MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.341
Beste fitness seller, heb iets besteld bij jullie en ging het normaal komen halen met de bus van m'n vader. deze staat however in panne, is het mogelijk alsnog verzendingskosten te betalen?

grts
Dat zou geen probleem moeten zijn, even mailtje sturen naar klantenservice en je bestelnummer vermelden dan zal het worden afgehandeld.

Gaan jullie als de nieuwe site klaar is een stuntdag houden 15% off? :p

We bekijken een aantal bekende opties maar helaas is de vraag in NL gewoon ontzettend klein waardoor het niet bijster interessant voor ons is (al zal de vraag hier op dit forum natuurlijk groter lijken).

Ik denk dat de beste optie voor echt professionele halterstangen momenteel nog altijd import is, zoals heel veel forummembers hier al doen!
Toch niet vreemd dat er onder de sport klanten nauwelijks vraag is naar kwaliteitsbarbells wanneer ze nergens in Nederland worden aangeboden?
Dit soort uitspraken kun je pas doen wanneer je dit soort goede barbells in je assortiment opneemt en kijkt wat het animo is.

Verder moet je imo dan wel informatie over alle barbells op je site vermelden die juist is. De 700kg barbell is verre van professioneel. Deze definitie is door fitness-seller aan deze bar gekoppeld maar hoe definieer je de professionaliteit van een barbell? Ik heb ook deze barbell en deze heeft een diameter van 32mm. Dit is extreem dik en heeft ook een zeer oppervlakkige en grove knurling. Het is algemeen bekend dat een matige kwaliteit staal met diameter gecompenseerd kan worden maar dat staat in mijn ogen ver verwijderd van kwaliteit. Laat staan dat je de definitie professioneel eraan kan/mag koppelen.

Laatst bewerkt:
Hoi fitness-seller, wat is de diameter + dikte van de powertec schijven van 5 en 10 kg?

Toch niet vreemd dat er onder de sport klanten nauwelijks vraag is naar kwaliteitsbarbells wanneer ze nergens in Nederland worden aangeboden?
Dit soort uitspraken kun je pas doen wanneer je dit soort goede barbells in je assortiment opneemt en kijkt wat het animo is.

Verder moet je imo dan wel informatie over alle barbells op je site vermelden die juist is. De 700kg barbell is verre van professioneel. Deze definitie is door fitness-seller aan deze bar gekoppeld maar hoe definieer je de professionaliteit van een barbell? Ik heb ook deze barbell en deze heeft een diameter van 32mm. Dit is extreem dik en heeft ook een zeer oppervlakkige en grove knurling. Het is algemeen bekend dat een matige kwaliteit staal met diameter gecompenseerd kan worden maar dat staat in mijn ogen ver verwijderd van kwaliteit. Laat staan dat je de definitie professioneel eraan kan/mag koppelen.

50-LG-0500 | 5.00 kg | 28.0 cm | 3.0 cm
50-LG-1000 | 10.00 kg | 36.0 cm | 3.3 cm
Vind je mijn post zo vervelend dat je er niet inhoudelijk op ingaat? Sterker nog, je negeert deze gewoon.

• #4.348
Vind je mijn post zo vervelend dat je er niet inhoudelijk op ingaat? Sterker nog, je negeert deze gewoon.
Je hebt een duidelijke mening over onze halterstangen, ik weet niet waarom ik daar een discussie over zou moeten aangaan. Ik begrijp je bezwaren maar als je een betere stang wilt kom je bij de bekende dure merken uit, ik neem aan dat je die dan ook hebt gekocht :) Wat betreft je andere opmerking kunnen we inderdaad vrij goed inschatten hoe groot de vraag naar bepaalde producten is, dat wil echter niet zeggen dat we een dergelijke halterstang niet in ons assortiment willen opnemen!

Overigens veranderen we de benamingen van heel veel producten binnenkort sowieso, waaronder de halterstangen ;) zo komt er inderdaad wat meer duidelijkheid tussen verschillende producten

Laatst bewerkt:
Over duidelijkheid gesproken...ik heb 15mrt mijn bestelling gedaan bij jullie (118586) en tussendoor al wat contact gehad over de levering. Nu zijn we 2 maanden verder, enig idee wanneer ik nu eindelijk mijn bestelling kan verwachten? :(

Over duidelijkheid gesproken...ik heb 15mrt mijn bestelling gedaan bij jullie (118586) en tussendoor al wat contact gehad over de levering. Nu zijn we 2 maanden verder, enig idee wanneer ik nu eindelijk mijn bestelling kan verwachten? :(

Wanneer de nieuwe website online komt, denk ik.

