AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

knappe nieuwe layout!

Wat is de levertijd van de barbarian rubber gripper plates? Hoelang gaat dat ongeveer duren? :)

Uitstekende site +++

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.384
Ik zit eraan te denken zelf gaten in me barbarian cage te boren voor jullie band pegs. Kunnen jullie mij misschien helpen met de grootte van de gaten?
Het grote gat aan de buitenkant is ~18 mm doorsnede (de peg is ~17 mm doorsnede). Daar gaat de peg in tot hij aan de andere kant tegen het frame komt, daar zit een kleiner gat in waar de schroef doorheen gaat om de peg vast te draaien. Het kleine gat is ~11 mm doorsnede (M10 bout).

Waarom bestel je de pegs niet eerst? Lijkt me het makkelijkste!

We zijn weer een week verder...update? :o
Het lijkt er op dat de Power Cage wederom vertraagd is. Deze had in kw21 (deze week) moeten binnenkomen maar het kan nog zo'n drie weken duren.

Ik begrijp dat jij en andere klanten al erg lang op de cage wachten, helaas kunnen wij er echter niets aan veranderen om het toestel eerder te leveren :( Alle klanten zullen nog individueel benaderd worden voor een kleine compensetie maar als je niet langer wil wachten kun je alvast contact opnemen met onze klantenservice om de bestelling te wijzigen of annuleren. Je betaling zal dan in ieder geval zo snel mogelijk volledig worden teruggestort.

Excuses voor het ongemak.

Wat is de levertijd van de barbarian rubber gripper plates? Hoelang gaat dat ongeveer duren? :)
Die zijn op voorraad! Normaal gesproken enkele werkdagen.

Okee, goed om te horen. Dan zal ik weer even een bestelling plaatsen. Bedankt! :)

Ja, site ziet er wel gelikt uit!

Mooie site man!

Alleen ik zat te denken om 50kg extra aan schijven aan te schaffen.
Als ik de schijven in een pakket van 50kg zou kopen betaal ik €119,-
klik maar wil ik dezelfde schijven los kopen betaal ik 2x 20kg = €84,- + 2x5kg = € 22,- totaal dus 50kg maakt €106,- klik
Is dit niet een beetje vreemd? Ik zou zelf denken dat zo'n pakket goedkoper zou moeten zijn?

Ik koop de band pegs nog niet omdat ik eerst wil weten in welke maat ik met beschikbaar materiaal de gaten kan boren, vandaar.

Mooie site man!

klik maar wil ik dezelfde schijven los kopen betaal ik 2x 20kg = €84,- + 2x5kg = € 22,- totaal dus 50kg maakt €106,- klik
Is dit niet een beetje vreemd? Ik zou zelf denken dat zo'n pakket goedkoper zou moeten zijn?

Goed dat je dit post ik was ook nog van plan om een schijvenset 30mm 100kg te gaan halen.

Wat is er nou anders aan de site? Ik zie geen veranderingen....

Ik kom redelijk vaak op de site, maar zie eerlijk gezegd ook geen verschil? Het moet dan wel heel minimaal zijn.

• #4.395
Ik ga ervan uit dat de DNS-instellingen nog niet overal zijn bijgewerkt, hoewel we maatregelen hebben om dat te voorkomen kan het 24 uur tot 48 uur duren voordat dit overal is bijgewerkt. Anders zou je het verschil zeker weten wel zien :cool: Nog eventjes geduld hebben dus!

Je kunt ook even proberen de cache van je browser te wissen (en eventueel de cookies te verwijderen).

Laatst bewerkt:
Mooie site man!

???

• #4.398
Sorry, ik had je bericht over het hoofd gezien.

Dan hebben we dat verkeerd ingesteld, of de prijs is niet goed overgegaan naar de nieuwe shop. We hebben alles nagekeken maar waarschijnlijk niet goed opgelet. We doen volgende week sowieso nog een nieuwe check, als je tot dan kunt wachten :) Anders gewoon de goedkoopste optie kiezen.

Nu pas zie ik de nieuwe layout ziet er goed uit.

Nu zie ik het ook. Niet alleen de lay-out is veranderd maar nog meer dingen. Ook kan er nu betaald worden met iDeal. Top! :)

Terug
Naar boven