar ja vraag en aanbod...

Terug
Naar boven