hends
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het grote gat aan de buitenkant is ~18 mm doorsnede (de peg is ~17 mm doorsnede). Daar gaat de peg in tot hij aan de andere kant tegen het frame komt, daar zit een kleiner gat in waar de schroef doorheen gaat om de peg vast te draaien. Het kleine gat is ~11 mm doorsnede (M10 bout).Ik zit eraan te denken zelf gaten in me barbarian cage te boren voor jullie band pegs. Kunnen jullie mij misschien helpen met de grootte van de gaten?
Het lijkt er op dat de Power Cage wederom vertraagd is. Deze had in kw21 (deze week) moeten binnenkomen maar het kan nog zo'n drie weken duren.
Alle klanten zullen nog individueel benaderd worden voor een kleine compensetie maar als je niet langer wil wachten kun je alvast contact opnemen met onze klantenservice om de bestelling te wijzigen of annuleren. Je betaling zal dan in ieder geval zo snel mogelijk volledig worden teruggestort.Die zijn op voorraad! Normaal gesproken enkele werkdagen.Wat is de levertijd van de barbarian rubber gripper plates? Hoelang gaat dat ongeveer duren?![]()
Het lijkt er op dat de Power Cage wederom vertraagd is. Deze had in kw21 (deze week) moeten binnenkomen maar het kan nog zo'n drie weken duren.

Mooie site man!
Alleen ik zat te denken om 50kg extra aan schijven aan te schaffen.
Als ik de schijven in een pakket van 50kg zou kopen betaal ik €119,-
klik maar wil ik dezelfde schijven los kopen betaal ik 2x 20kg = €84,- + 2x5kg = € 22,- totaal dus 50kg maakt €106,- klik
Is dit niet een beetje vreemd? Ik zou zelf denken dat zo'n pakket goedkoper zou moeten zijn?
Wat is er nou anders aan de site? Ik zie geen veranderingen....

Wat is er nou anders aan de site? Ik zie geen veranderingen....
Nog eventjes geduld hebben dus!de layout misschien? wat vaker op de site komen als je geen verschil ziet.
of meer worstels eten
Mooie site man!
Alleen ik zat te denken om 50kg extra aan schijven aan te schaffen.
Als ik de schijven in een pakket van 50kg zou kopen betaal ik €119,-
klik maar wil ik dezelfde schijven los kopen betaal ik 2x 20kg = €84,- + 2x5kg = € 22,- totaal dus 50kg maakt €106,- klik
Is dit niet een beetje vreemd? Ik zou zelf denken dat zo'n pakket goedkoper zou moeten zijn?

Sorry, ik had je bericht over het hoofd gezien.
Anders gewoon de goedkoopste optie kiezen.