Wanneer de nieuwe website online komt, denk ik.

De besparing door de vooruitbetaling had ik ook aan rente kunnen verdienen volgens mij...:rolleyes:

Ach ze regelen vast een leuk presentje na zo'n lange tijd wachten op een bestelling die 4 weekjes zou duren max. ;)

• #4.353
De Barbarian Power Cage heeft nu eenmaal zo'n lange levertijd, dat komt met name omdat het nu weer een nieuw model betreft. Volgens wij was dit in maart echter geen 4 weken hoor, maar ik kan me vergissen er zijn namelijk alweer wat vertragingen geweest. Het ziet er echter naar uit dat we de komende maanden een wat stabielere aanlevering van de Power Cage zullen hebben waardoor we de lange levertijden voor dit product eindelijk eens omlaag kunnen brengen! De eerste levering zou er binnen één tot twee weken moeten zijn!

Je bent overigens absoluut niet verplicht om vooruit te betalen hoor.

Hey fitness-seller
weten jullie iets over mijn bestelling? Bestelnummer: 120069
Ik heb het al betaald wanneer zou ik het kunnen verwachten?
bedankt alvast!

• #4.355
Hey fitness-seller
weten jullie iets over mijn bestelling? Bestelnummer: 120069
Ik heb het al betaald wanneer zou ik het kunnen verwachten?
bedankt alvast!
We zijn morgen gesloten, ik ga ervan uit dat die bestelling vrijdag direct verzonden zal worden!

Binnenkort moet ik ook nog iets hebben maar ik wacht tot ze Ideal hebben :p

ik vraag me toch af waar onze bestelling blijft.. is ondertussen al een dikke 4 weken geleden besteld en betaalt ...
kristof.lenaers@gmail.com

Zelfde verhaal hier. 14 maart wat spullen besteld en ik zou 6 weken moeten wachten op de powercage, daar kwam dan nog eens 4 weken bij. Ik vind het wat jammer dat ik aardig wat geld betaald heb en nu >2 maanden moet wachten tot het ook maar verstuurd wordt. Tuurlijk is dit niet de schuld van FS. Ik denk niet dat we op een extratje moeten hopen voor de lange wachten, maar bij deze kan ik het maar eens vragen :)

@FS Enig idee wanneer de cage binnenkomt? Op de site staat circa een week maar is er ook een datum dat hij verwacht wordt?

Toch nog even vermelden dat ondanks het lange wachten ik erg positief ben over FS hun service. Kreeg veel info en vragen werden mooi beantwoord. Ik heb een tiental mailtjes verstuurd en overal kreeg ik een vriendelijk antwoord op, dat is altijd wel leuk :)

De Barbarian Power Cage heeft nu eenmaal zo'n lange levertijd, dat komt met name omdat het nu weer een nieuw model betreft. Volgens wij was dit in maart echter geen 4 weken hoor, maar ik kan me vergissen er zijn namelijk alweer wat vertragingen geweest. Het ziet er echter naar uit dat we de komende maanden een wat stabielere aanlevering van de Power Cage zullen hebben waardoor we de lange levertijden voor dit product eindelijk eens omlaag kunnen brengen! De eerste levering zou er binnen één tot twee weken moeten zijn!

Je bent overigens absoluut niet verplicht om vooruit te betalen hoor.

Er wordt me al 4 weken verteld dat de cage er over 1 à 2 weken zal zijn, je snapt misschien dat dat een beetje vervelend begint te worden, zeker omdat ik het rack met name voor revalidatie doeleinden ga gebruiken voor mijn patiënten (fysiotherapie praktijk).
Ook zeg je de eerst cages komen over 1 à 2 weken binnen, zit mijn bestelling daar dan bij? Of zijn er nog 10 wachtenden voor me?

En als mijn rack komt zijn de gekleurde schijven dan wel al op voorraad? Die waren namelijk ook moeilijk te leveren.

Met vriendelijke groet, een klant waarvan de bodem van het geduld in zicht is. :(

Terug
Naar boven